PREMIERA NOWOŚCI NOBONOBO
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Wraz z nadejściem nowego sezonu polska marka Nobonobo przygotowała dla miłośników dobrego designu premierę stołu ROOTS, zaprojektowanego przez utalentowanego portugalskiego projektanta Nelsona de Araújo. Niepowtarzalne wzornictwo i stosowanie efektownych rozwiązań – właśnie to łączy markę z wizją młodego designera. Cztery odcienie stołu ROOTS ma szansę, by nadać każdemu wnętrzu niepowtarzalny charakter.
Świeże spojrzenie i zamiłowanie do prostych form połączyły wschodzącą gwiazdę europejskiego designu - Nelsona de Araújo oraz markę Nobonobo. W efekcie ich współpracy powstał unikatowy mebel, który wymyka się utartym schematom.
Stół ROOTS został stworzony z myślą o osobach, które cenią minimalistyczny styl we wnętrzu, ale jednocześnie nie boją się eksperymentów. Forma mebla to kreatywna interpretacja inspirowana kształtami natury - fal oceanu, chmur, płynącej rzeki, korzeni drzew, które swobodnie rosną pod ziemią. Stół składa się z dwóch połączonych ze sobą części – blatu wykonanego z litego drewna dębowego, pokrytego olejem oraz giętej podstawy z metalu lakierowanego proszkowo. Projekt ROOTS dostępny jest w kilku rozmiarach i w 4 wersjach kolorystycznych: grafit, khaki, czarno-brązowy i czarny. Design stołu w subtelny sposób wprowadza elementy natury do wnętrz, co sprawia, że mebel idealnie sprawdzi się zarówno w przestrzeniach hotelowych, jak i w domowym zaciszu.
Poznajcie Nelsona de Araújo
Unikalne, eleganckie, ponadczasowe i funkcjonalne. Właśnie takie są projekty z portfolio młodego portugalskiego projektanta. Nelson de Araújo - to utalentowany designer, który ma własną wizję projektowania i kieruje się zasadą "mniej, ale lepiej”.
Nelson de Araújo, ukończył wydział projektowania produktu na uniwesytecie Escola Superior de Tecnologia e Gestão w mieście Viana Do Castelo. Swoją pasję do designu odkrył podczas pobytu we Włoszech, gdzie uczestniczył a programie Erasmus na Università Degli di Palermo. To doświadczenie ukształtowało jego wizję projektowania mebli. Projektant dąży do perfekcji w każdym detalu, a inspiruje go piękno natury, fotografia i podróże. Swoją mantrę projektową definiuje dwoma słowami - minimalizm i równowaga. Wizja Nelsona doskonale łączy się z misją marki Nobonobo, którą jest tworzenie ponadczasowych, unikalnych i funkcjonalnych produktów do aranżacji wnętrz.
Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/
Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit
Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie
Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.