PREMIERA NOWOŚCI NOBONOBO
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Wraz z nadejściem nowego sezonu polska marka Nobonobo przygotowała dla miłośników dobrego designu premierę stołu ROOTS, zaprojektowanego przez utalentowanego portugalskiego projektanta Nelsona de Araújo. Niepowtarzalne wzornictwo i stosowanie efektownych rozwiązań – właśnie to łączy markę z wizją młodego designera. Cztery odcienie stołu ROOTS ma szansę, by nadać każdemu wnętrzu niepowtarzalny charakter.
Świeże spojrzenie i zamiłowanie do prostych form połączyły wschodzącą gwiazdę europejskiego designu - Nelsona de Araújo oraz markę Nobonobo. W efekcie ich współpracy powstał unikatowy mebel, który wymyka się utartym schematom.
Stół ROOTS został stworzony z myślą o osobach, które cenią minimalistyczny styl we wnętrzu, ale jednocześnie nie boją się eksperymentów. Forma mebla to kreatywna interpretacja inspirowana kształtami natury - fal oceanu, chmur, płynącej rzeki, korzeni drzew, które swobodnie rosną pod ziemią. Stół składa się z dwóch połączonych ze sobą części – blatu wykonanego z litego drewna dębowego, pokrytego olejem oraz giętej podstawy z metalu lakierowanego proszkowo. Projekt ROOTS dostępny jest w kilku rozmiarach i w 4 wersjach kolorystycznych: grafit, khaki, czarno-brązowy i czarny. Design stołu w subtelny sposób wprowadza elementy natury do wnętrz, co sprawia, że mebel idealnie sprawdzi się zarówno w przestrzeniach hotelowych, jak i w domowym zaciszu.
Poznajcie Nelsona de Araújo
Unikalne, eleganckie, ponadczasowe i funkcjonalne. Właśnie takie są projekty z portfolio młodego portugalskiego projektanta. Nelson de Araújo - to utalentowany designer, który ma własną wizję projektowania i kieruje się zasadą "mniej, ale lepiej”.
Nelson de Araújo, ukończył wydział projektowania produktu na uniwesytecie Escola Superior de Tecnologia e Gestão w mieście Viana Do Castelo. Swoją pasję do designu odkrył podczas pobytu we Włoszech, gdzie uczestniczył a programie Erasmus na Università Degli di Palermo. To doświadczenie ukształtowało jego wizję projektowania mebli. Projektant dąży do perfekcji w każdym detalu, a inspiruje go piękno natury, fotografia i podróże. Swoją mantrę projektową definiuje dwoma słowami - minimalizm i równowaga. Wizja Nelsona doskonale łączy się z misją marki Nobonobo, którą jest tworzenie ponadczasowych, unikalnych i funkcjonalnych produktów do aranżacji wnętrz.
Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.