PREZES SHOPERA ZOSTAŁ INWESTOREM STRATEGICZNYM W PARTNERS INTERNATIONAL
PREZES SHOPERA ZOSTAŁ INWESTOREM STRATEGICZNYM W PARTNERS INTERNATIONAL - POLSKIEJ AGENCJI NIERUCHOMOŚCI PREMIUM.
Marcin Kuśmierz, doświadczony polski, inwestor i menedżer, przejął połowę udziałów w największej agencji nieruchomości premium działającej na polskim rynku od 30 lat. Celem inwestycji jest stworzenie wiodącej agencji nieruchomości w Europie.
Marcin Kuśmierz to menedżer i inwestor znany głównie z obszaru nowych technologii informatycznych. Od 2021 roku kieruje publiczną spółką Shoper, która jest wiodącą platformą e-commerce w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Wcześniej przez blisko 14 lat zarządzał home.pl, jednym z największych europejskich dostawców usług internetowych dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dzisiaj inwestuje w wiele spółek technologicznych m.in. w Alsendo, Escola, FOTC, Laurens Coster, Shoper, Woodpecker.co. W Partners International objął stanowisko Przewodniczącego Rady Nadzorczej.
"Partners International jest firmą z silną pozycją rynkową, atrakcyjną bazą klientów i świetnym zespołem. Ma ogromny potencjał rozwojowy w Polsce i zagranicą i szansę, aby stać się liderem technologicznym w obszarze nieruchomości premium i w pełni wykorzystać potencjał tkwiący w rozwiązaniach cyfrowych" - mówi Marcin Kuśmierz.
Partners International pośredniczy w sprzedaży i najmie nieruchomości w 6 krajach. Spółka posiada ponad 6 tys. ofert nieruchomości premium oraz bazę 15 tys. klientów. W 2023 roku agencja pośredniczyła w sprzedaży nieruchomości o wartości przekraczającej 800 mln złotych.
"Jesteśmy liderem rynku nieruchomości premium w Polsce a mamy ambicję stać się agencją, która będzie wyznaczać standardy na rynku europejskim. Wiedza i doświadczenie inwestora korzystnie wpłynie na rozwój biznesu czy wykorzystanie najnowszych technologii informatycznych" - mówi Joanna Czapska, prezes Partners International.
Zespół Partners International, wraz z nowym inwestorem, rozpoczyna realizację wizji agencji nieruchomości 2.0 będącej unikalnym połączeniem najwyższego poziomu zarządzania relacjami z klientem oraz wykorzystania najnowszych technologii informatycznych w świecie nieruchomości premium. Firma rozpoczyna też wdrażanie zmian w obszarze zarządzania i ładu korporacyjnego.
W 2024 roku firma wprowadzi nowe usługi wykorzystujące sztuczną inteligencję. Znajdą one zastosowanie m.in. w systemach wyszukiwania ofert, rekomendacji czy obsłudze klienta. Nowe, cyfrowe narzędzia ułatwią klientom zakup, najem czy zarządzanie nieruchomościami.
---
Kontakt dla mediów: Marcin Kuśmierz, Partners International, +48 501 221 050
marcin.kusmierz@partnersinternational.pl
Ten komunikat prasowy został przygotowany przez zespół komunikacji Partners International. Więcej informacji o firmie można znaleźć na stronie: partnersinternational.pl

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.