Komunikaty PR

Produkty akrylowe SANPLAST SA- z Wami od 25 lat!

2022-05-13  |  14:00
Biuro prasowe

W 1997 roku SANPLAST SA rozpoczął produkcję produktów akrylowych. Stale zmieniające się wymagania i potrzeby użytkowników pociągnęły za sobą nieprzerwaną ewolucję produktów wyposażenia łazienki w tym także brodzików i wanien. Przez 25 lat technika produkcji, a także styl zmieniły się nie do poznania.

SANPLAST SA w 1997 roku wypuścił pierwsze produkty akrylowe sygnowane logo marki. W pierwszej kolejności na rynku pojawiły się brodziki akrylowe serii Classic, które przez lata święciły tryumfy. Na przestrzeni lat asortyment SANPLAST SA się rozszerzał. Do portfolio trafiały coraz to nowsze modele, a do oferty weszły wanny akrylowe. Wszystko się zmieniało, a SANPLAST nieustannie podążał za potrzebami Klientów zmieniając swój park przemysłowy, po to, aby dostarczać swoim Klientom najbardziej nowoczesne propozycje do łazienki. W efekcie, aktualnie do wyboru jest szeroka gama produktów akrylowych: brodzików i wanien, a Klienci mogą przebierać w dostępnych wymiarach i kształtach.

„Przez 25 lat nasze akrylowe propozycje ewoluowały. Trudno uwierzyć, że pierwsze brodziki trafiły do domów naszych Klientów 25 lat temu. Pierwsza seria akrylowych brodzików - Classic rozwijała się i z czasem została wzbogacona o wanny. Z sentymentem myślę o tamtych początkach. Kiedyś w produktach akrylowych dominowały kolory zieleni, granatu, czerwieni, teraz biel stała się standardowym kolorem brodzików i wanien. Z przyjemnością obserwuję jak polskie łazienki zmieniają się z dnia na dzień i niezwykle cieszę się, że jako Sanplast jesteśmy częścią tej zmiany.” – wspomina Wiesław Podraza – Prokurent SANPLAST SA i jeden z założycieli firmy.

„Obecnie Klienci mogą wybierać spośród 13 serii wanien oraz 9 linii brodzików. Asortyment tworzą zarówno popularne produkty z wysokiej jakości akrylu sanitarnego, jak i te wyprodukowane z odlewów mineralnych. Do dyspozycji oddajemy brodziki i wanny w różnych wymiarach, kolorach, kształtach, a także w różnych zakresach cenowych, dzięki czemu bez problemu dobierzemy produkt do potrzeb aranżacyjnych każdej łazienki oraz zasobności portfela. ”- dodaje Robert Dziak – Prezes Zarządu SANPLAST SA.

Różni ludzie, różne potrzeby

Każda łazienka wymaga indywidualnego podejścia. Dlatego SANPLAST SA proponuje Klientom produkty, które gwarantują czystą przyjemność kąpieli. Coraz częściej Klienci poszukują także kompletnych rozwiązań łazienkowych. Segment ten bardzo szybko się rozwija. „Z myślą o najbardziej wymagających Klientach powstały serie akrylowych wanien kompletnych LUXO i LOFT LINE, które oferowane są ze zintegrowaną obudową i syfonem. Różnią się wzornictwem wnętrza oraz kształtem obudowy od swoich poprzedników, zapewniając jednocześnie ten sam komfort i luksus kąpieli. W tym przypadku jednak kupując jeden produkt, klient nie musi się martwić o dopasowanie pozostałych elementów wanny i tracić na to, tak potrzebny podczas wyposażania łazienki, czas.”- zauważa Robert Dziak.

Przez lata swojej działalności, SANPLAST SA stał się wiodącym producentem brodzików, wanien i kabin prysznicowych w Polsce. To wszystko dzięki wysokiej jakości produktów, a także podążaniu za trendami i śledzeniu potrzeb klientów. Poznaj szeroką ofertę produktów marki SANPLAST na www.sanplast.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.