Produkty SANPLAST SA w konkursie Dobry Wzór 2021
Od lat SANPLAST SA dba o to, aby zapewnić czystą przyjemność kąpieli. Ich produkty dopracowywane są w każdym szczególe. Z tego powodu niezmiernie miło jest Nam zakomunikować, że dwa z nich zakwalifikowały się do konkursu Dobry Wzór 2021.
Jak co roku specjaliści z dziedziny wzornictwa przemysłowego nagradzają najlepsze projekty pod względem designu w ponad dwudziestu kategoriach. Wśród produktów zakwalifikowanych do konkursu znalazły się: wanna Fuerta Mineral oraz kabina walk-in Free Line II marki SANPLAST.
• Wanna Fuerta Mineral – Najwyższej jakości produkt nagrodzony w prestiżowym konkursie Łazienka- Wybór roku 2020, w kategorii wanny. Styl nawiązuje do wzorców klasycznych i jest hołdem dla niezwykle eleganckiego minimalizmu. Prostota formy łączy się tutaj z luksusowym materiałem. Lekko opływowy kształt tego elementu aranżacji łazienki, zachęca do zanurzenia się w ciepłej kąpieli i zapomnienia o wszelkich troskach. Wanna FUERTA MINERAL doskonale sprawdzi się zarówno w nowoczesnych, prosto urządzonych wnętrzach, jak również tradycyjnych i stylizowanych.
• Kabina Walk-In P/FreeII-cy-W22 - to propozycja dla wszystkich, którzy poza prysznicową przyjemnością cenią sobie lekką formę, minimalizm i otwartą przestrzeń. Konstrukcja Walk-In to naturalność w czystej postaci, pełna funkcjonalność i całkiem nowa jakość codziennego relaksu pod prysznicem. Szklane wypełnienie wyjątkowym delikatnym sitodrukiem, będzie stanowiło dodatkowy element dekoracyjny w salonie kąpielowym.
„Kolejny raz nasze produkty biorą udział w tym prestiżowym przedsięwzięciu. Wygrana byłaby wisienką na torcie i ukłonem w stronę sztabu ludzi, którzy codziennie pracują nad doskonaleniem naszych wanien, brodzików i kabin prysznicowych. Trzymajmy zatem kciuki za sukces naszych produktów w tegorocznej edycji. Ogłoszenie Laureatów Konkursu nastąpi na Gali Finałowej konkursu w dniu 5 listopada 2021. – podkreśla Małgorzata Hulisz- Kierownik Działu Marketingu SANPLAST SA.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.