Produkty WSP „Społem” w nowej odsłonie
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Produkty WSP „Społem” w opakowaniach plastikowych cieszą się dużą popularnością, szczególnie w sezonie grillowym. I nic dziwnego! Są one niezwykle wygodne – doskonałe na plenerowe posiłki w gronie najbliższych. Dla jeszcze większego komfortu użytkowania spółdzielnia „Społem” wprowadziła ich ulepszone wersje. Od teraz musztardy, sosy, ketchupy oraz Majonez Kielecki dostaniemy w nowych, praktycznych butelkach!
Plastikowe opakowania to wygoda użytkowania – wiedzą o tym wszyscy amatorzy plenerowej kuchni. I nie tylko! Są one nie tylko lżejsze od tradycyjnych słoików ale również trwalsze. Dlatego jest to doskonałe rozwiązanie na wszelkie wyjazdy lub posiłki w plenerze. Najpopularniejsze produkty marki WSP „Społem” dostaniemy teraz w nowych opakowaniach, zaprojektowanych z dbałością o najmniejszy szczegół. Dzięki temu grillowanie z Musztardą Kielecką grillową będzie jeszcze przyjemniejsze, a kanapki z Majonezem Kieleckim przygotujemy szybciej niż kiedykolwiek!
Opakowanie, którego chce się używać
Nowe opakowania WSP „Społem” tworzą zupełnie nową jakość użytkowania. Są one niezwykle ergonomiczne, a odwrócona orientacja i ulepszona nakrętka ułatwiają precyzyjne dozowanie sosu. Nowe opakowania lepiej chronią wyrób znajdujący się w środku przed działaniem promieni słonecznych. Ma to szczególne znaczenie, ponieważ wyroby kieleckiej firmy nie zawierają konserwantów. Warto zwrócić uwagę na wyjątkowy produkt, jakim jest Ketchupik Kielecki – sos pomidorowy o łagodnym smaku, dedykowany najmłodszym. Dzięki dbałości o łatwość użytkowania i bezproblemowe dozowanie, nasze pociechy poradzą sobie z nim także bez pomocy rodziców!
Polski produkt – polska sprawa
Dotychczas opakowania tego typu produktów sprowadzane były z zagranicy, jednak firma postanowiła zrezygnować z takiego rozwiązania. Obecnie wszystkie butelki plastikowe produkowane są na terenie naszego kraju. Jest to nie tylko ułatwienie logistyczne, ale także forma wsparcia dla polskich przedsiębiorców, dotkniętych przez sytuację rynkową spowodowaną pandemią koronawirusa. „Jesteśmy firmą polską i wspieramy naszą gospodarkę oraz rodzime firmy. Wiemy, że ma to szczególne znaczenie w obecnych, trudnych czasach. Dlatego WSP „Społem” postanowiła dostosować proces produkcji do zupełnie nowych warunków i sytuacji na rynku” – powiedziała Anna Tomaszewska, prezes Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.