Produkty WSP „Społem” w nowej odsłonie
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Produkty WSP „Społem” w opakowaniach plastikowych cieszą się dużą popularnością, szczególnie w sezonie grillowym. I nic dziwnego! Są one niezwykle wygodne – doskonałe na plenerowe posiłki w gronie najbliższych. Dla jeszcze większego komfortu użytkowania spółdzielnia „Społem” wprowadziła ich ulepszone wersje. Od teraz musztardy, sosy, ketchupy oraz Majonez Kielecki dostaniemy w nowych, praktycznych butelkach!
Plastikowe opakowania to wygoda użytkowania – wiedzą o tym wszyscy amatorzy plenerowej kuchni. I nie tylko! Są one nie tylko lżejsze od tradycyjnych słoików ale również trwalsze. Dlatego jest to doskonałe rozwiązanie na wszelkie wyjazdy lub posiłki w plenerze. Najpopularniejsze produkty marki WSP „Społem” dostaniemy teraz w nowych opakowaniach, zaprojektowanych z dbałością o najmniejszy szczegół. Dzięki temu grillowanie z Musztardą Kielecką grillową będzie jeszcze przyjemniejsze, a kanapki z Majonezem Kieleckim przygotujemy szybciej niż kiedykolwiek!
Opakowanie, którego chce się używać
Nowe opakowania WSP „Społem” tworzą zupełnie nową jakość użytkowania. Są one niezwykle ergonomiczne, a odwrócona orientacja i ulepszona nakrętka ułatwiają precyzyjne dozowanie sosu. Nowe opakowania lepiej chronią wyrób znajdujący się w środku przed działaniem promieni słonecznych. Ma to szczególne znaczenie, ponieważ wyroby kieleckiej firmy nie zawierają konserwantów. Warto zwrócić uwagę na wyjątkowy produkt, jakim jest Ketchupik Kielecki – sos pomidorowy o łagodnym smaku, dedykowany najmłodszym. Dzięki dbałości o łatwość użytkowania i bezproblemowe dozowanie, nasze pociechy poradzą sobie z nim także bez pomocy rodziców!
Polski produkt – polska sprawa
Dotychczas opakowania tego typu produktów sprowadzane były z zagranicy, jednak firma postanowiła zrezygnować z takiego rozwiązania. Obecnie wszystkie butelki plastikowe produkowane są na terenie naszego kraju. Jest to nie tylko ułatwienie logistyczne, ale także forma wsparcia dla polskich przedsiębiorców, dotkniętych przez sytuację rynkową spowodowaną pandemią koronawirusa. „Jesteśmy firmą polską i wspieramy naszą gospodarkę oraz rodzime firmy. Wiemy, że ma to szczególne znaczenie w obecnych, trudnych czasach. Dlatego WSP „Społem” postanowiła dostosować proces produkcji do zupełnie nowych warunków i sytuacji na rynku” – powiedziała Anna Tomaszewska, prezes Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.
Jesień pełna smaku w Salad Story – odkryj nowe sezonowe menu!
Czas dyni... i budyni limitowanych WINIARY!
Jabłkowy zawrót głowy – jak przygotować pyszne przetwory?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.