Komunikaty PR

Produkty WSP „Społem” w nowej odsłonie

2020-06-17  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Produkty WSP „Społem” w opakowaniach plastikowych cieszą się dużą popularnością, szczególnie w sezonie grillowym. I nic dziwnego! Są one niezwykle wygodne – doskonałe na plenerowe posiłki w gronie najbliższych. Dla jeszcze większego komfortu użytkowania spółdzielnia „Społem” wprowadziła ich ulepszone wersje. Od teraz musztardy, sosy, ketchupy oraz Majonez Kielecki dostaniemy w nowych, praktycznych butelkach!

Plastikowe opakowania to wygoda użytkowania – wiedzą o tym wszyscy amatorzy plenerowej kuchni. I nie tylko! Są one nie tylko lżejsze od tradycyjnych słoików ale również trwalsze. Dlatego jest to doskonałe rozwiązanie na wszelkie wyjazdy lub posiłki w plenerze. Najpopularniejsze produkty marki WSP „Społem” dostaniemy teraz w nowych opakowaniach, zaprojektowanych z dbałością o najmniejszy szczegół. Dzięki temu grillowanie z Musztardą Kielecką grillową będzie jeszcze przyjemniejsze, a kanapki z Majonezem Kieleckim przygotujemy szybciej niż kiedykolwiek!

Opakowanie, którego chce się używać

Nowe opakowania WSP „Społem” tworzą zupełnie nową jakość użytkowania. Są one niezwykle ergonomiczne, a odwrócona orientacja i ulepszona nakrętka ułatwiają precyzyjne dozowanie sosu. Nowe opakowania lepiej chronią wyrób znajdujący się w środku przed działaniem promieni słonecznych. Ma to szczególne znaczenie, ponieważ wyroby kieleckiej firmy nie zawierają konserwantów. Warto zwrócić uwagę na wyjątkowy produkt, jakim jest Ketchupik Kielecki – sos pomidorowy o łagodnym smaku, dedykowany najmłodszym. Dzięki dbałości o łatwość użytkowania i bezproblemowe dozowanie, nasze pociechy poradzą sobie z nim także bez pomocy rodziców!

Polski produkt – polska sprawa

Dotychczas opakowania tego typu produktów sprowadzane były z zagranicy, jednak firma postanowiła zrezygnować z takiego rozwiązania. Obecnie wszystkie butelki plastikowe produkowane są na terenie naszego kraju. Jest to nie tylko ułatwienie logistyczne, ale także forma wsparcia dla polskich przedsiębiorców,  dotkniętych przez sytuację rynkową spowodowaną pandemią koronawirusa. „Jesteśmy firmą polską i wspieramy naszą gospodarkę oraz rodzime firmy. Wiemy, że ma to szczególne znaczenie w obecnych, trudnych czasach. Dlatego WSP „Społem” postanowiła dostosować proces produkcji do zupełnie nowych warunków i sytuacji na rynku” – powiedziała Anna Tomaszewska, prezes Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.