Komunikaty PR

Program Emirates Skywards zapewnia swoim członkom jeszcze większą elastyczność

2021-01-29  |  01:00
Biuro prasowe

Emirates Skywards, wielokrotnie nagradzany program lojalnościowy Emirates i flydubai, umożliwia utrzymanie elitarnych poziomów do 2022 r., oferując swoim członkom większe wsparcie, elastyczność i wybór. Program jest jednym z pierwszych na świecie i pierwszym w regionie, który umożliwia tak znaczne przedłużenie utrzymania wszystkich statusów zaplanowanych na 2021 r., aż o dodatkowe 12 miesięcy. Emirates Skywards pozostaje pionierem w zakresie nowych sposobów zapewniania swoim klientom większego bezpieczeństwa w czasie obowiązywania ograniczeń w podróżowaniu spowodowanych epidemią COVID-19.

Rozszerzanie statusu poziomu

Członkowie Emirates Skywards na poziomie Silver i Gold z datą przeglądu poziomu przed 31 grudnia 2021 r. otrzymają przedłużenie aktualnego poziomu o dodatkowe 12 miesięcy.

Członkowie Emirates Skywards na poziomie Platinum z datą przeglądu poziomu przed 31 grudnia 2021 r. otrzymają przedłużenie swojego obecnego poziomu o 12 miesięcy, a także możliwość utrzymania statusu Gold dla nominowanych osób.

Na przykład, jeśli członek Emirates Skywards ma aktualną datę przeglądu poziomu zaplanowaną na 31 marca 2021 r., jego nowa data przeglądu poziomu zostanie przedłużona do 31 marca 2022 r.

Przedłużenie ważności mil

W programie lojalnościowym dodatkowo przedłużono ważność wszystkich mil Skywards, które wygasają w kwietniu 2020 r. do 30 czerwca 2021 r. Mile Skywards można wymienić z jedenastomiesięcznym wyprzedzeniem na wiele nagród, w tym bilety lotnicze Emirates czy podwyższenie klasy lotu.

Członkowie programu mogą latać Emirates dzięki elastycznym zasadom rezerwacji i atrakcyjnym warunkom i opcjom ponownej rezerwacji. Klienci, którzy kupią bilet na podróż do 30 czerwca 2021 r. lub przed tą datą, mogą zmienić termin podróży lub przedłużyć ważność biletu o 2 lata.

Więcej sposobów na utrzymanie statusu poziomu

Emirates Skywards będzie również wprowadzać więcej inicjatyw w ciągu roku, aby pomóc członkom w utrzymaniu aktualnego statusu lub zapewnić ścieżkę do wyższego poziomu. Członkowie mogą spodziewać się w tym roku wielu niespodzianek, w tym dodatkowych mil poziomu, bezpłatnych ulepszeń poziomu, płatnych możliwości dla poziomów i wielu innych ekskluzywnych ofert*.

Emirates Skywards liczy ponad 27 milionów członków na całym świecie. Uznany program lojalnościowy Emirates i flydubai oferuje cztery poziomy członkostwa – Blue, Silver, Gold i Platinum, z których każdy gwarantuje wyjątkowe korzyści. Członkowie programu gromadzą punkty Skywards Miles, rezerwując loty realizowane przez Emirates, flydubai lub linie partnerskie, a także korzystając z hoteli, wypożyczalni samochodów, banków, obiektów rekreacyjno-wypoczynkowych i salonów marek lifestylowych. Punkty Skywards Miles można wymieniać na różne nagrody – m.in. bilety na loty Emirates, flydubai lub linii uczestniczących w programie, nocleg w hotelu, wycieczki i zniżki na zakupy, a także na inne atrakcje, których nie można kupić za pieniądze.

Więcej informacji można znaleźć na stronie emirates.com.

*Konieczna akceptacja regulaminu i warunków

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute? Biuro prasowe
2025-04-17 | 12:20

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

Oferty first minute stają się coraz częstszym wyborem osób planujących wypoczynek z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. W przeciwieństwie do ofert last minute zakup wakacji first
Podróże 20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!
2025-04-11 | 14:40

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Corendon Airlines wraz ze swoimi pasażerami świętuje 20-lecie działalności w przestworzach W 2025 roku Corendon Airlines świętuje 20-lecie swojej działalności i zaprasza
Podróże Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.