Komunikaty PR

,,Projekt Łazienki 2022”: weź udział w głosowaniu internetowym

2022-05-27  |  13:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Właśnie zakończył się pierwszy etap konkursu KOŁO „Projekt Łazienki 2022”. Uczestnicy zgłosili swoje projekty pawilonu z funkcją toalety publicznej na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Teraz przyszła kolej na internautów. Codziennie można oddać jeden głos na wybraną koncepcję biorącą udział w konkursie. Głosowanie potrwa do 12 czerwca.

W tegorocznym konkursie KOŁO „Projekt Łazienki 2022” organizowanym przez Geberit, uczestnicy mieli bardzo trudne zadanie, polegające na zaprojektowaniu pawilonu wschodniego z funkcją toalety publicznej, zlokalizowany w północnej części ogrodów królewskich Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, tuż obok Oranżerii. Obiekt konkursowy poprzez swoje funkcjonalności, powinien pozytywnie wpływać na zachowania użytkowników budynku i przyległego do niego terenu pod względem świadomości wartości chronionych zasobów przyrody, ekologii, dobrych praktyk w zakresie dostępności.

Projektowanie w przestrzeni zespołu parkowo-pałacowego Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie stanowiło wyzwanie intelektualne, oparte na interdyscyplinarnej wiedzy, rzetelnej interpretacji przeszłości oraz analizie potrzeb współczesności. Jak uczestnicy konkursu poradzili sobie z tym trudnym zadaniem? Niezależnie od decyzji Jury, każdy ze zgłoszonych projektów, ma szansę na nagrodę w Konkursie Internetowym. Zwycięzca z największym procentowym udziałem głosów, które zostaną oddane do 12 czerwca 2022 roku na stronie konkursowej, otrzyma wyróżnienie Internautów w wysokości 1 000 zł.

Wszystkie zgłoszone prace można obejrzeć na stronie https://konkurskolo.pl/projekty/ i raz na dobę oddać głos na swojego faworyta. Głosowanie potrwa do 12 czerwca 2022 roku.

Partner konkursu: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

Patronat honorowy: SARP, Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, Stowarzyszenie Architektów Wnętrz (SAW), Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej

Patronat medialny konkursu ,,Projekt Łazienki 2022”:

Elle Decoration, Label Magazine, Rzeczpospolita, Magazyn Sukces, Radio KAMPUS, Architektura & Biznes, WhiteMAD, Dobre Wnętrze, Architektura Murator, Czas na Wnętrze, Weranda, RZUT, Sztuka Architektury, Sztuka Wnętrza, Bryła.pl, MAGAZIF, Urzadzamy.pl, Design/Biznes, Architecture Snob, Nowa Warszawa

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Bezproblemowe gotowanie na gazie Biuro prasowe
2024-04-22 | 12:00

Bezproblemowe gotowanie na gazie

Gotowanie to sztuka, która wykracza poza samą konieczność przygotowywania posiłków. To nie tylko proces łączenia składników w potrawy, ale również wyraz
Dom WIELKOMIEJSKI MODERNIZM
2024-04-19 | 15:54

WIELKOMIEJSKI MODERNIZM

Jednopoziomowe mieszkanie o powierzchni niemal 180 mkw, położone na najwyższej kondygnacji rezydencji przy Parku Łazienki Królewskie w Warszawie to przykład realizacji premium,
Dom Siła kontrastów w aranżacji wnętrz
2024-04-19 | 14:00

Siła kontrastów w aranżacji wnętrz

Mocne zestawienia kolorystyczne w wystroju to niezawodny sposób na wykreowanie wnętrz pełnych wyrazu i charakteru. Kontrastujące ze sobą barwy tworzą niesztampowe, często zaskakujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.