,,Projekt Łazienki 2022”: weź udział w głosowaniu internetowym
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Właśnie zakończył się pierwszy etap konkursu KOŁO „Projekt Łazienki 2022”. Uczestnicy zgłosili swoje projekty pawilonu z funkcją toalety publicznej na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Teraz przyszła kolej na internautów. Codziennie można oddać jeden głos na wybraną koncepcję biorącą udział w konkursie. Głosowanie potrwa do 12 czerwca.
W tegorocznym konkursie KOŁO „Projekt Łazienki 2022” organizowanym przez Geberit, uczestnicy mieli bardzo trudne zadanie, polegające na zaprojektowaniu pawilonu wschodniego z funkcją toalety publicznej, zlokalizowany w północnej części ogrodów królewskich Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, tuż obok Oranżerii. Obiekt konkursowy poprzez swoje funkcjonalności, powinien pozytywnie wpływać na zachowania użytkowników budynku i przyległego do niego terenu pod względem świadomości wartości chronionych zasobów przyrody, ekologii, dobrych praktyk w zakresie dostępności.
Projektowanie w przestrzeni zespołu parkowo-pałacowego Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie stanowiło wyzwanie intelektualne, oparte na interdyscyplinarnej wiedzy, rzetelnej interpretacji przeszłości oraz analizie potrzeb współczesności. Jak uczestnicy konkursu poradzili sobie z tym trudnym zadaniem? Niezależnie od decyzji Jury, każdy ze zgłoszonych projektów, ma szansę na nagrodę w Konkursie Internetowym. Zwycięzca z największym procentowym udziałem głosów, które zostaną oddane do 12 czerwca 2022 roku na stronie konkursowej, otrzyma wyróżnienie Internautów w wysokości 1 000 zł.
Wszystkie zgłoszone prace można obejrzeć na stronie https://konkurskolo.pl/projekty/ i raz na dobę oddać głos na swojego faworyta. Głosowanie potrwa do 12 czerwca 2022 roku.
Partner konkursu: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Patronat honorowy: SARP, Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, Stowarzyszenie Architektów Wnętrz (SAW), Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej
Patronat medialny konkursu ,,Projekt Łazienki 2022”:
Elle Decoration, Label Magazine, Rzeczpospolita, Magazyn Sukces, Radio KAMPUS, Architektura & Biznes, WhiteMAD, Dobre Wnętrze, Architektura Murator, Czas na Wnętrze, Weranda, RZUT, Sztuka Architektury, Sztuka Wnętrza, Bryła.pl, MAGAZIF, Urzadzamy.pl, Design/Biznes, Architecture Snob, Nowa Warszawa
Bezproblemowe gotowanie na gazie
WIELKOMIEJSKI MODERNIZM
Siła kontrastów w aranżacji wnętrz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Tomasz Dedek: Trzy dekady temu wziąłem udział w zdjęciach do „Listy Schindlera” Stevena Spielberga. Film był za długi i niestety cały mój wątek wycięli
W „Liście Schindlera” Tomasz Dedek wcielił się w rolę gestapowca. Niestety wątek z jego udziałem został wycięty z filmu. Mimo wszystko aktor cieszy się, że dane mu było współpracować ze Stevenem Spielbergiem, bo to dla niego prawdziwy wirtuoz kina, którego podziwia od wielu lat. Jak wspomina, na planie wiele wymagał, ale nie tworzył niepotrzebnych barier i nie dystansował się, natomiast był niezwykle otwarty i życzliwy.
Gwiazdy
Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały
Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.
Handel
Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie
Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.