Projekty Tomka Rygalika dla Miloni
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Polska marka Miloni tworzy drewniane stoły i meble, łącząc współczesne trendy i fachowe rzemiosło, wynikające z doskonałej równowagi między kreatywnością a szacunkiem dla klasyki. Pokazane w ramach niedawno zakończonych targów Warsaw Home kolekcje stołów Avangarde, Tuo, Bao czy najnowsza propozycja Moa, stworzona przez Tomka Rygalika, to meble tworzone z pasją, będące w stanie wyrazić esencję dzisiejszej elegancji i luksusu.
Stoisko Grupy Kolektywni, w skład której poza Miloni wchodzą marki Borcas, Loft Decora, Nobonobo i Swallow’s Tail, było podczas czterech dni Targów Warsaw Home miejscem, w którym tradycja spotykała się z innowacją. Modele zaprezentowane odwiedzającym pokazały, jak lata doświadczenia połączyć z postępem technologicznym, zestawiając nowoczesność z tradycyjnymi, rzemieślniczymi metodami obróbki drewna. Właśnie dlatego genialne stoły Miloni tak bardzo przypadły do gustu znawcom tematu - architektom i projektantom wnętrz. Ich popularność w wielu polskich realizacjach wynika ze zrozumienia znaczenia rzemiosła, dogłębnej znajomości surowców i procesów produkcyjnych, silnego podejścia techniczno-projektowego właścicieli i ich bezpośredniego zarządzania całą linią produkcyjną, poprzez zakup najlepszego drewna, po szczegóły wykończenia stołu, w tym wyjątkowo estetycznych detali rozkładanych wersji mebla.
Bijącym sercem produkcji Miloni, marki wykorzystującej wyłącznie sezonowane dębowe drewno, są właściciele - Magda i Mateusz Nowotnik, którzy podczas Warsaw Home pokazali, jak może wyglądać perfekcyjnie zaprojektowany i wykonany stół. O koncepcję najnowszej kolekcji Moa poprosili Tomka Rygalika, designera doskonale interpretującego koncepcję tożsamości przestrzeni życiowej. Premierowa odsłona stołu Moa, z misternym wykonaniem i wykończeniem, dzięki umiejętnie poddanemu obróbce drewnu, wywołała na gościach wrażenie obcowania z najlepszym światowym designem. Wizja Rygalika podkreśliła historię polskiego warsztatu rzemieślniczego, poświęcając jednocześnie uwagę trendom w sektorze wyposażenia wnętrz.
Stół Moa, to już trzeci projekt Miloni realizowany wspólnie ze Studiem Rygalik. Polska marka, sygnowana przez Tomka Rygalika, od wielu lat jest rozpoznawana na całym świecie. Projekty polskiego designera można było oglądać w Monachium, Nowym Jorku, Tokio, Walencji i Wiedniu, były również prezentowane na łamach międzynarodowej prasy: „Icon”, „Interni”, „Wallpaper”, „Experimenta”, „Blueprint”, „New York Times” i „Financial Times”. Autor świetnie odebranych kolekcji Tuo, Bao i Moa, gościł na stoisku Miloni 22 października. Jego prezentacja "DESIGN Z PÓŁNOCY", wprowadziła gości do świata wspólnych projektów z marką i przekazania zebranym filozofii Miloni - szacunku do drewna, jako materiału, z którego powstają później tak fascynujące i perfekcyjnie wykonane meble.
Więcej na: www.miloni.pl

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.