Komunikaty PR

Projekty utkane z emocji – zobacz, jak powstają kolekcje Macieja Zienia

2022-12-12  |  16:20
Biuro prasowe

Zajrzyj do pracowni Macieja Zienia i przekonaj się, w jaki sposób projektuje. Zobacz, jak wygląda proces przygotowania kolekcji, skąd czerpie inspiracje i jak wyglądają kulisy pokazów mody. Grupa Tubądzin przygotowała dla swoich fanów specjalny film, w którym Maciej Zień opowiada o procesie twórczym i towarzyszących mu wyzwaniach.

Grupa Tubądzin współpracuje z Maciejem Zieniem od lat. W tym czasie powstały zjawiskowe kolekcje płytek ceramicznych zaprojektowanych przez artystę. Jego ostatni pokaz Bloom zelektryzował świat mody, ale także designu. A wszystko za sprawą kreacji prezentowanych na tle harmonijnej linii Balance Stone inspirowanej portugalską odmianą marmuru Alpine.

Maciej Zień od dziecka interesował się projektowaniem. Pierwsze szkice tworzył jeszcze w szkole podstawowej. Dziś jego marka sygnowana charakterystycznym skarabeuszem ma grono wielbicieli na całym świecie. Podobnie jak płyty wielkoformatowe, które projektuje dla Grupy Tubądzin.

- Projektowanie płytek daje mi oddech. Podczas tworzenia szkiców mogę się zrelaksować, odprężyć i wykorzystać modę do wykreowania kolejnych ciekawych wzorów na ceramice. Bardzo lubię to, że mogę wówczas przenieść się w odmienny świat, o zupełnie innym ładunku emocjonalnym. – mówi Zień.

Płyty Balance Stone stworzyły niezwykle wyważoną i pełną blasku scenografię ostatniego pokazu fashion projektanta, wzbudziły podziw gości wydarzenia. Sprawiły, że kreacje z kolekcji Bloom zostały doskonale wyeksponowane, a sam pokaz zyskał na wielowymiarowości, udowadniając, że sztuka ma różne oblicza.  A połączenie designu i mody tworzy intrygujące efekty.

Film, który przygotowała Grupa Tubądzin, pozwala zajrzeć nie tylko za kulisy pokazu. Artysta opowiada widzom m.in. w jaki sposób pracuje, co go inspiruje i co sprawia, że jego projekty są niepowtarzalne. Film można zobaczyć na kanale marki w serwisie YouTube, a także na profilach Grupy Tubądzin w portalach społecznościowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.