Prosto, szybko, lepiej!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
James Hardie to światowy lider w technologii cementowo-włóknowej o sprawdzonej jakości. Potwierdza to fakt, że ciągu 135 lat ponad 8 milionów domów na całym świecie zostało wykończonych okładzinami od tego producenta. Z kolei Fermacell, dzięki pionierskim innowacjom, stał się jedną z najbardziej znanych marek materiałów budowlanych w branży i liderem na europejskim rynku wysokiej jakości płyt gipsowo-włóknowych i cementowo-włóknowych. Dziś obie marki, pod wspólnym szyldem James Hardie, łączą siły wprowadzając na rynek innowacyjne rozwiązania, które otwierają nowe możliwości projektowania i realizacji.
Marka James Hardie została założona ponad 130 lat temu w Australii, a technologię cementowo-włóknową w pełni rozwinęła w połowie lat 80-tych. Od tego czasu James Hardie produkuje szeroką gamę produktów cementowo-włóknowych do zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych. Materiały te, w skład których wchodzą m.in. włókna celulozowe z certyfikatem FSC, charakteryzują się wysoką wytrzymałością, trwałością i wszechstronnością zastosowań. Wszystkie produkty cementowo-włóknowe James Hardie są niepalne (A2) zgodnie z EN 13501-1. Są przy tym przyjazne dla środowiska i wytwarzane zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.
Idealnym uzupełnieniem portfolio produktów James Hardie są płyty gipsowo-włóknowe Fermacell. Pierwsza z nich, a tym samym pierwsza płyta gipsowo-włóknowa w Niemczech, zjechała z linii produkcyjnej w zakładzie w Münchehof koło Goslar na początku lat 70. To położyło podwaliny pod sukces marki. Wysokiej jakości, szczególnie stabilna płyta konstrukcyjna i jednocześnie wykończeniowa zasadniczo zmieniła całą branżę suchej zabudowy, dzięki czemu marka stała się duża i silna. Dziś Fermacell płyty gipsowo-włóknowe oraz wodoodporne i odporne na działanie czynników atmosferycznych płyty cementowo-włóknowe Powerpanel H2O oraz Powerpanel HD są synonimem szybkich i ekonomicznych koncepcji rozbudowy dla wszystkich obszarów budownictwa.
Obecnie obie marki, pod wspólnym szyldem James Hardie, łącząc zdobywaną latami renomę i doświadczenie, wychodzą naprzeciw zmieniającym się potrzebom na rynku budowlanym, oferując nowoczesne rozwiązania do ogrzewania podłogowego oraz innowacyjne poszycia elewacyjne. Co wyróżnia nowe produkty? To przede wszystkim wysoka jakość, o czym najlepiej świadczy 15-letnia gwarancja na powłokę oraz łatwy i szybki sposób montażu, co przekłada się bezpośrednio na krótki czas realizacji projektu, ale też ekologiczne podejście do samej produkcji, dzięki czemu produkty firmy James Hardie powstają nie tylko z poszanowaniem środowiska naturalnego, ale są przyjazne w użytkowaniu i bezpieczne dla zdrowia, co zostało potwierdzone poprzez uzyskanie licznych certyfikatów m.in. ecoInstitut, EPD i wiele innych
Fermacell® Therm25™ - innowacyjne rozwiązanie do ogrzewania podłogowego
Fermacell® Therm25® to szybkie, lekkie i w stu procentach suche rozwiązanie, które pozwala na nowo odkryć zalety ogrzewania podłogowego. Zaprojektowane zostały jako suchy jastrych w wariancie pływającym, będący jednocześnie elementem nośnym dla rur ogrzewania/chłodzenia podłogowego wewnątrz pomieszczeń przy zachowaniu niskich wysokości warstw. Pojedynczy element składa się z płyty gipsowo-włóknowej o grubości 25 mm, której wierzchnia strona jest frezowana w specjalny wzór. Fermacell® Therm25™ umożliwia łatwy montaż elementów, a następnie instalację rur ogrzewania/chłodzenia podłogowego bez konieczności wykonywania prac „mokrych”.
W znaczący sposób skraca to także czas realizacji projektu, a stabilność i trwałość komponentów pozwala cieszyć się ogrzewaniem podłogowym przez długie lata. Co więcej, produkt zapewnia zdrowy klimat w pomieszczeniach oraz gwarantuje bezpieczeństwo pożarowe.
Okładziny zewnętrzne Hardie® Panel, Hardie® Architectural Panel i deski elewacyjne Hardie® Plank – nieskończone możliwości projektowania elewacji wentylowanej
Hardie® Panel, to jeden z najbardziej innowacyjnych produktów, jeśli chodzi o okładziny cementowo-włóknowe. Nie tylko imponuje wydajnością, ale jest także prawdziwie wszechstronnym rozwiązaniem projektowym. To za sprawą trzech różnych struktur powierzchni – gładkiej, betonu szczotkowanego oraz wygładzanego piasku dostępnych w całej palecie RAL. Specjalnie opracowane, aby zapewnić długotrwałe i łatwe w utrzymaniu spójne wykończenie na wiele lat, tekstury umożliwiają tworzenie nowoczesnych projektów z gwarancją ich łatwego użytkowania. Dzięki zaś potwierdzonej klasie reakcji ogniowej A2 stanowią niezwykle bezpieczne rozwiązanie. Są odporne na wodę, pleśń, szkodniki, grzyby i odkształcenia, ale też promieniowanie UV i gnicie, co zapewnia ich długą żywotność. Co więcej, okładziny Hardie® Architectural Panel o specjalnej fakturze są dostępne w przystępnej cenie, stanowiąc inteligentne i opłacalne rozwiązanie dla każdego budynku.
Z kolei deski Hardie®Plank pozwalają stworzyć klasyczne wykończenie domu, przekonując wysokiej jakości wykończeniem drewna cedrowego. Dostępne w 21 różnych kolorach i dwóch fakturach przyciągają naturalnym wyglądem, dając przy tym szerokie możliwości personalizacji. Deski Hardie® Plank mogą być układane poziomo na zakładkę, pionowo w układzie skandynawskim, czy też z otwartą fugą. Podczas, gdy prawdziwe drewno wymaga regularnego szlifowania i olejowania oraz ogólnej pielęgnacji, deski Hardie® Plank są znacznie łatwiejsze w utrzymaniu, zapewniając jednocześnie ten sam rustykalny wygląd, który kochamy w drewnie. Po montażu na ścianie nie wymaga dodatkowej pielęgnacji, dzięki czemu można cieszyć się przyjemniejszymi rzeczami w życiu. Montuje się je także co najmniej 20% szybciej niż produkty konkurencji, co pozwala znacznie skrócić czas realizacji projektu.
Dzięki rozwojowi technologicznemu i innowacjom produkty Hardie są bardziej wydajne niż inne okładziny elewacyjne. Dostosowane do europejskiego klimatu pozostają piękne, stabilne i odporne na warunki atmosferyczne, prezentując się zawsze tak jak w dniu ich montażu.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.