Komunikaty PR

Prosto, szybko, lepiej!

2024-02-29  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

James Hardie to światowy lider w technologii cementowo-włóknowej o sprawdzonej jakości. Potwierdza to fakt, że ciągu 135 lat ponad 8 milionów domów na całym świecie zostało wykończonych okładzinami od tego producenta. Z kolei Fermacell, dzięki pionierskim innowacjom, stał się jedną z najbardziej znanych marek materiałów budowlanych w branży i liderem na europejskim rynku wysokiej jakości płyt gipsowo-włóknowych i cementowo-włóknowych. Dziś obie marki, pod wspólnym szyldem James Hardie, łączą siły wprowadzając na rynek innowacyjne rozwiązania, które otwierają nowe możliwości projektowania i realizacji.

Marka James Hardie została założona ponad 130 lat temu w Australii, a technologię cementowo-włóknową w pełni rozwinęła w połowie lat 80-tych. Od tego czasu James Hardie produkuje szeroką gamę produktów cementowo-włóknowych do zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych. Materiały te, w skład których wchodzą m.in. włókna celulozowe z certyfikatem FSC, charakteryzują się wysoką wytrzymałością, trwałością i wszechstronnością zastosowań. Wszystkie produkty cementowo-włóknowe James Hardie są niepalne (A2) zgodnie z EN 13501-1. Są przy tym przyjazne dla środowiska i wytwarzane zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.

Idealnym uzupełnieniem portfolio produktów James Hardie są płyty gipsowo-włóknowe Fermacell. Pierwsza z nich, a tym samym pierwsza płyta gipsowo-włóknowa w Niemczech, zjechała z linii produkcyjnej w zakładzie w Münchehof koło Goslar na początku lat 70. To położyło podwaliny pod sukces marki. Wysokiej jakości, szczególnie stabilna płyta konstrukcyjna i jednocześnie wykończeniowa zasadniczo zmieniła całą branżę suchej zabudowy, dzięki czemu marka stała się duża i silna. Dziś Fermacell płyty gipsowo-włóknowe oraz wodoodporne i odporne na działanie czynników atmosferycznych płyty cementowo-włóknowe Powerpanel H2O oraz Powerpanel HD są synonimem szybkich i ekonomicznych koncepcji rozbudowy dla wszystkich obszarów budownictwa.

Obecnie obie marki, pod wspólnym szyldem James Hardie, łącząc zdobywaną latami renomę i doświadczenie, wychodzą naprzeciw zmieniającym się potrzebom na rynku budowlanym, oferując nowoczesne rozwiązania do ogrzewania podłogowego oraz innowacyjne poszycia elewacyjne. Co wyróżnia nowe produkty? To przede wszystkim wysoka jakość, o czym najlepiej świadczy 15-letnia gwarancja na powłokę oraz łatwy i szybki sposób montażu, co przekłada się bezpośrednio na krótki czas realizacji projektu, ale też ekologiczne podejście do samej produkcji, dzięki czemu produkty firmy James Hardie powstają nie tylko z poszanowaniem środowiska naturalnego, ale są przyjazne w użytkowaniu i bezpieczne dla zdrowia, co zostało potwierdzone poprzez uzyskanie licznych certyfikatów m.in. ecoInstitut, EPD i wiele innych

Fermacell® Therm25™ - innowacyjne rozwiązanie do ogrzewania podłogowego

Fermacell® Therm25® to szybkie, lekkie i w stu procentach suche rozwiązanie, które pozwala na nowo odkryć zalety ogrzewania podłogowego. Zaprojektowane zostały jako suchy jastrych w wariancie pływającym, będący jednocześnie elementem nośnym dla rur  ogrzewania/chłodzenia podłogowego wewnątrz pomieszczeń przy zachowaniu niskich wysokości warstw. Pojedynczy element składa się z płyty gipsowo-włóknowej o grubości 25 mm, której wierzchnia strona jest frezowana w specjalny wzór. Fermacell® Therm25™ umożliwia łatwy montaż elementów, a następnie instalację rur ogrzewania/chłodzenia podłogowego bez konieczności wykonywania prac „mokrych”.
W znaczący sposób skraca to także czas realizacji projektu, a stabilność i trwałość komponentów pozwala cieszyć się ogrzewaniem podłogowym przez długie lata. Co więcej, produkt zapewnia zdrowy klimat w pomieszczeniach oraz gwarantuje bezpieczeństwo pożarowe.

Okładziny zewnętrzne Hardie® Panel, Hardie® Architectural Panel i deski elewacyjne Hardie® Plank – nieskończone możliwości projektowania elewacji wentylowanej

Hardie® Panel, to jeden z najbardziej innowacyjnych produktów, jeśli chodzi o okładziny cementowo-włóknowe. Nie tylko imponuje wydajnością, ale jest także prawdziwie wszechstronnym rozwiązaniem projektowym. To za sprawą trzech różnych struktur powierzchni – gładkiej, betonu szczotkowanego oraz wygładzanego piasku dostępnych w całej palecie RAL. Specjalnie opracowane, aby zapewnić długotrwałe i łatwe w utrzymaniu spójne wykończenie na wiele lat, tekstury umożliwiają tworzenie nowoczesnych projektów z gwarancją ich łatwego użytkowania. Dzięki zaś potwierdzonej klasie reakcji ogniowej A2 stanowią niezwykle bezpieczne rozwiązanie. Są odporne na wodę, pleśń, szkodniki, grzyby i odkształcenia, ale też promieniowanie UV i gnicie, co zapewnia ich długą żywotność. Co więcej, okładziny Hardie® Architectural Panel o specjalnej fakturze są dostępne w przystępnej cenie, stanowiąc inteligentne i opłacalne rozwiązanie dla każdego budynku.

Z kolei deski Hardie®Plank pozwalają stworzyć klasyczne wykończenie domu, przekonując wysokiej jakości wykończeniem drewna cedrowego. Dostępne w 21 różnych kolorach i dwóch fakturach przyciągają naturalnym wyglądem, dając przy tym szerokie możliwości personalizacji. Deski Hardie® Plank mogą być układane poziomo na zakładkę, pionowo w układzie skandynawskim, czy też z otwartą fugą. Podczas, gdy prawdziwe drewno wymaga regularnego szlifowania i olejowania oraz ogólnej pielęgnacji, deski Hardie® Plank są znacznie łatwiejsze w utrzymaniu, zapewniając jednocześnie ten sam rustykalny wygląd, który kochamy w drewnie. Po montażu na ścianie nie wymaga dodatkowej pielęgnacji, dzięki czemu można cieszyć się przyjemniejszymi rzeczami w życiu. Montuje się je także co najmniej 20% szybciej niż produkty konkurencji, co pozwala znacznie skrócić czas realizacji projektu.

Dzięki rozwojowi technologicznemu i innowacjom produkty Hardie są bardziej wydajne niż inne okładziny elewacyjne. Dostosowane do europejskiego klimatu pozostają piękne, stabilne i odporne na warunki atmosferyczne, prezentując się zawsze tak jak w dniu ich montażu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.