Komunikaty PR

Prosto ze skał Jury do nowego opakowania

2021-02-22  |  15:00
Biuro prasowe

Oryginalność na półce

Nowe opakowanie to niewątpliwa rewolucja zarówno dla samej marki, jak i dla całej kategorii. Bazując na rodowodzie Jurajskiej przygotowano zupełnie innowacyjne i wyróżniające podejście do kształtu butelki, brandingu oraz etykiety. Nowe logo ewoluowało do bardziej nowoczesnego, a zastosowana typografia jest prostsza i silniejsza. Zmianie uległa także cała etykieta z wyraźnie zaakcentowanym amonitem, który jest śladem prehistorycznej przeszłości, odciśniętym w skałach Jury Krakowsko – Częstochowskiej. Sama etykieta przypomina krystalicznie czysty rezerwuar wody, zamkniętej pomiędzy skałami. Na butelce zastosowano też specjalne żłobienia – strukturalne zdobienie kryształami skalnymi, co sprawia, że butelka uzyskała oryginalny wygląd i efekt 3D.

Atrybuty Jurajskiej®

Największym walorem i wyróżnikiem NATURALNEJ WODY MINERALNEJ Jurajska® jest niewątpliwie jej pochodzenie – wydobywana jest z głębi Jury Krakowsko-Częstochowskiej z wodonośnych pokładów, przykrytych nieprzepuszczalną warstwą iłów, dolomitów oraz wapieni i dzięki temu jest wolna od wszelkich zanieczyszczeń, pierwotnie czysta. Przez ponad 10 tysięcy lat natura tworzyła unikalny skład mineralny, dobierając proporcje wapnia do magnezu tak, aby były optymalnie przyswajane przez organizm człowieka.

Optymalna mineralizacja na co dzień

Woda Jurajska® należy do wód średniozmineralizowanych o niskiej zawartości sodu (ogólna mineralizacja wynosi 519 mg/l). Jej zrównoważony skład obejmuje zawartość jonów: wapnia, magnezu, sodu, chlorków, siarczanów, żelaza, fluorków, jodków oraz wodorowęglanów, co decyduje o jej wysokich walorach smakowych. Proporcja wapnia do magnezu 2:1 – taka sama jak w organizmie człowieka, sprawia, że Jurajska® jest idealna do codziennego spożycia dla każdego, bez względu na wiek. Sposób wydobycia i butelkowania spełnia najwyższe normy jakościowe, gwarantując jej krystaliczną czystość oraz spełniając normy zdrowotne i sanitarne, co sprawia, że pierwszy kontakt z otoczeniem woda Jurajska® ma dopiero w momencie otwierania butelki przez konsumenta.

Bogata oferta

NATURALNA WODA MINERALNA Jurajska® dostępna jest w butelkach typu PET:

- o pojemności 1,5 l  i 0,5 l w trzech wariantach – niegazowana, lekko gazowana
i gazowana;

- o pojemności 1 l w dwóch wariantach: niegazowana i lekko gazowana;

- o pojemności 0,7 l woda niegazowana SPORT dedykowana dla aktywnie spędzających czas;

- o pojemności 0,33 l woda niegazowana JUNIOR zamykana korkiem „niekapkiem” polecana dzieciom do codziennego spożywania;

oraz w butelkach szklanych zwrotnych o pojemności 1 l i 0, 33 l w dwóch wariantach: gazowana i lekko gazowana.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rekordowy wzrost sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Rośnie zainteresowanie przede wszystkim autami niskoemisyjnymi

Pod względem liczby rejestracji nowych aut osobowych 2024 rok był drugim najlepszym wynikiem w historii. To był sprzedażowo dobry rok także dla koncernu Mercedes-Benz. Na polskim rynku sprzedaż wyniosła 26,3 tys. samochodów osobowych, co oznacza 38-proc. wzrost w ciągu roku. Mercedes jest też wśród liderów dostaw aut elektrycznych. Ze względu na rosnącą popularność tego segmentu producent w tym roku wprowadzi na rynek nowość – w pełni elektryczny model CLA.

Edukacja

Lekarze będą lepiej przygotowani do pracy w obliczu działań militarnych. Powstał nowy model kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych

Większa interoperacyjność między medycyną cywilną i medycyną pola walki oraz kształtowanie gotowości do podejmowania szybkich decyzji w kryzysowych sytuacjach to jedne z fundamentów nowego modelu kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych. Ministerstwo Obrony Narodowej patronuje projektowi, w ramach którego model ten będzie wdrażany we współpracy między wojskiem, środowiskiem medycznym i uczelniami. Potrzeba zmian w tym zakresie jest dyktowana dynamiczną sytuacją geopolityczną.