Komunikaty PR

Przełomowa zmiana wedlowskich tabliczek

2021-11-08  |  13:40
Biuro prasowe

Do tej pory wedlowskie tabliczki zachowywały klasyczny prostokątny kształt, a każda kostka sygnowana była podpisem Emila Wedla. Od teraz, czekolady E.Wedel zyskują nową, innowacyjną formę. Tym samym podkreślają fundamentalne dla marki wartości.

Historia słynnego podpisu E.Wedel

Już w 1874 roku Emil Wedel zdecydował się oznaczyć swoim podpisem każdą tabliczkę, którą wyprodukował w Fabryce. Wszystko za sprawą rosnącej popularności czekolady. Ówcześnie na rynku pojawiały się falsyfikaty wedlowskich wyrobów. Chcąc zabezpieczyć swoje produkty przed próbami podrobienia, Emil Wedel postanawia składać swój odręczny podpis na każdej tabliczce. Od tamtej pory wedlowskie czekolady wyróżniały się słynnym podpisem, który później stał się logotypem marki.

Nowy kształt wedlowskich tabliczek

Obecnie wedlowskie czekolady pełne oraz te z dodatkami zaskakują nową, innowacyjną formą tabliczki podkreślając kształt każdej kosteczki. Jednak to nie wszystko! Wspomniane kostki zyskały także nowe sygnatury. Nawiązują one do najwyżej jakości składników – wyselekcjonowanego kakao z Ghany, historii – podpisu Emila Wedla oraz symbolu marki - postaci Chłopca na Zebrze. Kreacja ta powstała w 1926 roku na zlecenie Jana Wedla. Autorem grafiki był włoski malarz i karykaturzysta - Leonetto Cappiello, nazywany obecnie ojcem współczesnej sztuki plakatu i reklamy.

Ta sama receptura i smak oryginalnej wedlowskiej czekolady

Nowy kształt tabliczki nie wpływa na smak oryginalnej wedlowskiej czekolady. Jest on zasługą wiedzy oraz doświadczenia czekoladników, którzy nieprzerwanie od lat czuwają nad recepturami oraz produkcją każdej tabliczki. Sekretem doskonałego smaku wedlowskiej czekolady są także najwyżej jakości składniki. Do produkcji używane jest przede wszystkim kakao pochodzące prosto z Ghany, które nadaje czekoladzie intensywny smak i zapach. 

W sklepach pojawiają się już wedlowskie tabliczki w nowej formie. Nowy kształt zyskały tabliczki pełne oraz z dodatkami.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość! Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po
Żywienie Zioła mają … smak!
2024-11-04 | 10:35

Zioła mają … smak!

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.