Przełomowa zmiana wedlowskich tabliczek
Do tej pory wedlowskie tabliczki zachowywały klasyczny prostokątny kształt, a każda kostka sygnowana była podpisem Emila Wedla. Od teraz, czekolady E.Wedel zyskują nową, innowacyjną formę. Tym samym podkreślają fundamentalne dla marki wartości.
Historia słynnego podpisu E.Wedel
Już w 1874 roku Emil Wedel zdecydował się oznaczyć swoim podpisem każdą tabliczkę, którą wyprodukował w Fabryce. Wszystko za sprawą rosnącej popularności czekolady. Ówcześnie na rynku pojawiały się falsyfikaty wedlowskich wyrobów. Chcąc zabezpieczyć swoje produkty przed próbami podrobienia, Emil Wedel postanawia składać swój odręczny podpis na każdej tabliczce. Od tamtej pory wedlowskie czekolady wyróżniały się słynnym podpisem, który później stał się logotypem marki.
Nowy kształt wedlowskich tabliczek
Obecnie wedlowskie czekolady pełne oraz te z dodatkami zaskakują nową, innowacyjną formą tabliczki podkreślając kształt każdej kosteczki. Jednak to nie wszystko! Wspomniane kostki zyskały także nowe sygnatury. Nawiązują one do najwyżej jakości składników – wyselekcjonowanego kakao z Ghany, historii – podpisu Emila Wedla oraz symbolu marki - postaci Chłopca na Zebrze. Kreacja ta powstała w 1926 roku na zlecenie Jana Wedla. Autorem grafiki był włoski malarz i karykaturzysta - Leonetto Cappiello, nazywany obecnie ojcem współczesnej sztuki plakatu i reklamy.
Ta sama receptura i smak oryginalnej wedlowskiej czekolady
Nowy kształt tabliczki nie wpływa na smak oryginalnej wedlowskiej czekolady. Jest on zasługą wiedzy oraz doświadczenia czekoladników, którzy nieprzerwanie od lat czuwają nad recepturami oraz produkcją każdej tabliczki. Sekretem doskonałego smaku wedlowskiej czekolady są także najwyżej jakości składniki. Do produkcji używane jest przede wszystkim kakao pochodzące prosto z Ghany, które nadaje czekoladzie intensywny smak i zapach.
W sklepach pojawiają się już wedlowskie tabliczki w nowej formie. Nowy kształt zyskały tabliczki pełne oraz z dodatkami.
Blue Chai Latte jednym z głównych bohaterów jesiennego menu Tchibo
Jesienna kampania marki Profi: „To jest ten smak!”
Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Jan Błachowicz: Podczas wyprawy do Azji czasami byliśmy głodni. Próbowaliśmy jajka z płodem rozwiniętym w środku
Uczestnicy „Azja Express” przyznają, że jeśli chodzi o kulinarną stronę wyprawy, to mają różne doznania i spostrzeżenia. Jedne smaki przypadły im do gustu, inne – w ogóle, a czasami nawet nie było kiedy się zatrzymać i zjeść coś konkretnego. Jan Błachowicz docenia, że mieszkańcy tamtych terenów dzielili się z nimi jedzeniem i częstowali ich, czym tylko mogli, bo za jednego dolara, podobnie jak w Polsce, można tam kupić jedynie drożdżówkę.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.