Komunikaty PR

Przestrzeń inspiracji JUAN już otwarta dla architektów i klientów!

2024-10-22  |  13:25
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

15 października marka JUAN oficjalnie zaprezentowała nową odsłonę swojego showroomu, przyciągając do podwrocławskiej Długołęki architektów, miłośników designu oraz znane postacie polskiej sceny projektowej. Wśród gości specjalnych pojawili się m.in. Marta Niemywska-Grynasz, Dawid Grynasz, Szymon Hanczar, Piotr Kalinowski oraz Jacek Tryc.

Wydarzenie dodatkowo uświetnił koncert Sabiny Jeszki, finalistki programu „Mam Talent" i live cooking. JUAN, jeden z największych polskich producentów blatów meblowych, paneli dekoracyjnych i płyt akrylowych, oferuje na miejscu ponad 100 dekorów laminatów oraz szeroki asortyment płyt meblowych, frontów i akcesoriów, wzbogacony o spersonalizowane usługi stolarskie.

Wejdź do domu z JUAN

Dolnośląski oddział firmy, zlokalizowany w Długołęce pod samym Wrocławiem, otworzył swój długo wyczekiwany nowy showroom. Wyjątkowa przestrzeń zaprojektowana pod hasłem „Wejdź do domu” przez znaną architektkę Monikę Staniec we współpracy z  Martą Augustyniak, to symboliczne zaproszenie do odkrycia świata marki JUAN – bogactwa wyboru i nieograniczonych możliwości projektowych. Wnętrze o powierzchni prawie 500 m2 nie tylko eksponuje designerski potencjał marki, ale stawia przede wszystkim na bliski kontakt z architektami i projektantami. Wydzielona strefa spotkań i bogata wzorcownia powstały, aby ułatwić proces kreacji wnętrz profesjonalistom i klientom ostatecznym. Nowy showroom, dzięki szerokiej prezentacji dostepnych materiałów własnych oraz innych renomowanych producentów, doskonale łączy biurową estetykę z autentycznie domowym klimatem. Nowatorsko rozplanowane wnętrza to ukłon w stronę przytulności, wyczuwalnej w aranżacjach z wygodnymi sofami, zasłonami, pełnowymiarową kuchnią i garderobą oraz efektowną zielenią zwisającą z sufitu. Połączenie różnorodnych stref buduje niezwykłą atmosferę, która doskonale pomoże klientom wyobrazić sobie, jak produkty JUAN mogą wpisać się w ich własne domowe przestrzenie.

Odkryj świat marki JUAN

„Kiedy w 1993 r. mój Tata tworzył firmę JUAN, od początku przyświecał mu jeden cel – spełniać marzenia o domu idealnym. Zgodnie z tą ideą naszą markę definiowało hasło „Wszystko do mebli”. Jesteśmy firmą rodzinną, która od ponad 30 lat specjalizuje się we wspieraniu branży meblarskiej i wyposażaniu wnętrz. Jako producent blatów meblowych osiągnęliśmy pozycję lidera, a nasze portfolio blatów, paneli dekoracyjnych i płyt akrylowych – dzięki swojej jakości, gamie dekorów i dostępności wielu wymiarów – zdobyło uznanie w Polsce i za granicą. Obecna premiera showroomu w oddziale wrocławskim to część naszej strategii otwierania się na nowych odbiorców. Dziś chcemy być jeszcze bliżej architektów i klientów, zapewniając im nie tylko same materiały czy usługi, ale również i przyjazną przestrzeń. Bo JUAN to miejsce otwarte, które najlepiej ułatwi proces projektowania wnętrz oraz idealnego dopasowania materiałów wykończeniowych”  mówi Prezes JUAN, Emilia Szałańska.

JUAN to miejsce spotkań

Podczas inauguracyjnego spotkania przedstawiciele Grynasz Studio, wraz z architektami Szymonem Hanczarem, Piotrem Kalinowskim i Jackiem Trycem, uczestniczyli w rozmowie prowadzonej przez Olgę Kisiel-Konopkę, właścicielkę OKK! PR. Premierowa dyskusja przy oryginalnym stole, zaprojektowanym do showroomu przez Grynasz Studio, skoncentrowała się na wyzwaniach jakie stawia współczesny design, rosnącym znaczeniu zrównoważonego rozwoju oraz roli projektantów w tworzeniu nowoczesnych wnętrz. Strefa spotkań we wrocławskim oddziale JUAN czeka na następnych gości, architektów i ich klientów – wszystkich szukających lepszego wyboru, doskonałych materiałów i niebanalnych inspiracji.

Więcej na: www.juan.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.