Przetestuj tedee w iSpocie
tedee to najnowocześniejszy produkt tego typu, który został stworzony przez specjalistów IT firmy Predica oraz inżynierów firmy GERDA. Umożliwia on otwieranie i zamykanie drzwi za pomocą smartfona oraz udostępnianie kluczy swojej rodzinie i znajomym za pomocą aplikacji mobilnej.
Osoby zainteresowane takim rozwiązaniem mogą przetestować zamek w sklepie, dopytać o szczegóły i skorzystać z rady eksperta zanim zdecydują się na jego montaż w swoim domu. Zamek tedee dostępny jest już w 8 iSpotach - w Gdyni, Katowicach, Poznaniu i w Warszawie. W przyszłości marka planuje umieścić swój zamek we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci salonów firmy Apple.
- W ramach kooperacji pragniemy dotrzeć do jeszcze większej grupy klientów, a tym samym otworzyć Polaków na innowacje. Pokazać im, że tego typu rozwiązania gwarantują ogromny komfort, a przede wszystkim bezpieczeństwo. Osoby, które do tej pory nie miały do czynienia ze smart lockami będą mogły przekonać się, jak prosty w obsłudze jest nasz produkt oraz ocenić nowoczesny, minimalistyczny design zamka, wyróżniający go na tle konkurencyjnych rozwiązań – twierdzi Paweł Kasprzak Head of Marketing tedee.
Pojawienie się smart locków tedee w sklepach stacjonarnych iSpot to świetna wiadomość dla miłośników innowacji i nowoczesnych rozwiązań, którzy preferują zobaczyć produkt w świecie offline, zanim zamówią go przez internet.
Inteligentne zamki tedee można obecnie obejrzeć i przetestować w następujących iSpotach:
- Gdynia, iSpot Riviera
- Katowice, iSpot Silesia
- Poznań, iSpot Stary Browar
- Warszawa, iSpot Arkadia
- Warszawa, Blue City
- Warszawa, iSpot Galeria Mokotów
- Warszawa, iSpot Sadyba Best Mall
- Warszawa, Złote Tarasy

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.