Komunikaty PR

Przygotowanie do sezonu rowerowego: bike days w Elektrowni Powiśle

2024-04-16  |  12:37
Biuro prasowe

Wczesna wiosna to idealny moment na przygotowanie do sezonu rowerowego. W dniach 18-20 kwietnia każdy, kto przyjedzie do Elektrowni Powiśle jednośladem, będzie mógł skorzystać z usług bezpłatnego profesjonalnego serwisu rowerowego i wsparcia wykwalifikowanych mechaników Roadbike.

Wraz z rozkwitem wiosny rozpoczyna się sezon rowerowy. Choć są tacy, którzy na jednośladzie jeżdżą przez cały rok, wiele osób wsiada jednak na rower dopiero wtedy, gdy robi się cieplej i pogoda sprzyja przyjemnym podróżom zarówno w warunkach terenowych, jak i miejskich.

Każdy rower wymaga profesjonalnego przeglądu stanu technicznego przynajmniej raz w roku, a po zimie potrzebuje szczególnej pielęgnacji. O odpowiednie przygotowanie jednośladów do sezonu zadbają profesjonaliści z Roadbike, którzy w dniach 18-20 kwietnia (czwartek-sobota) w godzinach 12:00-18:00 będą czekać w Elektrowni Powiśle na placu od ul. Dobrej.

W ramach bezpłatnego serwisu, rowerzyści będą mogli skorzystać z kontroli ogólnego stanu roweru, sprawdzenia i smarowania napędu, regulacji przerzutek, hamulców i sterów, a także innych istotnych czynności, takich jak sprawdzanie połączeń śrubowych, uzupełnienie ciśnienia w oponach czy czyszczenie roweru. W razie konieczności, będzie także możliwa wymiana linek i pancerzy.

Aby skorzystać z bezpłatnego serwisu, wystarczy dokonać zakupów w Elektrowni za min. 50 zł w dniach 18-20 kwietnia i przedstawić paragon. Jedna osoba może oddać do serwisu jeden rower. Liczba miejsc jest ograniczona.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Średni wiek samochodu w Polsce jest o 3,6 roku większy niż średnia dla UE Biuro prasowe
2024-07-09 | 01:00

Średni wiek samochodu w Polsce jest o 3,6 roku większy niż średnia dla UE

W tym roku prawdopodobny jest najwyższy od lat import indywidualny używanych samochodów. To często starsze auta – średnio ponad 12-letnie. Średnia wieku samochodu
Motoryzacja Rzeź średnich firm transportowych
2024-07-09 | 01:00

Rzeź średnich firm transportowych

Średnie firmy transportowe, które rozwinęły firmy do kilkunastu pojazdów, teraz wyprzedają park maszynowy. Właściciel, jeżdżąc na 2 auta „ze szwagrem”, ma
Motoryzacja Krynica-Zdrój na trasie Wielkiej Wyprawy Maluchów
2024-07-05 | 08:53

Krynica-Zdrój na trasie Wielkiej Wyprawy Maluchów

Wielka Wyprawa Maluchów to wyjątkowa akcja społeczna w formie podróży charytatywnej Fiatami 126p z Warszawy aż do Monte Cassino. Celem przedsięwzięcia, w które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.