Komunikaty PR

Przytulne wnętrze zaczyna się od podłogi

2020-04-30  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jarosław Kril
Nowicki PR

ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com
Do pobrania 04 ( 0.01 MB )

W zagonionym świecie dom jest miejscem dającym wytchnienie i należącym tylko do nas. Aby stworzyć wokół siebie atmosferę spokoju i równowagi, chętnie stosujemy w wystroju pomieszczeń łagodne pastele i przyjemne w dotyku materiały. Ale czy wiesz, że to, jaką podłogę wybierzesz, również odgrywa dużą rolę w zapewnieniu domownikom dobrego samopoczucia?

Producent podłóg Quick-Step wzbogacił niedawno swoją kolekcję Signature o dwie podłogi laminowane, doskonale pasujące do każdego wnętrza, które ma tchnąć spokojem i przytulnością. Są to Dąb szczotkowany i Dąb patynowy. 

Stosowanie w wystroju wnętrz subtelnych, kojących i przyjemnych w dotyku materiałów i elementów wyposażenia to trend widoczny na świecie już od dłuższego czasu. I raczej prędko nie przeminie. – Dom traktujemy jako kryjówkę przed codziennym chaosem nowoczesnego życia. A w czasach ogólnoświatowego kryzysu schronienie, które on nam daje, nabrało jeszcze większego znaczenia – podkreśla Joyce Van Waeleghem, główna projektantka w dziale podłóg UNILIN, właściciela marki Quick-Step. 

Dotyk i kolor 

Dom to miejsce, w którym możemy pozbierać myśli i naładować akumulatory. To właśnie dlatego we wnętrzach spotyka się tyle neutralnych barw, takich jak szary i beżowych (czy ich mieszanki). Dopuszczalne są również nasycone pastele. Połączenie tych dwóch typów barw tworzy atmosferę harmonii, której brakuje w świecie zewnętrznym. W ten sposób można eksplorować łagodniejszą stronę spektrum kolorów, a jednocześnie nie rezygnować z oryginalności – kontynuuje Joyce. 

Z tą tendencją związana jest również ważna rola dotyku. Przejawia się to w pragnieniu otaczania się przyjemnymi materiałami. – Miękkie poduszki, przytulne koce i naturalne tkaniny o zdecydowanej fakturze wiążą nas mocniej z rzeczywistością. I te same zasady dotyczą wyboru podłogi. W świecie przyrody wszystko jest unikalne. Nie ma sterylnych, prostych linii. To właśnie dlatego nasz zespół projektowy chciał stworzyć tanie i wytrzymałe panele laminowane, przypominające możliwie jak najbardziej prawdziwe drewno, wyłącznie z teksturą i wyrazistą w dotyku powierzchnią, bo te cechy mają ogromne znaczenie w tym, jak postrzegamy podłogę – wyjaśnia Joyce, projektantka z UNILIN. 

Quick-Step – krok w stronę autentyczności 

Obie podłogi (Dąb szczotkowany i Dąb patynowy) wchodzą w skład Signature, najnowocześniejszej kolekcji paneli laminowanych Quick-Step. – Podłogi Signature są odporne na zarysowania, brud i wodę. A zatem tymi trzema kwestiami nie trzeba się już martwić – wyjaśnia Joyce. Ale według projektantki, prawdziwy atut tych podłóg ma bardziej subtelny charakter. – Są to podłogi laminowane, ale dzięki dużym postępom technologicznym poczynionym w procesie produkcji wyglądają jak prawdziwe drewno, mają też taką fakturę i wywierają wrażenie ciepła, zupełnie jak drewno – dodaje Joyce. 

– W związku z tym taka podłoga to autentyczność i ciepło naturalnego materiału, ale bez żadnych problemów związanych z utrzymaniem jej w dobrym stanie. Jeśli więc w wystroju domu ważna jest dla kogoś atmosfera sprzyjająca dobremu samopoczuciu, ta podłoga moim zdaniem będzie stanowię idealny wybór – podsumowuje Joyce van Waeleghem. 

Podłogi Dąb szczotkowany i Dąb patynowy z kolekcji Signature Quick-Step są oferowane w różnych stylach i kolorach. Aby znaleźć podłogę, która będzie pasować do Twojego wyjątkowego stylu i wnętrza, wejdź na stronę https://www.quick-step.com.pl. 

„Chcieliśmy stworzyć panele laminowane przypominające możliwie jak najbardziej prawdziwe drewno, włącznie z teksturą i wyrazistą w dotyku powierzchnią, bo te cechy mają ogromne znaczenie w tym, jak postrzegamy podłogę”.Joyce Van Waeleghem, główna projektantka działu podłóg UNILIN

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nowicki PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.