Ptasie Mleczko® o smaku Pina Colada – limitowane letnie pianki
Lato to okres, kiedy mamy dużo energii, a także moment, kiedy poszukujemy nowych egzotycznych smaków i źródeł orzeźwienia. Odpowiadając na te wakacyjne potrzeby, marka E.Wedel stworzyła limitowany smak pianek Ptasie Mleczko® Pina Colada. Kultowy przysmak w tropikalnym wydaniu znajdziemy w sklepach od końca kwietnia.
Obecnie w stałym portfolio pianek Ptasie Mleczko® znajduje się 7 podstawowych smaków. Oferta w sezonie letnim została wzbogacona o nowy wariant – smak Pina Colada. Dobrze znany przysmak w sezonowym wydaniu docenią głównie wielbiciele egzotycznych kompozycji. To idealnie wyważone połączenie soczystego ananasa z kremowym kokosem, tworzy słodką, a jednocześnie orzeźwiającą propozycję. W najnowszym wariancie smakowym nie brakuje również czekoladowego akcentu. Pianki Ptasie Mleczko® o smaku Pina Colada oblane zostały oryginalną, wedlowską czekoladą białą.
Tropikalny klimat jest widoczny również na opakowaniach nowych pianek Ptasie Mleczko®, które zdobią kolorowe tukany. Nowa szata graficzna została zaprojektowana przez młodą polską ilustratorkę - Adę Buchholc. Dzięki stałej współpracy marki E.Wedel z artystami każde opakowanie pianek cechuje się wyjątkowy design’em. W zeszłym roku wszystkie warianty przeszły wyjątkową transformację uzyskując niepowtarzalne wzory, które przykuwają wzrok i bazują na ptasich motywach.
Wariant Pina Colada jest idealny na upalne dni. Pianki wyśmienicie smakują również po zmrożeniu. Nowa, sezonowa odsłona pianek Ptasie Mleczko® z pewnością zachwyci miłośników niecodziennych smaków oraz doskonale umili letni odpoczynek.
Ptasie Mleczko® Pina Colada jest dostępne w sprzedaży od końca kwietnia.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.