Komunikaty PR

Ptasie Mleczko® w letnich smakach. Spróbuj ich w mrożonej wersji

2024-06-17  |  01:00
Biuro prasowe

Lekkie pianki oblane oryginalną wedlowską czekoladą to doskonale znane Ptasie Mleczko®, które za sprawą letnich smaków można odkryć na nowo. Z okazji nadchodzącego lata w sklepach pojawiły się limitowane warianty tego produktu: Mango Shake, Ananas Kokos Shake oraz Jagodowy Shake. Każdy z nich smakuje doskonale zarówno w formie tradycyjnej, jak i po zamrożeniu oraz w postaci shake’a lub lodów. 

Marka Ptasie Mleczko® lubi zaskakiwać konsumentów kolejnymi nowościami. Nie inaczej będzie tego lata, bowiem do sprzedaży wchodzą aż trzy limitowane warianty. W tym ciepłym okresie, marka szczególnie zachęca, aby bawić się, eksperymentować i zajadać pianki w wersji na zimno. Parę minut w zamrażarce wystarczy, aby z pianek przygotować chłodną przekąskę, a po dodaniu do nich paru składników cieszyć się smakiem pysznego shake’a, a nawet… lodami na patyku!

W letnim portfolio pianek Ptasie Mleczko® dostępne będą aż trzy wersje. Pierwsza propozycja przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom jagód. Ptasie Mleczko® Jagodowy Shake, to wariant oblany oryginalną wedlowską czekoladą mleczną, w środku której znajdziemy lekką piankę o smaku jagodowo-mlecznego koktajlu. Dla fanów owoców tropikalnych marka przygotowała natomiast piankę Ptasie Mleczko® Ananas Kokos Shake o marmurkowym wzorze, również w mlecznej czekoladzie.

Ostatni limitowany wariant to Ptasie Mleczko® Mango Shake, czyli owocowo-kremowe połączenie, które stanowi jednocześnie słodką i orzeźwiającą propozycję. Przeciwnie do dwóch nowości, egzotyczny wariant oblany został oryginalną wedlowską czekoladą białą.

Wakacyjne warianty Ptasie Mleczko® Ananas Kokos Shake oraz Ptasie Mleczko® Mango Shake są dostępne w szerokiej sprzedaży. Można je znaleźć m.in. w sklepach Aldi, Lidl, Biedronka i Żabka. Z kolei Ptasie Mleczko® Jagodowy Shake to wariant dedykowany wyłącznie sieci sklepów Lidl. Limitowana edycja pianek Ptasie Mleczko® dostępna będzie w sprzedaży aż do wyczerpania zapasów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.