Punkta sponsorem tytularnym Miata Challenge. Marka wspiera motorsport
Ogólnopolski Puchar Mazdy MX-5, organizowany od dekady na najlepszych torach wyścigowych w kraju i zagranicą, otwiera kolejny rozdział razem z nowym partnerem strategicznym. Punkta, grupa spółek specjalizujących się w ubezpieczeniach komunikacyjnych, została tytularnym sponsorem największego w Europie cyklu wyścigów samochodowych jednego modelu oraz największego na świecie pucharu Mazdy MX-5.
Tegoroczny sezon - już pod nazwą “Punkta Miata Challenge” - rusza 26 marca. Ponad 700 osób za kierownicami Mazd MX-5 wszystkich generacji w dwóch ligach fizycznych oraz jednej e-sportowej będzie rywalizowało o trofea.
– Wspieramy amatorski sport motorowy, bo dzielimy z jego miłośnikami pasję do motoryzacji. Jesteśmy marką ubezpieczeniową, która aktywnie wspiera organizację cyklów wyścigowych. Cieszymy się, że możemy przecierać szlaki, zwłaszcza, że widzimy wiele wspólnych wartości łączących Miata Challenge z marką Punkta. To szczególny cykl wyścigów, który nie tylko umożliwia przełamywanie stereotypów dotyczących roadstera Mazdy, ale też daje kierowcom przestrzeń do doskonalenia sportowych umiejętności i edukuje w zakresie bezpiecznej jazdy – mówi Michał Daniluk, prezes Punkta.pl.
Punkta wspiera Puchar Mazdy nie tylko finansowo i medialnie, ale również poprzez organizację dodatkowych atrakcji oraz zniżek dla uczestników. W ramach roli sponsora marka zapewnia również obecność auta bezpieczeństwa (Safety Car) na wszystkich 16 imprezach wyścigowych w tym sezonie.
To już dziesiąta odsłona cyklu
Tegoroczny sezon Punkta Miata Challenge jest jubileuszowy. Od 10 lat i ponad 70 imprez, motorsportowa rywalizacja na najlepszych torach wyścigowych w Polsce łączona jest z edukacją z zakresu bezpiecznej jazdy samochodem z napędem RWD oraz integracją kilkuset zawodników.
– Podążanie za pasją, miłość do motoryzacji i propagowanie bezpiecznej jazdy – to wartości, które są bliskie zarówno zespołowi Miata Challenge, jak i marce Punkta. Cieszę się, że możemy współpracować nad organizacją dziesiątej edycji cyklu, która po raz kolejny będzie integrować kierowców z całej Polski – mówi Karol Malinowski, pomysłodawca i organizator Miata Challenge.
X edycja Punkta Miata Challenge (w tym rozgrywki ligi e-sportowej) potrwa od 26 marca 2022 do lutego 2023 roku.
– Współpraca z organizatorami jest absolutnie fenomenalna, tak samo zresztą jak sama idea cyklu wyścigowego dla amatorów, realizowanego na tak wysokim poziomie. Dziękujemy za możliwość działania razem. Jesteśmy również wdzięczni partnerom technicznym, szczególnie takim jak Humcar i BearWrap, z którymi współpracowaliśmy przy aucie bezpieczeństwa oraz z Luźno i SentiOne, które wspierają nas w social media – mówi Mieszko Sibilski, dyrektor komunikacji Punkta.
Punkta to marka obejmująca grupę spółek specjalizujących się w sprzedaży ubezpieczeń - w ofercie znajdują się produkty od wszystkich wiodących towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce. Punkta sp. z o.o obsługuje klientów detalicznych w ramach sieci niemal 900 agentów w całej Polsce oraz porównywarki punkta.pl.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Piotr Zelt: W te wakacje gram wyjątkowo dużo spektakli. Znajdę jednak czas na wyjazd nad morze, żeby popływać z córką na desce
Aktor jest zapalonym windsurferem, dlatego nie wyobraża sobie wakacji bez pływania na desce. Swoją pasją zaraził też córkę, nad morze wybierają się więc razem. Piotr Zelt podkreśla natomiast, że ze względu na dużą zajętość i rolę w pięciu spektaklach, które są wystawiane również w miesiącach letnich i to poza Warszawą, na razie nie planuje dłuższego wyjazdu za granicę.
Finanse
Polacy chcą jak najszybciej przechodzić na emeryturę i nie chcą na niej pracować. Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej

Tylko 11,6 proc. osób w wieku 50–74 lat, które pobierają emeryturę, nadal pracuje. Choć ten wskaźnik nieco rośnie, to nadal niska jest skłonność do pozostawania aktywnym zawodowo po uzyskaniu uprawnień emerytalnych. Niecałe 19 proc. chciałoby pracować po osiągnięciu wieku emerytalnego. Zdaniem prof. Elżbiety Gołaty z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu konieczne są zachęty do dłuższej aktywności zawodowej, bo na podniesienie wieku emerytalnego nie ma przyzwolenia społeczeństwa.
Podróże
Qczaj: W te wakacje planuję zwiedzić sporą część Stanów Zjednoczonych. Pojadę z siostrą do Yellowstone

W Stanach Zjednoczonych trener zamierza spędzić co najmniej miesiąc. Jak zaznacza, szczególnie marzy o tym, by zobaczyć Park Narodowy Yellowstone – miejsce, które zafascynowało go po obejrzeniu popularnego serialu. Qczaj planuje też zabrać mamę na wycieczkę samochodową po atrakcyjnych trasach USA. Pielęgnowanie relacji rodzinnych jest dla niego niezwykle ważne, dlatego chce efektywnie spędzić czas z bliskimi tak, by po wakacjach pozostały im miłe wspomnienia.