Komunikaty PR

Punkta sponsorem tytularnym Miata Challenge. Marka wspiera motorsport

2022-03-23  |  10:00
Biuro prasowe

Ogólnopolski Puchar Mazdy MX-5, organizowany od dekady na najlepszych torach wyścigowych w kraju i zagranicą, otwiera kolejny rozdział razem z nowym partnerem strategicznym. Punkta, grupa spółek specjalizujących się w ubezpieczeniach komunikacyjnych, została tytularnym sponsorem największego w Europie cyklu wyścigów samochodowych jednego modelu oraz największego na świecie pucharu Mazdy MX-5.

Tegoroczny sezon - już pod nazwą “Punkta Miata Challenge” - rusza 26 marca. Ponad 700 osób za kierownicami Mazd MX-5 wszystkich generacji w dwóch ligach fizycznych oraz jednej e-sportowej będzie rywalizowało o trofea.

– Wspieramy amatorski sport motorowy, bo dzielimy z jego miłośnikami pasję do motoryzacji. Jesteśmy marką ubezpieczeniową, która aktywnie wspiera organizację cyklów wyścigowych. Cieszymy się, że możemy przecierać szlaki, zwłaszcza, że widzimy wiele wspólnych wartości łączących Miata Challenge z marką Punkta. To szczególny cykl wyścigów, który nie tylko umożliwia przełamywanie stereotypów dotyczących roadstera Mazdy, ale też daje kierowcom przestrzeń do doskonalenia sportowych umiejętności i edukuje w zakresie bezpiecznej jazdy – mówi Michał Daniluk, prezes Punkta.pl.

Punkta wspiera Puchar Mazdy nie tylko finansowo i medialnie, ale również poprzez organizację dodatkowych atrakcji oraz zniżek dla uczestników. W ramach roli sponsora marka zapewnia również obecność auta bezpieczeństwa (Safety Car) na wszystkich 16 imprezach wyścigowych w tym sezonie.

To już dziesiąta odsłona cyklu

Tegoroczny sezon Punkta Miata Challenge jest jubileuszowy. Od 10 lat i ponad 70 imprez, motorsportowa rywalizacja na najlepszych torach wyścigowych w Polsce łączona jest z edukacją z zakresu bezpiecznej jazdy samochodem z napędem RWD oraz integracją kilkuset zawodników.

Podążanie za pasją, miłość do motoryzacji i propagowanie bezpiecznej jazdy – to wartości, które są bliskie zarówno zespołowi Miata Challenge, jak i marce Punkta. Cieszę się, że możemy współpracować nad organizacją dziesiątej edycji cyklu, która po raz kolejny będzie integrować kierowców z całej Polski – mówi Karol Malinowski, pomysłodawca i organizator Miata Challenge.

X edycja Punkta Miata Challenge (w tym rozgrywki ligi e-sportowej) potrwa od 26 marca 2022 do lutego 2023 roku.

– Współpraca z organizatorami jest absolutnie fenomenalna, tak samo zresztą jak sama idea cyklu wyścigowego dla amatorów, realizowanego na tak wysokim poziomie. Dziękujemy za możliwość działania razem. Jesteśmy również wdzięczni partnerom technicznym, szczególnie takim jak Humcar i BearWrap, z którymi współpracowaliśmy przy aucie bezpieczeństwa oraz z Luźno i SentiOne, które wspierają nas w social media – mówi Mieszko Sibilski, dyrektor komunikacji Punkta.

Punkta to marka obejmująca grupę spółek specjalizujących się w sprzedaży ubezpieczeń - w ofercie znajdują się produkty od wszystkich wiodących towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce. Punkta sp. z o.o obsługuje klientów detalicznych w ramach sieci niemal 900 agentów w całej Polsce oraz porównywarki punkta.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Importowane auta z przeszłością - jak uchronić się przed nietrafionym zakupem? Biuro prasowe
2024-10-07 | 14:00

Importowane auta z przeszłością - jak uchronić się przed nietrafionym zakupem?

Od początku 2024 roku 46% używanych samochodów, które weryfikowano z pomocą raportów historii pojazdu CARFAX, pochodziło z importu. Niemal 80% respondentów
Motoryzacja Bezpieczniejsza kontrola drogowa? Hej, kamero, uruchom tryb świadka!
2024-10-04 | 10:00

Bezpieczniejsza kontrola drogowa? Hej, kamero, uruchom tryb świadka!

Nextbase wprowadza nową jakość w dziedzinie bezpieczeństwa drogowego, udowadniając, że kamery samochodowe przestają być tylko urządzeniami rejestrującymi. Teraz stają się
Motoryzacja Promocja na stacji AVIA w Lublinie – paliwo za 4,99 zł/l
2024-09-20 | 13:00

Promocja na stacji AVIA w Lublinie – paliwo za 4,99 zł/l

Promocja na stacji AVIA w Lublinie – paliwo za 4,99 zł/l dla użytkowników aplikacji AVIA GO AVIA, marka należąca w Polsce do Grupy Unimot, kontynuuje swoją akcję promocyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.