PupiLove Targi w Blue City
Już w najbliższą niedzielę 13 października od 11.00 do 17.00 w Centrum Handlowym Blue City odbędzie się kolejna edycja imprezy PupiLove Targi, na których zaprezentują się producenci wszelkich akcesoriów dla czworonożnych przyjaciół. Większość z wystawców to lokalne firmy z całej Polski, których produkty nie są dostępne w szerokiej dystrybucji.
Na targach będzie można obejrzeć oraz kupić wszystko, co potrzebne jest we właściwej opiece
i rozwoju psa czy kota – m.in. smycze, obroże, posłanka, akcesoria samochodowe, zabawki, smakołyki oraz kosmetyki i artykuły pielęgnacyjne. Odwiedzający będą mogli porozmawiać z producentami, którzy służą radą i pomocą w wielu kwestiach. A jeśli przyjdziecie w towarzystwie – Wasze pupile będą mogły osobiście sprawdzić, czy wybrany produkt idealnie pasuje i co najważniejsze – czy się podoba! Wszystkie akcesoria oferowane na targach zostały wyprodukowane z miłością i troską o czworonogi przez prawdziwych PupilLovers!
Dodatkowe atrakcje, które czekają na gości i ich czworonożnych przyjaciół to:
- Konkurs dla gości targów z nagrodami od wystawców
- Sesja fotograficzna dla pupili – będzie można na pamiątkę otrzymać zdjęcie portretowe
- Będziemy też wspierać zwierzaki, które potrzebują pomocy!
Zapraszamy na poziom -1, przy fontannie! Wstęp wolny!

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.