Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie zostało przeprowadzone wśród ponad 15 000 osób. Uczestnicy oraz laureaci w trakcie trwania programu prezentowani byli na łamach Dziennika Gazety Prawnej w Strefie Gospodarki.
Konsumencki Lider Jakości 2024 to już XIII edycja ogólnopolskiego programu promocyjnego, którego głównym celem jest wyłonienie przez konsumentów najlepiej ocenianych marek oraz firm dostępnych i funkcjonujących na polskim rynku. W tym roku w badaniu wzięło udział ponad 15 000 konsumentów i wykorzystano ideę metodologii mixed-methods (badania: eksperckie, pilotażowe, face-to-face, online). Podczas badań analizowano zarówno dane ilościowe, jak i jakościowe oraz treści wypowiedzi z pytań otwartych. Podstawowym efektem badania jest raport przedstawiający ranking produktów i usług uznawanych za najlepsze jakościowo.
Marka Purmo została uznana za Lidera Jakości i zdobyła Konsumencki Lider Jakości 2024. Z wypowiedzi respondentów wynika, że zwracają oni szczególną uwagę na skuteczność i jakość produktów, szeroki wybór produktów w ofercie, tradycję i doświadczenie firmy oraz design i cenę. W badaniu aż 22,8% badanych wskazało markę Purmo za najlepszą jakościowo w kategorii „Grzejniki”.
„Jesteśmy dumni, że marka Purmo po raz kolejny została numerem jeden w opinii klientów. Bardzo dziękujemy za to wyróżnienie. Dla nas to szczególnie cenna opinia, która utwierdza nas w konsekwentnym dążeniu do spełniania obietnicy dla wszystkich klientów, naszego motta: Comfort delivered. Dążymy do tego nie tylko przez doskonalenie naszych zdolności operacyjnych, wdrażanie innowacyjnych produktów, ale również poprzez wsparcie profesjonalistów i dostarczenie klientom końcowym pełnego zakresu najwyższej jakości zrównoważonych produktów z dbałością o nasze środowisko naturalne.” - mówi Janusz Skibniewski, szef marketingu Purmo w Polsce.
Purmo to wiodąca firma w dziedzinie zrównoważonych rozwiązań z zakresu komfortu wnętrz. W swojej ofercie zawiera kompleksowe rozwiązania zapewniające energooszczędne ogrzewanie i chłodzenie, w którego skład wchodzą grzejniki (panelowe - w tym najbardziej uniwersalne z rodziny Flex, łazienkowe, dekoracyjne, kolumnowe i kanałowe), systemy rurowe, ogrzewanie płaszczyznowe, głowice termostatyczne, zawory, systemy automatyki sterującej instalacją, a także innowacyjne klimakonwektory oraz grzejniki Ulow-E dedykowane do pompy ciepła.
„Niezmiernie nam miło, że zostaliśmy po raz kolejny docenieni przez konsumentów. Pozycja lidera zobowiązuje nas niezmiennie do zapewniania najwyższych standardów jakości, wprowadzania innowacyjnych produktów i rozwoju technologicznego. W imieniu całego zespołu Purmo serdecznie dziękujemy wszystkim klientom za kolejny rok z rzędu wystawienia wysokich not naszej marce. To dla nas najcenniejszy Laur” – podsumowuje Paweł Kulikowski, Dyrektor Sprzedaży marki Purmo w Polsce.
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca
Drifterka podkreśla, że niektóre zadania w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” były na tyle wymagające, że kończyły się kontuzjami i urazami. Karolina Pilarczyk zaznacza, że największą motywacją była dla niej możliwość zmierzenia się z uznanymi sportowcami, których podziwia od lat. Ma też świadomość, że różni się od pozostałych uczestników formatu, ponieważ jej dyscyplina koncentruje się nie na przygotowaniu fizycznym, ale na umiejętności prowadzenia samochodu wyścigowego, gdzie kluczowe są refleks, panowanie nad emocjami i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji.
Bankowość
Styczeń powinien przynieść wzrost popytu na hipoteki i sprzedaży mieszkań. Klientom pomogłyby obniżki stóp procentowych
W styczniu eksperci rynku nieruchomości spodziewają się wzrostu popytu na kredyty hipoteczne. Rezygnacja przez rząd z zapowiadanego programu Kredyt 0 proc. spowodowała, że do banków zwracają się klienci czekający do tej pory na rządowe dopłaty. Jak podkreśla założyciel serwisu Tabelaofert.pl, jest grupa klientów, którzy ze względu na sytuację rynkową i swoje finanse potrzebują wsparcia państwa, ale taka ingerencja nie byłaby potrzebna przy niższym poziomie stóp procentowych. Ewentualna pomoc państwa powinna obejmować premie dla oszczędzających na własne M.
Muzyka
Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę
Wokalistka podkreśla, że wiele lat pracowała na to, żeby być w miejscu, w którym jest teraz, i robić to, co kocha. Tworzenie muzyki i koncertowanie to dla niej nie tylko praca, ale i pasja, z którą zawsze będzie związana. Luna zdradza też, że co prawda czuje potrzebę eksploracji innych swoich umiejętności, takich jak taniec czy gotowanie, i czasami marzy o radykalnej zmianie swojego życia, ale nie mogłaby porzucić całego dotychczasowego dorobku artystycznego. Nie wyklucza natomiast, że kiedyś wyreżyseruje jakiś film albo napisze powieść.