Komunikaty PR

Pyszna i pożywna zupa Węgierska Gulaszowa od JemyJemy

2024-05-29  |  16:10
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 7.58 MB )

Brak czasu i pomysłu na obiad? JemyJemy przychodzi z pomocą! Odkryj bogactwo smaków kuchni z całego świata i sięgnij po zupę Węgierską Gulaszową. Już w kilka minut będziesz mógł delektować się jej pysznym smakiem.

Zupa Węgierska Gulaszowa JemyJemy z linii Zupy Świata idealnie sprawdzi się w letnim sezonie. Jest szybka i łatwa w przygotowaniu dzięki czemu oszczędza się czas i energię. Dzięki swojej sycącej formule doskonale sprawdzi się po całym dniu pełnym aktywności na świeżym powietrzu, gdy chcemy zaspokoić głód, ale nie mamy ochoty na spędzanie wielu godzin w kuchni.

Jakość, która zachwyca

Węgierska Gulaszowa JemyJemy powstała z połączenia wyselekcjonowanych składników – przygotowana z mięsem i warzywami, doprawiona przyprawami oraz ziołami. Jest jedną z ulubionych zup konsumentów o czym świadczy fakt, że zajęła I miejsce w najnowszej edycji konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Polskich Kupców”, w kategorii „Dania gotowe”. Jest to prestiżowy plebiscyt organizowany od lat, w którym właściciele i kierownicy sklepów z całej Polski wyróżniają produkty będące liderami sprzedaży.

Szybkość i wygoda na co dzień

To jednak nie wszystko! Gotową zupę JemyJemy wystarczy przelać do garnka, podgrzać i już po chwili możemy delektować się sycącym posiłkiem, który dostarczy nam energii na resztę dnia. Dzięki zastosowaniu poręcznego i lekkiego opakowania typu doypack oraz nowoczesnej technologii produkcji, może być ona przechowywana poza lodówką aż do momentu otwarcia.

Oferta dostępna w sprzedaży w cenie ok. 7.69 zł/400 g.

Więcej informacji na www.jemyjemy.com.

Producent: PROFI S.A.

Zupa Węgierska Gulaszowa JemyJemy (400 g), cena det. ok 7.69 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.