Komunikaty PR

Pysznie, zdrowo i… na nowo – świętujemy ćwierć wieku z Maślanką Mrągowską

2022-05-06  |  10:00
Biuro prasowe

Tegoroczna kampania Maślanki Mrągowskiej będzie niezwykle smakowita i wyjątkowa. Jej celem jest pokazania odbiorcom, że dzięki tradycyjnej recepturze i naturalnemu składowi maślanka sprawdzi się, jako składnik wielu przepisów, który dodaje daniom smaku, a także wzbogaca ich aspekt zdrowotny. Z okazji 25-lecia nie zabraknie aktywności dla konsumentów, między innymi konkursów i wakacyjnej loterii. Działania nakierowane będą na szeroką obecność marki w Internecie oraz TV.

Z Mrągowską zawsze jest pysznie, ale też…

Już w maju zeszłoroczna idea kampanii „Pysznie i zdrowo” zostanie zaprezentowana w nowej, odświeżonej formule. Na całość działań w 2022 roku, składać się będzie 5 cykli, które pokażą wszechstronność marki i jej produktu.

1. Pysznie i zdrowo, i na nowo – wiosna to najlepszy czas, by wcielić w życie nowe nawyki, nie tylko te żywieniowe, ale też ekologiczne – Maślanka Mrągowska będzie wspierać konsumentów w postanowieniach i podpowiadać im, jak w nich wytrwać.

2. Pysznie i świeżo – latem nie może zabraknąć świeżych owoców i warzyw. Marka pokaże, jak łączyć je z napojami fermentowanymi.

3. Pysznie i na bogato – to cykl loteryjny trwający przez miesiące wakacyjne. Maślanka Mrągowska to bogactwo smaku i wartości odżywczych, a konsument sięgający po ten kulinarny skarb, będzie mógł się wzbogacić dosłownie, bo do zgarnięcia będą nagrody pieniężne.

4. Pysznie i aktywnie – na jesień do zdrowej diety, warto dodać ruch, by w tym trudnym dla organizmu okresie, wspomagać jego odporność. Maślanka Mrągowska podzieli się dobrą energię.

5. Pysznie i po swojemu – właśnie takie Święta są najlepsze, z tradycyjnymi przepisami, ale z nutką eksperymentowania i nowoczesności, bo w gotowaniu z Maślanką Mrągowską liczy się przede wszystkim radość i smak.

Cykl obejmuje okres przedświąteczny i świąteczny

Tegoroczne działania marketingowe dla Maślanki Mrągowskiej są dla nas wyjątkowe, ponieważ będą nawiązywać również do 25 lat obecności marki na polskim rynku. Ćwierć wieku w kuchniach konsumentów zobowiązuje, dlatego bardzo zależy nam na ich edukacji i budowaniu świadomości na temat nie tylko smaku, tego wartościowego produktu, ale także różnorodności kulinarnego zastosowania oraz prozdrowotnych właściwości, jakie posiadają napoje fermentowane – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Maślanka Mrągowska jako nowoczesna marka podejmuje działania komunikacyjne w najpopularniejszych obecnie kanałach, takich jak TikTok, współpracując z influencerami. Śledząc trendy i odpowiadając na potrzeby konsumentów, nie zapominamy także o ekologii. Dlatego odbiorcom kampanii przybliżymy Eko Smaczki, czyli cykl porad poświęconych idei zrównoważonego rozwoju. Zaprezentujemy również opakowanie Maślanki w nowej odsłonie.

Przed nami czas pełen smaku, nowości, świeżości, naturalności, aktywności i zdrowia. Działania obejmą kampanię w social media, TV oraz banerową, a także aktywność influencerów, loterię oraz konkursy konsumenckie. Historię marki i wspomnienia z lat 90., gdy powstała, porady kulinarne oraz przepisy z wykorzystaniem maślanki znaleźć można na stronie www.maslankamragowska.pl.

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest Katarzyna Skrodzka Brand Manager marki, za strategię i kreację agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy Media Republic.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Nowość w stałej ofercie marki Grześki! Biuro prasowe
2024-08-14 | 13:45

Nowość w stałej ofercie marki Grześki!

Idealnie kruche wafelki przełożone pysznym kremem o smaku kakao lub masła orzechowego, oblane po bokach mleczną czekoladą Goplana. Mowa oczywiście o dwóch nowych wariantach wafli
Żywienie Colian rozszerza podniebną ekspansję!
2024-08-14 | 13:45

Colian rozszerza podniebną ekspansję!

Wafle Grześki w formacie Mega, należące do polskiego producenta Colian, są dostępne w ofercie sprzedażowej linii WizzAir. Kultowy produkt, doskonale znany na rynku krajowym, można zakupić
Żywienie Oranżada Hellena partnerem Sopot Festiwal Top of the Top!
2024-08-14 | 13:45

Oranżada Hellena partnerem Sopot Festiwal Top of the Top!

Muzyczną ucztę sopockiego festiwalu uświetni w tym roku kultowa, wybitna i jedyna w swoim rodzaju Oranżada Hellena. Bilbordy sponsorskie, zapowiadające Sopot Festiwal Top of the Top pojawią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Ochrona środowiska

Miasta walczą z upałami. Jedną ze skutecznych metod jest malowanie dachów budynków na biało

Pomalowanie dachów budynków na biało lub pokrycie ich odblaskową powłoką może się przyczynić do schłodzenia temperatury w dużych, gęsto zaludnionych miastach o ponad 1°C. Białe dachy są pod tym względem skuteczniejsze nawet niż pokryte roślinnością zielone dachy czy panele słoneczne – pokazało badanie przeprowadzone w Londynie przez naukowców z UCL. – Pomalowanie dachu na biało jest bardzo tanie i proste, nie trzeba niczego zmieniać w strukturze budynku – wskazuje główny autor badania, dr Oscar Brousse z UCL Bartlett School Environment, Energy & Resources.

Problemy społeczne

Rządowy program refundacji in vitro może poprawić statystyki dzietności. W Polsce spadek liczby urodzeń sukcesywnie się pogłębia

W 2023 roku urodziło się 272 tys. dzieci – o 33 tys. mniej niż jeszcze rok wcześniej i zarazem najmniej od końca II wojny światowej. Wskaźnik dzietności plasuje się dużo poniżej wartości, która gwarantuje zastępowalność pokoleń, a przyrost naturalny już od lat pozostaje ujemny. W poprawie tych statystyk może pomóc działający od czerwca br. rządowy program refundacji in vitro. – Z doświadczeń międzynarodowych wiemy, że takie programy pozytywnie wpływają na dzietność i zwiększają ją w sposób znaczny – mówi Michał Modro, radca prawny zajmujący się obszarem zdrowia. Jak wskazuje, oprócz refundacji samej procedury potrzebna jest też jednak szersza edukacja społeczeństwa, bo w Polsce stygmatyzacja par, które zdecydowały się na in vitro oraz dzieci poczętych tą metodą, wciąż jest dość częstym problemem.