Quick-Step - nowe kolekcje laminatów i parkietów
Nowicki PR
ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com
W związku z popularnością tego trendu firma Quick-Step stworzyła nową gamę podłóg laminowanych o nazwie Impressive Patterns, a także nową kolekcję wielowarstwowych podłóg drewnianych Disegno. Miłośników eleganckiego wzoru w jodełkę francuską z pewnością zachwyci nowa kolekcja paneli laminowanych Impressive Patterns. Warto wspomnieć, że podobny efekt dają również wielowarstwowe podłogi drewniane z kolekcji Intenso. Z kolei druga nowość Disegno kusi wzorami jodełki klasycznej i koszykowym (szachownicy).
Impressive Patterns – luksusowe podłogi laminowane
Nowe wzory laminatów przypominają wyglądem i w dotyku prawdziwe drewno dzięki wielkości i głębokości rowków pomiędzy lamelami paneli. Każdy panel składa się z wielu lameli, co wraz z systemem Uniclic ułatwia montaż podłogi. Pod względem wytrzymałości podłogi Impressive Patterns są jeszcze bardziej wyjątkowe. Cała kolekcja jest wodoodporna, co pomaga w myciu i konserwacji paneli i oznacza, że można je montować nawet w pomieszczeniach często narażonych na działanie wilgoci i wodę, takich jak łazienki czy kuchnie. Podłogi Impressive Patterns są dostępne w dwóch pięknych wzorach: wspaniały kwadratowy Royal Oak i Chevron, które można układać w dwóch kierunkach. Niezależnie od wybranego stylu otrzymuje się idealną, stylową, ponadczasową podłogę, która będzie cieszyć oko przez wiele lat.
Dąb Królewski – podstawa elegancji
Royal Oak to podłogi przypominające, te które znamy ze wspaniałych pałaców czy francuskich zamków. Panele te, inspirowane luksusem sal balowych, tworzą po połączeniu duże, piękne kwadraty. Im więcej użyje się paneli, tym większe kwadraty można uzyskać. Wyrazisty geometryczny wygląd podłogi jest złagodzony efektem szczotkowanej drewnianej powierzchni i intensywną, ciemną barwą. Royal Oak jest dostępny w dwóch kolorach: ciemnobrązowym i odcieniu naturalnego drewna.
Chevron – równowaga między wyglądem klasycznym i nowoczesnym
Chevron, niezmienny klasyk, wciąż należy do najpopularniejszych wzorów podłóg. Wzór ten jest oparty na starannie dobranym, charakterystycznym drewnie o wyraźnych porach, sękach i pęknięciach. Każdy panel składa się z prostokątnych listewek rozchodzących się na prawo i lewo, co stanowi o wyrazistym wyglądzie tych podłóg. W rezultacie wzór ten można wykorzystać do tworzenia podłóg w dwóch niezwykłych stylach – z tradycyjnym wzorem jodełki lub nowoczesnym diamentowym. Wzór dostępny jest w czterech kolorach: dwóch naturalnych odcieniach drewna, w kolorze szarobeżowym, nadającym wnętrzom kojącą atmosferę oraz w musztardowym brązie, które będą zwracać uwagę w każdym pomieszczeniu.
Disegno – śmiała nowa wersja klasycznej wielowarstwowej podłogi drewnianej
Quick-Step rozszerza ofertę wzorów również w zakresie wielowarstwowych podłóg drewnianych dzięki kolekcji Disegno. Ta kolekcja z górnej półki stanowi idealny wybór dla miłośników luksusu prawdziwego drewna. Podłogi te nie mają sęków ani pęknięć, dzięki czemu wyposażony w nie dom zyskuje to, co w naturze najdoskonalsze.
Kolekcja Disegno składa się z desek o rozmiarach 580 x 145 mm, które można układać albo w klasyczną jodełkę, albo we wzór koszykowy (szachownicę). Niezależnie od wybranego wzoru montaż nie sprawia najmniejszych trudności dzięki systemowi Uniclic®. Podłogi Disegno mają wykończenie w technologii Wood For Life, dzięki czemu ich piękno doskonale wytrzymuje próbę czasu. Wood For Life zapobiega kłopotom z utrzymaniem drewnianej podłogi. Wszystkie deski Disegno są poddawane specjalnej obróbce, zabezpieczającej je przed zabrudzeniem przez zabłocone buty czy łapy naszego pupila albo rozlane napoje czy jedzenie. Wykończenie desek ułatwia również bardzo czyszczenie podłóg i utrzymanie ich w dobrym stanie. Dzięki temu można cieszyć się przez długie lata prawdziwą drewnianą podłogą bez obawy o jej zniszczenie. Kolekcja Disegno ma trzy piękne wzory: kremowy, naturalny i ciepły brąz, zabezpieczone ekstramatowym lakierem.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.