Komunikaty PR

Radaway na targach 4 DD zaskoczy designem

2020-01-26  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska@bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Zachwycające, oryginalne, najwyższej jakości - takie są produkty Radaway. Będzie mógł się o tym przekonać każdy, kto odwiedzi stoisko marki podczas zbliżających się targów 4 Design Days. Wydarzenie to również okazja, by wziąć udział w prelekcjach eksperta Radaway, który przedstawi m.in. triki na zaaranżowanie łazienki idealnej. 

 

Na efektownie zaaranżowanej przestrzeni Radaway zaprezentuje wiodące produkty oraz nowości z katalogu 2020. Piękne industrialne kabiny z czarnymi szprosami czy modele z eleganckimi złotymi detalami to tylko część z nich. Na stoisku zobaczyć będzie można również potencjał graweru laserowego oraz różne warianty szkła np. przyciągające wzrok szkło typu Mirror, które zademonstrowane zostanie na niestandardowej kabinie z serii Espera Pro. Na targach pojawią się też brodziki dostępne w programie „Na miarę”, które można dociąć do odpowiedniego kształtu względem indywidualnych potrzeb. To jednak nie wszystko. Niespodzianką będzie prototyp kabiny w zupełnie nowej odsłonie kolorystycznej.

 

Na stoisku będzie można również porozmawiać z przedstawicielami marki, którzy odpowiedzą na wszystkie pytania i pomogą rozwiązać problemy projektowe. Podczas wydarzenia odbędą się także prelekcje eksperta Radaway. W części dedykowanej profesjonalistom (7 lutego) regionalny kierownik sprzedaży, w branży od 20 lat, Damian Ślęczka zaprezentuje m.in. rozwiązania dotyczące kształtowania ofert. Z kolei w sobotę, 8 lutego, w ramach rozmów i prezentacji podpowie, jak urządzić nowoczesną łazienkę w bloku, zwracając uwagę na ograniczenia techniczne i prawne, koszty, błędy oraz materiały. Przedstawi triki na mały budżet i aranżowanie przestrzeni w duchu „zero waste”.

 

Zapraszamy.

Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach, 6-9 lutego, stoisko nr 38.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć