Komunikaty PR

Radaway na targach 4 DD zaskoczy designem

2020-01-26  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska@bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Zachwycające, oryginalne, najwyższej jakości - takie są produkty Radaway. Będzie mógł się o tym przekonać każdy, kto odwiedzi stoisko marki podczas zbliżających się targów 4 Design Days. Wydarzenie to również okazja, by wziąć udział w prelekcjach eksperta Radaway, który przedstawi m.in. triki na zaaranżowanie łazienki idealnej. 

 

Na efektownie zaaranżowanej przestrzeni Radaway zaprezentuje wiodące produkty oraz nowości z katalogu 2020. Piękne industrialne kabiny z czarnymi szprosami czy modele z eleganckimi złotymi detalami to tylko część z nich. Na stoisku zobaczyć będzie można również potencjał graweru laserowego oraz różne warianty szkła np. przyciągające wzrok szkło typu Mirror, które zademonstrowane zostanie na niestandardowej kabinie z serii Espera Pro. Na targach pojawią się też brodziki dostępne w programie „Na miarę”, które można dociąć do odpowiedniego kształtu względem indywidualnych potrzeb. To jednak nie wszystko. Niespodzianką będzie prototyp kabiny w zupełnie nowej odsłonie kolorystycznej.

 

Na stoisku będzie można również porozmawiać z przedstawicielami marki, którzy odpowiedzą na wszystkie pytania i pomogą rozwiązać problemy projektowe. Podczas wydarzenia odbędą się także prelekcje eksperta Radaway. W części dedykowanej profesjonalistom (7 lutego) regionalny kierownik sprzedaży, w branży od 20 lat, Damian Ślęczka zaprezentuje m.in. rozwiązania dotyczące kształtowania ofert. Z kolei w sobotę, 8 lutego, w ramach rozmów i prezentacji podpowie, jak urządzić nowoczesną łazienkę w bloku, zwracając uwagę na ograniczenia techniczne i prawne, koszty, błędy oraz materiały. Przedstawi triki na mały budżet i aranżowanie przestrzeni w duchu „zero waste”.

 

Zapraszamy.

Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach, 6-9 lutego, stoisko nr 38.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć