Komunikaty PR

Radaway na targach 4 DD zaskoczy designem

2020-01-26  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Zachwycające, oryginalne, najwyższej jakości - takie są produkty Radaway. Będzie mógł się o tym przekonać każdy, kto odwiedzi stoisko marki podczas zbliżających się targów 4 Design Days. Wydarzenie to również okazja, by wziąć udział w prelekcjach eksperta Radaway, który przedstawi m.in. triki na zaaranżowanie łazienki idealnej. 

 

Na efektownie zaaranżowanej przestrzeni Radaway zaprezentuje wiodące produkty oraz nowości z katalogu 2020. Piękne industrialne kabiny z czarnymi szprosami czy modele z eleganckimi złotymi detalami to tylko część z nich. Na stoisku zobaczyć będzie można również potencjał graweru laserowego oraz różne warianty szkła np. przyciągające wzrok szkło typu Mirror, które zademonstrowane zostanie na niestandardowej kabinie z serii Espera Pro. Na targach pojawią się też brodziki dostępne w programie „Na miarę”, które można dociąć do odpowiedniego kształtu względem indywidualnych potrzeb. To jednak nie wszystko. Niespodzianką będzie prototyp kabiny w zupełnie nowej odsłonie kolorystycznej.

 

Na stoisku będzie można również porozmawiać z przedstawicielami marki, którzy odpowiedzą na wszystkie pytania i pomogą rozwiązać problemy projektowe. Podczas wydarzenia odbędą się także prelekcje eksperta Radaway. W części dedykowanej profesjonalistom (7 lutego) regionalny kierownik sprzedaży, w branży od 20 lat, Damian Ślęczka zaprezentuje m.in. rozwiązania dotyczące kształtowania ofert. Z kolei w sobotę, 8 lutego, w ramach rozmów i prezentacji podpowie, jak urządzić nowoczesną łazienkę w bloku, zwracając uwagę na ograniczenia techniczne i prawne, koszty, błędy oraz materiały. Przedstawi triki na mały budżet i aranżowanie przestrzeni w duchu „zero waste”.

 

Zapraszamy.

Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach, 6-9 lutego, stoisko nr 38.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli Biuro prasowe
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.