Raport wzorniczy Domoteki z Salone del Mobile 2024 już dostępny!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Jakie są najnowsze trendy w urządzaniu wnętrz? I jakie wnioski architekci i projektanci wynieśli z tegorocznej edycji Salone del Mobile, najbardziej prestiżowych międzynarodowych targów designu? 30 lipca, podczas oficjalnej premiery Raportu wzorniczego ze słynnego mediolańskiego wydarzenia, o wszystkim tym opowiedzieli eksperci, którzy wspólnie z Domoteką pracowali nad dokumentem. Raport „Mediolańskie Inspiracje” można już pobrać bezpłatnie na stronie internetowej Domoteki.
Salone del Mobile eksperckim okiem
30 lipca w Centrum Designu Domoteka w Warszawie miała miejsce premiera Raportu wzorniczego „Mediolańskie Inspiracje” z Salone del Mobile 2024. Tak jak w poprzednich latach, także i w tym roku Domoteka opracowała raport z tego najistotniejszego międzynarodowego wydarzenia w dziedzinie designu oraz projektowania i architektury wnętrz. Do współpracy nad dokumentem zostali zaproszeni cenieni eksperci – architekci, dziennikarze i influencerzy. Podczas jego premiery, która odbyła się w ramach spotkania z cyklu Domopasje, autorzy przedstawili najnowszy raport wzorniczy Domoteki prezentowany pod hasłem „Mediolańskie Inspiracje” oraz opowiedzieli o tegorocznej edycji targów. Spotkanie było okazją do wymiany opinii na temat obowiązujących trendów wśród organizatorów wydarzenia oraz poszczególnych marek, a także żywej dyskusji, do której zaproszono również osoby z publiczności, które chętnie dzieliły się swoimi wrażeniami z Salone del Mobile: programu, wystaw, oferty stoisk zebranych w przestrzeni wystawienniczej Rho Fiera Milano oraz showroomów na terenie całego Mediolanu.
Trendy, inspiracje, design
Raport wzorniczy Domoteki „Mediolańskie Inspiracje” to swego rodzaju autorski przegląd, w którym wyselekcjonowane i merytorycznie omówione zostały wybrane propozycje z szerokiej oferty targów Salone del Mobile 2024. Jakie są najnowsze trendy w urządzaniu wnętrz? Co zaproponowały topowe designerskie marki? Czym wyróżniało się tegoroczne wydarzenie, a które tendencje utwierdziły swoją pozycję, potwierdzając tym samym, że są czymś więcej niż tymczasową modą? I jak w designie przejawiają się ogólne zjawiska i zmiany, które zachodzą też w innych dziedzinach sztuki i nauki? Eksperci poruszają w raporcie Domoteki takie tematy jak m.in. współczesne interpretacje wzorniczej klasyki, renesans rzemiosła, cyrkularność i ekologia, „cicha elegancja”, „przytulny minimalizm” czy formy i kolory, które powracają w wielkim stylu. Zagadnienia te zostały opracowane przez specjalistów i specjalistki, do grona których należą: Anna Chwalińska („Elle Decoration”), Anna Grużewska („Czas na Wnętrze”), Magdalena Federowicz-Boule (Tremend), Aneta Dudek i Martyna Leśniewska (NABOO), Małgorzata Liebhart (WZ Studio), Łukasz Siwiec, Alina Badora, Katarzyna Sosińska, Anna Koszela, Katarzyna Bobocińska (Conchita Home), Ireneusz Bednarz (Calligaris) i Szczepan Zalewski oraz Olga Kisiel-Konopka (OKK! PR). Wszyscy miłośnicy designu mogą bezpłatnie pobrać raport wzorniczy „Mediolańskie Inspiracje” na stronie www.domoteka.pl.
Pasja do designu
Premiera Raportu wzorniczego odbyła się w ramach trzeciego już spotkania z serii Domopasji. Domopasje to autorski cykl wydarzeń Centrum Designu Domoteka w Warszawie. Podczas każdego ze spotkań przedstawiane są najbardziej inspirujące postaci z branży architektonicznej, wnętrzarskiej i projektowej oraz przybliżane są ich historie. Spotkaniom tym towarzyszą kameralne rozmowy w otoczeniu najwyższej jakości designu. Do tej pory gośćmi Domopasji były znana projektantka biżuterii Anna Orska oraz założycielki cenionej pracowni WZ Studio, architektki, Ada Skwira i Małgorzata Liebhart.
Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany designowi. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. Właścicielem Domoteki oraz parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,4 miliarda euro zawiera ponad 59 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich posiadających łącznie 2,500 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.