Raumplus z certyfikatem
Meble wyprodukowane w Niemczech cieszą się szczególnym zaufaniem wśród klientów wyczulonych na jakość, innowacyjność, trwałość i zrównoważony styl życia. Wprowadzone w 2020 roku oznakowanie „Furniture. Made in Germany”, którego surowe kryteria zostały określone przez Niemiecki Instytut Jakości i Znakowania (RAL), to niekwestionowany gwarant jakości. Jego założeniem jest, że konstrukcja, montaż i testy jakościowe produktów przeznaczonych do sprzedaży muszą odbywać się na terenie Niemiec, podobnie jak większość procesów produkcyjnych istotnych dla osiągnięcia pożądanej jakości. Spełnienie tych wyśrubowanych kryteriów kontrolowane jest przez Niemieckie Stowarzyszenie Jakości Mebli (DGM) w imieniu Niemieckiego Związku Przemysłu Meblarskiego (VDM).
Firma Raumplus jest jednym z pierwszych producentów, którym udało się pozyskać ten prestiżowy certyfikat. Oznakowanie „Furniture. Made in Germany” to wyraźny sygnał jakości i pochodzenia produktów Raumplus, do których należą systemy szklanych ścianek, drzwi przesuwnych i uchylnych, szafy oraz garderoby.
– Cieszymy się, że po raz kolejny możemy udowodnić naszym partnerom, z jaką uwagą podchodzimy do standardów związanych z jakością oferowanych przez nas produktów i miejscem ich wytwarzania. Certyfikat „Furniture. Made in Germany" nie tylko podkreśla nasz rodowód, ale dla klientów jest nieocenionym gwarantem jakości – mówi Kathrin Strauß, szefowa marketingu firmy Raumplus. – Przyznany certyfikat z pewnością pomoże marce w dalszej ekspansji na rynki zagraniczne – dostrzega Carsten Bergmann, dyrektor zarządzający w Raumplus.
Raumplus konsekwentnie inwestuje w optymalizację procesów produkcyjnych. Nadzorowi i kontroli poza samym procesem produkcji poddawany jest sposób magazynowania, urządzenia testowe, sieć dystrybucji i dostawców, łańcuch dostaw oraz udział niemieckich i międzynarodowych komponentów w produkcji. Wszystkie te kroki sprawiają, że Raumplus jest w stanie oferować rozwiązania „Furniture. Made in Germany” o najwyższej jakości wykonania i precyzji. www.raumplus.pl
Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit
Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie
Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.