Komunikaty PR

Raumplus z certyfikatem

2021-04-29  |  13:00
Biuro prasowe

Meble wyprodukowane w Niemczech cieszą się szczególnym zaufaniem wśród klientów wyczulonych na jakość, innowacyjność, trwałość i zrównoważony styl życia. Wprowadzone w 2020 roku oznakowanie „Furniture. Made in Germany”, którego surowe kryteria zostały określone przez Niemiecki Instytut Jakości i Znakowania (RAL), to niekwestionowany gwarant jakości. Jego założeniem jest, że konstrukcja, montaż i testy jakościowe produktów przeznaczonych do sprzedaży muszą odbywać się na terenie Niemiec, podobnie jak większość procesów produkcyjnych istotnych dla osiągnięcia pożądanej jakości. Spełnienie tych wyśrubowanych kryteriów kontrolowane jest przez Niemieckie Stowarzyszenie Jakości Mebli (DGM) w imieniu Niemieckiego Związku Przemysłu Meblarskiego (VDM).

 

Firma Raumplus jest jednym z pierwszych producentów, którym udało się pozyskać ten prestiżowy certyfikat. Oznakowanie „Furniture. Made in Germany” to wyraźny sygnał jakości i pochodzenia produktów Raumplus, do których należą systemy szklanych ścianek, drzwi przesuwnych i uchylnych, szafy oraz garderoby. 

 

– Cieszymy się, że po raz kolejny możemy udowodnić naszym partnerom, z jaką uwagą podchodzimy do standardów związanych z jakością oferowanych przez nas produktów i miejscem ich wytwarzania. Certyfikat „Furniture. Made in Germany" nie tylko podkreśla nasz rodowód, ale dla klientów jest nieocenionym gwarantem jakości – mówi Kathrin Strauß, szefowa marketingu firmy Raumplus. – Przyznany certyfikat z pewnością pomoże marce w dalszej ekspansji na rynki zagraniczne – dostrzega Carsten Bergmann, dyrektor zarządzający w Raumplus. 

 

Raumplus konsekwentnie inwestuje w optymalizację procesów produkcyjnych. Nadzorowi i kontroli poza samym procesem produkcji poddawany jest sposób magazynowania, urządzenia testowe, sieć dystrybucji i dostawców, łańcuch dostaw oraz udział niemieckich i międzynarodowych komponentów w produkcji. Wszystkie te kroki sprawiają, że Raumplus jest w stanie oferować rozwiązania „Furniture. Made in Germany” o najwyższej jakości wykonania i precyzji. www.raumplus.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.