Komunikaty PR

Raumplus zaprasza do wirtualnej przestrzeni

2021-01-31  |  21:20
Biuro prasowe
Do pobrania Raumplus ( 0.07 MB )

Wirtualne stanowisko

 

Od 18 stycznia stanowisko targowe Raumplus można odwiedzić korzystając z technologii 360° na stronie: https://www.raumplus.de/messe2021/. Teraz bez wychodzenia z domu, podążając za wskazówkami, możemy poczuć się jak na prawdziwych targach. – Wirtualna prezentacja nie jest w stanie zastąpić spotkania z klientami twarzą w twarz. Jednak nie wiadomo, kiedy to będzie w pełni możliwe, a czekanie z założonymi rękami nigdy nie wpisywało się w plan działań marki Raumplus i jej zespołu. Dlatego postanowiliśmy szybko dopasować się do aktualnych warunków – komentuje Carsten Bergmann, Prezes Zarządu Raumplus GmbH. Wśród zaprezentowanych na stoisku modeli nowościami jest nowa wersja drzwi wahadłowych Slim Door Slim Line w wersji dwuskrzydłowej oraz system modułowy Creo, który został już wdrożony do produkcji i będzie dostępny w wielu różnych wariantach.

 

Wirtualny dom

 

Oprócz wirtualnego stoiska Raumplus przygotował również wirtualny spacer 360° po specjalnie zaprojektowanym „Raumplus House”. To pełne inspiracji i gotowych podpowiedzi rozwiązanie skierowane do klientów indywidualnych. Siedem różnego rodzaju pomieszczeń zostało zaaranżowanych za pomocą systemów do przechowywania, różnego rodzaju drzwi i szklanych ścianek. Najeżdżając kursorem na oznaczone produkty otrzymujemy dodatkowe informacje w postaci filmów i opisów. Możemy również pobrać broszury ze szczegółowymi specyfikacjami i rysunkami technicznymi. Najlepiej się o tym przekonać na stronie: https://www.raumplus.de/haus/

 

W Raumplus wszyscy mają nadzieję, że już wkrótce znów stanie się możliwy kontakt bezpośredni z klientem na szerszą skalę. Do tego czasu firma w dalszym ciągu będzie optymalizować platformę cyfrową. www.raumplus.com

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste metamorfozy z farbami do zadań specjalnych Biuro prasowe
2024-05-06 | 14:00

Proste metamorfozy z farbami do zadań specjalnych

Szeroki wachlarz produktów renowacyjnych na farbiarskim rynku sprawia, że dziś praktycznie każdy element domowego wnętrza można szybko i sprawnie odnowić, bez obaw o nieestetyczny
Dom Wyjątkowa ścieżka w ogrodzie. Sprawdź kreatywne pomysły i najnowsze trendy
2024-05-06 | 10:00

Wyjątkowa ścieżka w ogrodzie. Sprawdź kreatywne pomysły i najnowsze trendy

W aranżacji ogrodu, drogi czy ścieżki pełnią znaczącą rolę. Nie tylko definiują sposób poruszania się po przestrzeni, ale także dodają niepowtarzalnego charakteru całej
Dom Chłodziarka do wina – dlaczego warto z niej korzystać?
2024-04-30 | 20:00

Chłodziarka do wina – dlaczego warto z niej korzystać?

Wino, zarówno białe, jak i czerwone, wymaga odpowiednich warunków przechowywania, aby mogło zachować swój smak i aromat. Dlatego też coraz więcej miłośników tego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.