Komunikaty PR

Raumplus zaprasza do wirtualnej przestrzeni

2021-01-31  |  21:20
Biuro prasowe
Do pobrania Raumplus ( 0.07 MB )

Wirtualne stanowisko

 

Od 18 stycznia stanowisko targowe Raumplus można odwiedzić korzystając z technologii 360° na stronie: https://www.raumplus.de/messe2021/. Teraz bez wychodzenia z domu, podążając za wskazówkami, możemy poczuć się jak na prawdziwych targach. – Wirtualna prezentacja nie jest w stanie zastąpić spotkania z klientami twarzą w twarz. Jednak nie wiadomo, kiedy to będzie w pełni możliwe, a czekanie z założonymi rękami nigdy nie wpisywało się w plan działań marki Raumplus i jej zespołu. Dlatego postanowiliśmy szybko dopasować się do aktualnych warunków – komentuje Carsten Bergmann, Prezes Zarządu Raumplus GmbH. Wśród zaprezentowanych na stoisku modeli nowościami jest nowa wersja drzwi wahadłowych Slim Door Slim Line w wersji dwuskrzydłowej oraz system modułowy Creo, który został już wdrożony do produkcji i będzie dostępny w wielu różnych wariantach.

 

Wirtualny dom

 

Oprócz wirtualnego stoiska Raumplus przygotował również wirtualny spacer 360° po specjalnie zaprojektowanym „Raumplus House”. To pełne inspiracji i gotowych podpowiedzi rozwiązanie skierowane do klientów indywidualnych. Siedem różnego rodzaju pomieszczeń zostało zaaranżowanych za pomocą systemów do przechowywania, różnego rodzaju drzwi i szklanych ścianek. Najeżdżając kursorem na oznaczone produkty otrzymujemy dodatkowe informacje w postaci filmów i opisów. Możemy również pobrać broszury ze szczegółowymi specyfikacjami i rysunkami technicznymi. Najlepiej się o tym przekonać na stronie: https://www.raumplus.de/haus/

 

W Raumplus wszyscy mają nadzieję, że już wkrótce znów stanie się możliwy kontakt bezpośredni z klientem na szerszą skalę. Do tego czasu firma w dalszym ciągu będzie optymalizować platformę cyfrową. www.raumplus.com

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.