Razem, czy osobno? Hotel w czasach pandemii
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Mimo dodatkowych obostrzeń związanych z pandemią, hotele pozostają wciąż otwarte. Wciąż trwają również prace nad nowymi inwestycjami. W jaki sposób zmieni je epidemia? Czy dostosowanie się do obecnego reżimu sanitarnego jest w ogóle możliwe? Oto, jak postrzegają sytuację architekci.
Dotychczas hotelowe projekty zaskakiwały coraz bardziej innowacyjnymi i kreatywnymi rozwiązaniami, często skoncentrowanymi wokół integracji, przenikaniu się hotelu z tkanką miejską i integrować lokalną społeczność z gośćmi. Niestety, kilka miesięcy temu sytuacja diametralnie się zmieniła. W którą stronę zmierza design hoteli w czasie pandemii?
- Projektując hotele byliśmy do tej pory skoncentrowani przede wszystkim na tym, aby łączyć ludzi, sprzyjać nawiązywaniu relacji. W dobie smartfonów i atomizacji społeczeństwa, inwestorom zależało na tym, by wizyta w ich hotelach była związana z doświadczeniem wspólnoty i integracji - nie tylko z innymi Gośćmi, ale również z lokalsami. Obecnie nadal nie chcemy całkowicie rezygnować z tej idei. Szukamy wciąż rozwiązań, które umożliwią bycie ze sobą przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa - wyjaśnia architekt Magdalena Federowicz-Boule, prezes pracowni Tremend.
Subtelne podziały
Na początku pandemii wszyscy sięgnęli po osłony ze szkła akrylowego, które wprowadzało jasny komunikat o tym, że panuje podwyższony reżim sanitarny. Obecnie jednak trwają poszukiwania alternatyw, które sprawią, że wymagania związane z bezpieczeństwem zostaną zachowane, jednak będą nieco subtelniejsze w formie. Architekci z Tremend tradycyjnie skłaniają się w stronę natury i w roli uniwersalnego dividera, który będzie jednocześnie ozdobą przestrzeni widzą… rośliny.
Pokojowa rewolucja
Pandemia wpłynie nie tylko na części wspólne, ale także - na hotelowe pokoje. W momentach, gdy zgromadzenia będą podlegać szczególnie restrykcyjnym ograniczeniom, pokój będzie zastępować lobby, restaurację czy strefę coworkingu. Być może znajdą się w nich niewielkie miejsca do pracy oraz do krótkich spotkań biznesowych. W ten sposób pokój będzie mógł choć częściowo przejąć inne funkcje.
Stay safe!
Pojawienie się dozowników z płynami dezynfekcyjnymi to już oczywistość, jednak warto wprowadzić w hotelu oznaczenia, które pozwolą je szybko odnaleźć, a jednocześnie będą spójne z DNA marki i atmosferą miejsca. Można wpleść tu elementy storytellingu, przygotować symbole w postaci naklejek czy infografik, które będą częścią całej aranżacji, a nie tylko chłodnym komunikatem.
Więcej na: http://tremend.pl

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.