Razem raźniej – także w kuchni! Wyniki badania na zlecenie marki FRoSTA
Po prawdziwej, śnieżnej, mroźnej zimie, nastał marzec! Nie tylko miesiąc astrologicznej wiosny, ale i Dnia Kobiet – święta, w którym Panie są obdarowywane kwiatami i upominkami. Jest to też moment, kiedy kobiety mogą szczególnie zatroszczyć się o siebie. A będzie to jeszcze prostsze biorąc pod wyniki najnowszego badania zrealizowanego na zlecenie marki FRoSTA. Wynika z nich, że nastąpił zauważalny wzrost zaangażowania mężczyzn w obowiązki domowe.
Jak Polacy dzielą się obowiązkami domowymi?
Przygotowanie obiadu? Robienie codziennych małych zakupów oraz planowanie tych większych? A może sprzątanie? Kto najczęściej zaangażowany jest w ich realizację? Mimo, iż kobiety nadal wiodą prym w dbaniu o ognisko domowe, to na przestrzeni dwóch lat można zaobserwować rosnący trend jeszcze częstszego włączania się mężczyzn w wykonywanie obowiązków domowych - zwłaszcza tych związanych z gotowaniem i robieniem zakupów. Ponad 38% Panów zdeklarowało, że uczestniczy w ich organizacji.
Największy wzrost, w stosunku do 2019 roku, zauważono w sferze planowania zakupów. Wcześniej 32% mężczyzn brało czynny udział w procesie zakupowym, teraz ta liczba oscyluje na poziomie 38%. Wykonywanie dużych zakupów zdeklarowało 38% Panów, a tych mniejszych – 39%. Panowie, najwyższy czas wziąć torbę w rękę i zwiększyć tą liczbę!
Jeśli chodzi o kulinaria, to widzimy zrównoważony wzrost. W przypadku przyrządzania posiłków liczba ta podskoczyła do 38%.
W roku 2019 blisko 50% kobiet zdeklarowało planowanie i wykonywanie dużych zakupów. Obecnie na tym polu widzimy wyraźny spadek - o 10%. Czy spowodowane jest to tym, że Panowie coraz chętniej partycypują w codziennych obowiązkach? A może dlatego, że na rynku pojawia się coraz więcej smacznych i pełnowartościowych posiłków, które wystarczy tylko podgrzać? Stawiamy na to drugie!
Mężczyzno, przygotuj posiłek na Dzień Kobiet!
W dniu, w którym to kobiety są na pierwszym miejscu, nie może zabraknąć kwiatów i dobrego jedzenia. Jednak, przygotowywanie kulinarnych specjałów nie jest mocną stroną każdego. Dlatego, jeśli nie czujesz się kulinarnym mistrzem a chcesz, aby uśmiech zagościł na ustach kobiety, postaw na gotowe dania FRoSTY. Tym bardziej, że dzięki nim, możesz ją zabrać w podróż do orientalnej Azji, słonecznego Meksyku, kolorowej Hiszpanii czy pełnych smaku Włoch i Grecji. To takie proste!
Kolacja w stylu azjatyckim!
Makaron w stylu azjatyckim z soczystym kurczakiem i warzywami, przyprawiony sosem sojowym to propozycja od FRoSTY na szybką kulinarną podróż w orient!
Kolacja w stylu Meksykańskim
Kurczak z ryżem po meksykańsku
A może tak randka w kraju złocistych plaż i turkusowego morza? Z daniem w stylu meksykańskim z kurczakiem, warzywami i ryżem będzie to możliwe.
Kolacja w stylu Hiszpańskim
Danie z krewetkami po hiszpańsku
Tutaj stawiamy na klasykę! FRoSTA w swojej ofercie proponuje danie z krewetkami, filetem z mintaja, soczystym kurczakiem oraz ryżem – Paellę!
Kolacja w stylu Włoskim
Makaron z łososiem po włosku
Viva la pasta! Kilka świeczek na stole, butelka wina i makaron z łososiem to idealny przepis na udaną celebrację Dnia Kobiet!
Kolacja w stylu Greckim
Danie z kurczakiem w stylu gyros
Kuchnia grecka uznawana jest za jedną z najsmaczniejszych na świecie. Śródziemnomorskie smaki, pięknie pachnące przyprawy, warzywa dojrzewające w słońcu – wszystko to znajdziesz w kulinarnej podróży z FRoSTA i daniem w stylu greckim!
Podsumowując, niezmiernie cieszy fakt, iż w gospodarstwach domowych następuje równouprawnienie w kwestii realizacji obowiązków. Dzięki temu, każdy z partnerów ma więcej czasu na realizację swoich potrzeb. Dania mrożone mogą stanowić duże ułatwienie w przygotowywaniu codziennych posiłków zarówno przez panów, jak i panie. W szybki i prosty sposób przygotujemy smaczny i wartościowy posiłek – a wariantów od FRoSTY jest tak wiele, że każdy odnajdzie swój ulubiony smak!
Informacje o firmie:
FRoSTA to marka żywności mrożonej, obecna na polskim rynku od 1998 roku. W ofercie firmy znajdują się produkty z ryb, mieszanki warzywne, dania gotowe, burgery oraz produkty z kurczaka. Zgodnie z polityką marki 100% naturalnego smaku! FRoSTA nie stosuje dodatków do żywności. Wszystkie produkty rybne FRoSTY posiadają niebieski certyfikat MSC. Gwarantuje on, że ryby w produktach FRoSTY pochodzą ze zrównoważonych łowisk. FRoSTA. Smaczna i prosta.
Kontakt dla mediów:
Agata Zielińska
FRoSTA
e-mail: agata.zielinska@frosta.pl
Karolina Kraśnicka
LoveBrands Relations
e-mail: karolina.krasnicka@lbrelations.pl

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.