Komunikaty PR

Razem raźniej – także w kuchni! Wyniki badania na zlecenie marki FRoSTA

2021-03-09  |  14:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 3.03 MB )

Po prawdziwej, śnieżnej, mroźnej zimie, nastał marzec! Nie tylko miesiąc astrologicznej wiosny, ale i Dnia Kobiet – święta, w którym Panie są obdarowywane kwiatami i upominkami. Jest to też moment, kiedy kobiety mogą szczególnie zatroszczyć się o siebie. A będzie to jeszcze prostsze biorąc pod wyniki najnowszego badania zrealizowanego na zlecenie marki FRoSTA. Wynika z nich, że nastąpił zauważalny wzrost zaangażowania mężczyzn w obowiązki domowe. 

Jak Polacy dzielą się obowiązkami domowymi?

Przygotowanie obiadu? Robienie codziennych małych zakupów oraz planowanie tych większych? A może sprzątanie? Kto najczęściej zaangażowany jest w ich realizację? Mimo, iż kobiety nadal wiodą prym w dbaniu o ognisko domowe, to na przestrzeni dwóch lat można zaobserwować rosnący trend jeszcze częstszego włączania się mężczyzn w wykonywanie obowiązków domowych - zwłaszcza tych związanych z gotowaniem i robieniem zakupów. Ponad 38% Panów zdeklarowało, że uczestniczy w ich organizacji.

Największy wzrost, w stosunku do 2019 roku, zauważono w sferze planowania zakupów. Wcześniej 32% mężczyzn brało czynny udział w procesie zakupowym, teraz ta liczba oscyluje na poziomie 38%. Wykonywanie dużych zakupów zdeklarowało 38% Panów, a tych mniejszych – 39%. Panowie, najwyższy czas wziąć torbę w rękę i zwiększyć tą liczbę! 

Jeśli chodzi o kulinaria, to widzimy zrównoważony wzrost. W przypadku przyrządzania posiłków liczba ta podskoczyła do 38%.

W roku 2019 blisko 50% kobiet zdeklarowało planowanie i wykonywanie dużych zakupów. Obecnie na tym polu widzimy wyraźny spadek - o 10%. Czy spowodowane jest to tym, że Panowie coraz chętniej partycypują w codziennych obowiązkach? A może dlatego, że na rynku pojawia się coraz więcej smacznych i pełnowartościowych posiłków, które wystarczy tylko podgrzać? Stawiamy na to drugie!

Mężczyzno, przygotuj posiłek na Dzień Kobiet! 

 W dniu, w którym to kobiety są na pierwszym miejscu, nie może zabraknąć kwiatów i dobrego jedzenia. Jednak, przygotowywanie kulinarnych specjałów nie jest mocną stroną każdego. Dlatego, jeśli nie czujesz się kulinarnym mistrzem a chcesz, aby uśmiech zagościł na ustach kobiety, postaw na gotowe dania FRoSTY. Tym bardziej, że dzięki nim, możesz ją zabrać w podróż do orientalnej Azji, słonecznego Meksyku, kolorowej Hiszpanii czy pełnych smaku Włoch i Grecji. To takie proste!

Kolacja w stylu azjatyckim!

Makaron w stylu azjatyckim z soczystym kurczakiem i warzywami, przyprawiony sosem sojowym to propozycja od FRoSTY na szybką kulinarną podróż w orient!

Kolacja w stylu Meksykańskim 

Kurczak z ryżem po meksykańsku

A może tak randka w kraju złocistych plaż i turkusowego morza? Z daniem w stylu meksykańskim z kurczakiem, warzywami i ryżem będzie to możliwe.

Kolacja w stylu Hiszpańskim 

Danie z krewetkami po hiszpańsku

Tutaj stawiamy na klasykę! FRoSTA w swojej ofercie proponuje danie z krewetkami, filetem z mintaja, soczystym kurczakiem oraz ryżem – Paellę!

Kolacja w stylu Włoskim

Makaron z łososiem po włosku

Viva la pasta! Kilka świeczek na stole, butelka wina i makaron z łososiem to idealny przepis na udaną celebrację Dnia Kobiet!

Kolacja w stylu Greckim 

Danie z kurczakiem w stylu gyros

Kuchnia grecka uznawana jest za jedną z najsmaczniejszych na świecie. Śródziemnomorskie smaki, pięknie pachnące przyprawy, warzywa dojrzewające w słońcu – wszystko to znajdziesz w kulinarnej podróży z FRoSTA i daniem w stylu greckim!

Podsumowując, niezmiernie cieszy fakt, iż w gospodarstwach domowych następuje równouprawnienie w kwestii realizacji obowiązków. Dzięki temu, każdy z partnerów ma więcej czasu na realizację swoich potrzeb. Dania mrożone mogą stanowić duże ułatwienie w przygotowywaniu codziennych posiłków zarówno przez panów, jak i panie. W szybki i prosty sposób przygotujemy smaczny i wartościowy posiłek – a wariantów od FRoSTY jest tak wiele, że każdy odnajdzie swój ulubiony smak!

Informacje o firmie:

FRoSTA to marka żywności mrożonej, obecna na polskim rynku od 1998 roku. W ofercie firmy znajdują się produkty z ryb, mieszanki warzywne, dania gotowe, burgery oraz produkty z kurczaka. Zgodnie z polityką marki 100% naturalnego smaku! FRoSTA nie stosuje dodatków do żywności. Wszystkie produkty rybne FRoSTY posiadają niebieski certyfikat MSC. Gwarantuje on, że ryby w produktach FRoSTY pochodzą ze zrównoważonych łowisk. FRoSTA. Smaczna i prosta.

Kontakt dla mediów:

Agata Zielińska
​FRoSTA
​e-mail: agata.zielinska@frosta.pl

Karolina Kraśnicka
LoveBrands Relations
e-mail: karolina.krasnicka@lbrelations.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.