Komunikaty PR

Razem raźniej – także w kuchni! Wyniki badania na zlecenie marki FRoSTA

2021-03-09  |  14:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 3.03 MB )

Po prawdziwej, śnieżnej, mroźnej zimie, nastał marzec! Nie tylko miesiąc astrologicznej wiosny, ale i Dnia Kobiet – święta, w którym Panie są obdarowywane kwiatami i upominkami. Jest to też moment, kiedy kobiety mogą szczególnie zatroszczyć się o siebie. A będzie to jeszcze prostsze biorąc pod wyniki najnowszego badania zrealizowanego na zlecenie marki FRoSTA. Wynika z nich, że nastąpił zauważalny wzrost zaangażowania mężczyzn w obowiązki domowe. 

Jak Polacy dzielą się obowiązkami domowymi?

Przygotowanie obiadu? Robienie codziennych małych zakupów oraz planowanie tych większych? A może sprzątanie? Kto najczęściej zaangażowany jest w ich realizację? Mimo, iż kobiety nadal wiodą prym w dbaniu o ognisko domowe, to na przestrzeni dwóch lat można zaobserwować rosnący trend jeszcze częstszego włączania się mężczyzn w wykonywanie obowiązków domowych - zwłaszcza tych związanych z gotowaniem i robieniem zakupów. Ponad 38% Panów zdeklarowało, że uczestniczy w ich organizacji.

Największy wzrost, w stosunku do 2019 roku, zauważono w sferze planowania zakupów. Wcześniej 32% mężczyzn brało czynny udział w procesie zakupowym, teraz ta liczba oscyluje na poziomie 38%. Wykonywanie dużych zakupów zdeklarowało 38% Panów, a tych mniejszych – 39%. Panowie, najwyższy czas wziąć torbę w rękę i zwiększyć tą liczbę! 

Jeśli chodzi o kulinaria, to widzimy zrównoważony wzrost. W przypadku przyrządzania posiłków liczba ta podskoczyła do 38%.

W roku 2019 blisko 50% kobiet zdeklarowało planowanie i wykonywanie dużych zakupów. Obecnie na tym polu widzimy wyraźny spadek - o 10%. Czy spowodowane jest to tym, że Panowie coraz chętniej partycypują w codziennych obowiązkach? A może dlatego, że na rynku pojawia się coraz więcej smacznych i pełnowartościowych posiłków, które wystarczy tylko podgrzać? Stawiamy na to drugie!

Mężczyzno, przygotuj posiłek na Dzień Kobiet! 

 W dniu, w którym to kobiety są na pierwszym miejscu, nie może zabraknąć kwiatów i dobrego jedzenia. Jednak, przygotowywanie kulinarnych specjałów nie jest mocną stroną każdego. Dlatego, jeśli nie czujesz się kulinarnym mistrzem a chcesz, aby uśmiech zagościł na ustach kobiety, postaw na gotowe dania FRoSTY. Tym bardziej, że dzięki nim, możesz ją zabrać w podróż do orientalnej Azji, słonecznego Meksyku, kolorowej Hiszpanii czy pełnych smaku Włoch i Grecji. To takie proste!

Kolacja w stylu azjatyckim!

Makaron w stylu azjatyckim z soczystym kurczakiem i warzywami, przyprawiony sosem sojowym to propozycja od FRoSTY na szybką kulinarną podróż w orient!

Kolacja w stylu Meksykańskim 

Kurczak z ryżem po meksykańsku

A może tak randka w kraju złocistych plaż i turkusowego morza? Z daniem w stylu meksykańskim z kurczakiem, warzywami i ryżem będzie to możliwe.

Kolacja w stylu Hiszpańskim 

Danie z krewetkami po hiszpańsku

Tutaj stawiamy na klasykę! FRoSTA w swojej ofercie proponuje danie z krewetkami, filetem z mintaja, soczystym kurczakiem oraz ryżem – Paellę!

Kolacja w stylu Włoskim

Makaron z łososiem po włosku

Viva la pasta! Kilka świeczek na stole, butelka wina i makaron z łososiem to idealny przepis na udaną celebrację Dnia Kobiet!

Kolacja w stylu Greckim 

Danie z kurczakiem w stylu gyros

Kuchnia grecka uznawana jest za jedną z najsmaczniejszych na świecie. Śródziemnomorskie smaki, pięknie pachnące przyprawy, warzywa dojrzewające w słońcu – wszystko to znajdziesz w kulinarnej podróży z FRoSTA i daniem w stylu greckim!

Podsumowując, niezmiernie cieszy fakt, iż w gospodarstwach domowych następuje równouprawnienie w kwestii realizacji obowiązków. Dzięki temu, każdy z partnerów ma więcej czasu na realizację swoich potrzeb. Dania mrożone mogą stanowić duże ułatwienie w przygotowywaniu codziennych posiłków zarówno przez panów, jak i panie. W szybki i prosty sposób przygotujemy smaczny i wartościowy posiłek – a wariantów od FRoSTY jest tak wiele, że każdy odnajdzie swój ulubiony smak!

Informacje o firmie:

FRoSTA to marka żywności mrożonej, obecna na polskim rynku od 1998 roku. W ofercie firmy znajdują się produkty z ryb, mieszanki warzywne, dania gotowe, burgery oraz produkty z kurczaka. Zgodnie z polityką marki 100% naturalnego smaku! FRoSTA nie stosuje dodatków do żywności. Wszystkie produkty rybne FRoSTY posiadają niebieski certyfikat MSC. Gwarantuje on, że ryby w produktach FRoSTY pochodzą ze zrównoważonych łowisk. FRoSTA. Smaczna i prosta.

Kontakt dla mediów:

Agata Zielińska
​FRoSTA
​e-mail: agata.zielinska@frosta.pl

Karolina Kraśnicka
LoveBrands Relations
e-mail: karolina.krasnicka@lbrelations.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rekordowy wzrost sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Rośnie zainteresowanie przede wszystkim autami niskoemisyjnymi

Pod względem liczby rejestracji nowych aut osobowych 2024 rok był drugim najlepszym wynikiem w historii. To był sprzedażowo dobry rok także dla koncernu Mercedes-Benz. Na polskim rynku sprzedaż wyniosła 26,3 tys. samochodów osobowych, co oznacza 38-proc. wzrost w ciągu roku. Mercedes jest też wśród liderów dostaw aut elektrycznych. Ze względu na rosnącą popularność tego segmentu producent w tym roku wprowadzi na rynek nowość – w pełni elektryczny model CLA.

Edukacja

Lekarze będą lepiej przygotowani do pracy w obliczu działań militarnych. Powstał nowy model kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych

Większa interoperacyjność między medycyną cywilną i medycyną pola walki oraz kształtowanie gotowości do podejmowania szybkich decyzji w kryzysowych sytuacjach to jedne z fundamentów nowego modelu kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych. Ministerstwo Obrony Narodowej patronuje projektowi, w ramach którego model ten będzie wdrażany we współpracy między wojskiem, środowiskiem medycznym i uczelniami. Potrzeba zmian w tym zakresie jest dyktowana dynamiczną sytuacją geopolityczną.