Komunikaty PR

Ręcznie malowana, polska porcelana Lubiana od czwartku w sklepach Lidl Polska

2022-12-07  |  01:00
Biuro prasowe

Radują oko i są doskonałym dopełnieniem pysznych potraw, nie tylko od święta! Od czwartku, 8 grudnia, do oferty Lidl Polska dołączają talerze, kubki i miski znanej polskiej marki Lubiana – prawdziwa gratka dla miłośników tradycyjnej kuchni i stylu rustykalnego. Przez jeden dzień klienci będą mogli skorzystać z wyjątkowej promocji i kupić drugi produkt 50 proc. taniej.

Świąteczny stół to nie tylko pyszne potrawy, ale też wyjątkowa zastawa i dekoracje. Lidl Polska ponownie promuje polskich producentów i obok produktów Gerlach, wprowadza do oferty stacjonarnej wyroby z porcelany znanej i docenianej, polskiej marki Lubiana. Od czwartku, 8 grudnia, na sklepowych półkach zagości ręcznie malowana zastawa stołowa Lubiana w cenie 24,99 zł/ 1 szt., w dwóch oryginalnych kolorach szkliwa: morskim i szaroniebieskim. Klienci znajdą w ofercie: talerze płytkie (śr. 22 cm) i głębokie (śr. 21 cm), kubki (poj. 400 ml) oraz miski (śr. 16 cm), które będą mogli łączyć dowolnie, kompletując zestaw dostosowany do indywidualnych upodobań i potrzeb.


Doskonała ozdoba kuchni i świątecznego stołu!

Lubiana to marka powstała w 1969 roku, doceniana nie tylko za oryginalny design i wysoką jakość, ale również ekologiczny proces produkcji. Ręcznie malowane produkty, charakteryzuje ciekawa forma – to doskonały prezent i wybór dla osób, którym bliska jest idea „slow life”; ceniących niepowtarzalność oraz designerski sznyt. Porcelana jest wytwarzana z troską o detale, zgodnie z obecnymi trendami w sztuce wzornictwa, dzięki czemu nadaje się zarówno na kameralne spotkania, jak i wystawne przyjęcia; do przytulnych i nowoczesnych wnętrz.

Tylko w czwartek, 8 grudnia br., produkty marki Lubiana będą dostępne w ofercie stacjonarnej Lidl Polska w wyjątkowej promocji: przy zakupie dwóch produktów lub ich wielokrotności, cena drugiego zostanie obniżona o 50 proc.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.