Komunikaty PR

Ręcznie malowana, polska porcelana Lubiana od czwartku w sklepach Lidl Polska

2022-12-07  |  01:00
Biuro prasowe

Radują oko i są doskonałym dopełnieniem pysznych potraw, nie tylko od święta! Od czwartku, 8 grudnia, do oferty Lidl Polska dołączają talerze, kubki i miski znanej polskiej marki Lubiana – prawdziwa gratka dla miłośników tradycyjnej kuchni i stylu rustykalnego. Przez jeden dzień klienci będą mogli skorzystać z wyjątkowej promocji i kupić drugi produkt 50 proc. taniej.

Świąteczny stół to nie tylko pyszne potrawy, ale też wyjątkowa zastawa i dekoracje. Lidl Polska ponownie promuje polskich producentów i obok produktów Gerlach, wprowadza do oferty stacjonarnej wyroby z porcelany znanej i docenianej, polskiej marki Lubiana. Od czwartku, 8 grudnia, na sklepowych półkach zagości ręcznie malowana zastawa stołowa Lubiana w cenie 24,99 zł/ 1 szt., w dwóch oryginalnych kolorach szkliwa: morskim i szaroniebieskim. Klienci znajdą w ofercie: talerze płytkie (śr. 22 cm) i głębokie (śr. 21 cm), kubki (poj. 400 ml) oraz miski (śr. 16 cm), które będą mogli łączyć dowolnie, kompletując zestaw dostosowany do indywidualnych upodobań i potrzeb.


Doskonała ozdoba kuchni i świątecznego stołu!

Lubiana to marka powstała w 1969 roku, doceniana nie tylko za oryginalny design i wysoką jakość, ale również ekologiczny proces produkcji. Ręcznie malowane produkty, charakteryzuje ciekawa forma – to doskonały prezent i wybór dla osób, którym bliska jest idea „slow life”; ceniących niepowtarzalność oraz designerski sznyt. Porcelana jest wytwarzana z troską o detale, zgodnie z obecnymi trendami w sztuce wzornictwa, dzięki czemu nadaje się zarówno na kameralne spotkania, jak i wystawne przyjęcia; do przytulnych i nowoczesnych wnętrz.

Tylko w czwartek, 8 grudnia br., produkty marki Lubiana będą dostępne w ofercie stacjonarnej Lidl Polska w wyjątkowej promocji: przy zakupie dwóch produktów lub ich wielokrotności, cena drugiego zostanie obniżona o 50 proc.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.