Komunikaty PR

Red Dot Award 2021 przyznana produktom Haier za design

2021-05-31  |  10:00
Biuro prasowe

Nowoczesne i designerskie produkty Haier: płyta gazowa premium marki Haier Gas on Metal z Serii 6 oraz innowacyjny piekarnik do zabudowy Haier I-Touch Series 6, znalazły się wśród zdobywców prestiżowej nagrody Red Dot Award 2021 w kategorii Product Design, ze specjalnym wyróżnieniem za „Produkt innowacyjny”. Red Dot to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w świecie designu, uważana za wyznacznik najlepszego wzornictwa oraz najwyższej klasy i jakości. Ten swoisty „Oscar designu” przyznawany jest od 65 lat przez Design Zentrum Nordhein Westfalen w Niemczech.

 

Red Dot dla płyty gazowej Haier Gas on Metal z Serii 6 o stylowym wzornictwie

Kolekcja Haier Gas on Metal 6 została zaprojektowana przez włoskich projektantów tak, aby nadać każdej kuchni elegancki i minimalistyczny styl. Wyróżniona płyta gazowa z tej kolekcji charakteryzuje się ekskluzywnym wzornictwem. Dzięki szklanej powierzchni, prosta, ciemnoszara płyta ze stali nierdzewnej zyskuje elegancki szyk i stylową oprawę. Co więcej, ergonomiczny żeliwny ruszt o symetrycznych, kwadratowych kształtach, nadaje płycie nowoczesny wygląd. Ta solidna konstrukcja jest także bardzo bezpieczna – bez trudu utrzyma nawet największe naczynia.

Ultranowoczesnemu wzornictwu płyty Haier Gas on Metal 6 towarzyszy szereg rozwiązań technologicznych, mających na celu osiągnięcie doskonałych wyników gotowania i skrócenie czasu spędzanego w kuchni. Wśród nich warto wymienić palnik XXL, o mocy 5 kW, z podwójnym pierścieniem ognia oraz technologię PreciFlame, która umożliwia regulację intensywności płomienia w skali od 1 do 9, co pomaga precyzyjnie dobrać poziom grzania, który zagwarantuje idealny rezultat gotowania.

Red Dot dla innowacyjnego i starannie zaprojektowanego piekarnika do zabudowy Haier I-Touch z Serii 6

Nowy piekarnik Haier I-Touch z Serii 6 został zaprojektowany z wielkim pietyzmem, co z pewnością doceniła kapituła Red Dot Award. Proces jego projektowania rozpoczął się od badania proporcji ludzkiego ciała w celu zdefiniowania na nowo  kształtu urządzenia i stworzenia jego eleganckiej i zrównoważonej estetyki, zdolnej do przedefiniowania naszej przestrzeni kuchennej. Jednocześnie projektowano położenie i proporcje poszczególnych elementów piekarnika. Przyciemniana szyba wzbogacona została o elementy z ciemnego aluminium, które w połączeniu z czarnym błyszczącym aluminium uchwytu tworzą niezwykle elegancką konstrukcję drzwi.

Szczególną wagę przywiązano do ekskluzywnych materiałów i wyrazistych detali, co miało na celu stworzenie subtelnych kontrastów, a przez to niepowtarzalnego efektu. Paleta kolorów została starannie skomponowana: rama i uchwyt to aluminiowe profile w kolorze Sage Grey, podczas gdy panel sterowania i ciemnoszare fragmenty drzwi, elegancko obramowujące interfejs użytkownika oraz logo Haier, tworzą efekt „ton sur ton” z czarnymi elementami. Kolejne ciekawe połączenie uzyskano zestawiając szczotkowane aluminium z efektem błyszczącego szkła.

Duża część procesu projektowania polegała także na analizie tego, jak użytkownik korzysta z piekarnika. Miało to na celu zastosowanie najodpowiedniejszych funkcji i informacji oraz usunięcie wszystkich niepotrzebnych elementów.

Dzięki temu korzystanie z piekarnika to sama przyjemność. Intuicyjny interfejs pomaga wybrać spośród wielu programów gotowania, a także skorzystać ze smacznych przepisów kulinarnych. Co więcej, funkcja U-Create umożliwia tworzenie własnych, spersonalizowanych przepisów. Piekarnikiem można także sterować za pomocą smartfona i dedykowanej aplikacji hOn – innowacyjnej platformy opracowanej przez Haier Europe, która aktywuje i zarządza wszystkimi urządzeniami AGD w naszym domu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.