REFRESH ODŚWIEŻYŁ „MALINOWEGO KRÓLA” Z OKAZJI CZTERDZIESTOLECIA JEGO WYDANIA
REFRESH ODŚWIEŻYŁ „MALINOWEGO KRÓLA” Z OKAZJI CZTERDZIESTOLECIA JEGO WYDANIA
Refresh (DJ i producent) po spektakularnym sukcesie remake’u megahitu „Nic nie może wiecznie trwać” za namową samego Marka Dutkiewicza wziął na warsztat „Malinowego Króla” śpiewanego w oryginale przez Urszulę. Co ważne w tym roku mija 40 lat od wydania tego bezsprzecznego szlagieru.
Słuchaj w streamie: https://ffm.to/malinowykrol
Nowej wersji kultowego utworu autorstwa Marka Dutkiewicza i Romualda Lipki z charyzmatycznym wokalem Azzji można też słuchać na kanale YouTube Refresha:
https://www.youtube.com/watch?v=HOBik-xM9mU
ZASŁUCHAJ SIĘ W POZOSTAŁYCH REMIXACH:
https://www.youtube.com/watch?v=W3jEcKd3v0U
https://www.youtube.com/watch?v=Wtk3Udg3aMU
https://www.youtube.com/watch?v=brvZc7DYQJo
https://www.youtube.com/watch?v=IS_6K-Qk5CQ
DJ REFRESH W SOCIALACH:
Facebook: https://www.facebook.com/refreshdj
Instagram: https://www.instagram.com/refreshdj/
YouTube: https://www.youtube.com/@djrefreshVEVO
Soundcloud: https://soundcloud.com/refreshdj
Spotify: https://open.spotify.com/artist/4gta5RqNfqyjM7nAmYNdcX?si=jQe8FrfrTdumQD6CtPdj_Q

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.