Relaks z miętą i różem w tle
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
67 m2 mieszkanie na warszawskim Żoliborzu, zaprojektowane przez pracownię Design me too, powstało z myślą o czteroosobowej rodzinie. Ciepły skandynawski klimat miesza się tu z akcentami mięty i pudrowego różu. Obie barwy na szczęście przestały kojarzyć się z pokojami dziecięcymi i śmiało wkroczyły do innych pomieszczeń. Chociaż przybierają różne odcienie, tym razem architekci postanowili pokazać je w delikatnym, pastelowym wydaniu.
Dla właścicieli to miejsce miało pełnić przede wszystkim funkcję komfortowego azylu, w którym wszyscy będą mogli realizować swoje pasje. Projekt Design me too urzeka więc prostymi, ale za to bardzo pomysłowymi rozwiązaniami. Sporych wymiarów salon został lekko otwarty na korytarz, co znacznie spotęgowało wrażenie przestrzeni. Małe powierzchnie pozostałych pomieszczeń, za sprawą jasnych barw, skali szarości, minimalnej ilości mebli i gładkich powierzchni, także zostały optycznie powiększone. Lekko rozbielony kolor drewna dębowego na posadzce oraz w meblach powstałych na zamówienie, a także akcent kolorystyczny w postaci koloru miętowego i pudrowego różu nadał wnętrzom przytulności i wprowadził do mieszkania klimat niespiesznego relaksu. Dekoracyjna, wyłożona płytkami Equipe ścina w salonie oraz kolorowy, wzorzysty blat w kuchni sprawiły, że wnętrze wymyka się schematom. Wszystkie meble w cały mieszkaniu wykonane zostały na zamówienie u stolarza, dzięki czemu zabudowy są spójne materiałowo i kolorystycznie. Drewniane wstawki ocieplają sterylne powierzchnie frontów bez uchwytów, co zmienia charakter mebli na bardziej przyjazny i cieplejszy w odbiorze. Dzięki odwadze i zaufaniu inwestorów do niesztampowych rozwiązań w projekcie, powstało naprawdę przyjemne i ponadczasowe miejsce, gdzie domownicy mogą odpocząć po dniu pełnym wyzwań i wyciszyć się.
Dwie niewielkie łazienki zostały zaprojektowane w stylu nawiązującym do reszty mieszkania, tak by całość była spójna i harmonijna. Duże geometryczne wzory płytki marki Aleluia Ceramica nadają temu wnętrzu wyjątkowego charakteru. Pozostałe elementy łazienek utrzymane są w bieli, dzięki czemu pomieszczenia wydają się dużo większe. W łazience zrezygnowano z pralki i przeniesiono ją do WC, rezygnując tym samym z maleńkiego prysznica w tym pomieszczeniu. Dzięki temu zabiegowi przestrzeń obu łazienek została zagospodarowana bardziej funkcjonalne. Meble na wymiar wokół zabudowy stelaża mieszczą wiele schowków na chemię i kosmetyki.
W projekcie łazienek zdecydowano się na znaną ze swojego wzornictwa i jakości markę Koło. Użyto tu m.in. miski WC z technologią bezkołnierzową, umywalki i wanny z eleganckiej kolekcji Modo, której ciekawy design ma walor nie tylko funkcjonalny, ale i dekoracyjny. W łazience zadbano także o wyposażenie, którego nie widać na pierwszy rzut oka; jakościowy, bezawaryjny stelaż podtynkowy marki Geberit z przyciskami Sigma do kompletu.
Całość projektu żoliborskiego apartamentu jest oszczędna w środkach wyrazu, ponieważ to, co najistotniejsze, dopiero ma się w nim zdarzyć. Tworzy doskonałe tło dla śmiechu dzieci, zapachu pieczonego ciasta i długich rozmów.
Lokalizacja: Warszawa, ul. Kaliny Jędrusik
Powierzchnia mieszkania: 67 m2
Projektanci: design me too
Zdjęcia: Katarzyna Czechowicz
Dodatkowe informacje o marce KOŁO
Od ponad 50 lat KOŁO jest wiodącym na rynku producentem i dystrybutorem wyrobów wyposażenia łazienek w Polsce. W 2015 roku marka stała się częścią Grupy Geberit – europejskiego lidera technologii sanitarnych. Zakres produktów Grupy Geberit obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne). Pod marką KOŁO dostępne są ceramika i meble łazienkowe, wanny i brodziki akrylowe, kabiny prysznicowe oraz systemy instalacyjne. Pod marką KOŁO podejmowanych jest również szereg działań prospołecznych i proekologicznych. Od ponad 20 lat organizuje konkurs dla młodych architektów i studentów „Projekt Łazienki”, którego celem jest zwrócenie uwagi na problem deficytu toalet publicznych w polskich miastach. W ramach tej cieszącej się uznaniem społecznym inicjatywy powstały m.in. Pawilon Plażowy w Warszawie, toaleta w Kazimierzu Dolnym oraz toaleta przy Rondzie Mogilskim w Krakowie. Marka KOŁO pełni także funkcję mecenasa wielu przedsięwzięć kulturalnych. Nowoczesne salony firmowe Geberit i KOŁO w Warszawie i Krakowie to nie tylko miejsca, w których można zapoznać się z ofertą produktową firmy. Odbywają się w nich interesujące wystawy i spotkania poświęcone tematyce designu i architektury, a także szkolenia dla dystrybutorów, instalatorów i projektantów.
Dodatkowe informacje o Design me too
Pracownia design me too została założona w 2013 r. przez Katarzynę Czechowicz, absolwentkę wydziału Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i obecnie zajmuje się projektowaniem wnętrz prywatnych. Pracownia miała być odpowiedzią na realne potrzeby klientów dotyczące wykończenia wnętrz oraz by spełniać marzenia człowieka o pięknych i funkcjonalnych miejscach do spokojnego i pełnego szczęścia życia. Ideał, do którego dąży, to projekty ściśle dopasowane do potrzeb, wymagań i możliwości finansowych klienta, które jednocześnie odwołuje się do tego co ponadczasowe. Dla Katarzyny Czechowicz w procesie projektowania najważniejszy jest pierwszy etap współpracy i dialog z inwestorem, gdzie poznając jego potrzeby, jest w stanie stworzyć projekt wyjątkowy i harmonijny, a równocześnie odpowiadający ustalonym wymogom. Za kluczowe w procesie projektowania uważa dbałość o przejrzysty układ funkcjonalny, komfort mieszkania i ponadczasowość. Podczas projektowania kieruję się osiągnięciem spójności formy i właściwie dobranych materiałów. Walory wnętrza wydobywane są poprzez użycie koloru, światła, proporcji i wyszukanych faktur, które same w sobie stanowią dekorację. Architekt stara się być na bieżąco z trendami w aranżacji wnętrz oraz szuka nowatorskich i ponadczasowych rozwiązań. Pracownia oferuje fachowe doradztwo podczas wyboru materiałów wykończeniowych oraz mebli. Najchętniej projektowane wnętrza to wnętrza w stylu nowoczesnym, eleganckie, ponadczasowe, o prostej formie, a jednocześnie niekrzyczące nachalnymi kolorami. Wnętrza spójne kolorystycznie z kroplą wyszukanego koloru. Ulubione style architekta to pełen świeżości i światła styl skandynawski, czysty styl minimalistyczny, surowy styl soft industrial, elegancki styl włoski i romantyczny styl francuski.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.