Komunikaty PR

Remedium na jesienną chandrę - podróż do Miami..

2024-10-17  |  16:30
Biuro prasowe

Nie trzeba nawet wychodzić z domu!

Jesień to nie tylko czas kolorowych liści, które szybko opadają z drzew, ale też szarości za oknem, krótszych i zimniejszych dni oraz braku światła. To wszystko wpływa na nasze nastroje. Szukając antidotum na tę jesienną melancholię, warto sięgnąć po coś, co z pewnością poprawi humory i przeniesie nas w świat radości oraz kolorów. Ale jak tego dokonać, nie wychodząc z domu? Taką właśnie propozycję ma dla nas duet muzyczny MR. GENO & MR. JACK, których utwór „Noc w Miami” to prawdziwa uczta dla zmysłów!

 

“NOC W MIAMI” - https://www.youtube.com/watch?v=gsKoBlo30Lw

 

Mr. Geno i Mr. Jack w swojej twórczości promują radość życia. Ich filozofia przypomina amerykański sposób postrzegania rzeczywistości, gdzie ludzie nie narzekają na trudy życia, lecz z uśmiechem odpowiadają: „Fine!”. Chcą, aby ich słuchacze również stosowali ten dystans do problemów i cieszyli się chwilą.

Styl muzyczny duetu to przyjemny dla ucha dance, który łączy nowoczesne brzmienie z tanecznym beatem. Ich utwory, takie jak „Noc w Miami” oraz „Na Karaibach”, nie tylko porwą nas do tańca, ale również wprowadzą w nastrój pełen beztroski i optymizmu. Słuchanie tych utworów przypomina spędzanie wakacji na plaży, gdzie słońce świeci, a zmysły chłoną otaczające je ciepło i radość. Muzyczna podróż, jaką oferują, prowadzi nas wprost do słonecznego Miami Beach, gdzie nagrano teledyski do debiutanckiej płyty „Miami Dream”.

 

Nie pozwól, aby jesienna chandra cię przytłoczyła! Odkryj pozytywną energię płynącą z utworów duetu Mr. Geno & Mr. Jack i pozwól sobie na chwilę odpoczynku w kolorowym świecie Miami i Karaibów. Włóż słuchawki, włącz muzykę, a przekonasz się, że podróż do tych magicznych miejsc nie wymaga nawet wychodzenia z domu! Czas spełniać marzenia – podążaj za muzyką i ciesz się życiem!

 

“O dwóch takich, co ukradli słońce…”

Mr. Geno i Mr. Jack, określani mianem "najbardziej pozytywnego duetu pod słońcem", łączą wspólną pasję i chęć niesienia radości. Ich motto brzmi: „Bądźcie gotowi spełniać marzenia w każdej chwili swego życia. Cieszcie się życiem, a my z wami – bawimy się!”. To przesłanie entuzjazmu i radości przyciąga coraz większe grono fanów, którzy z chęcią wpadają w wir pozytywnej energii.

 

Choć debiutują jako duet, to tak naprawdę nie są debiutantami.

Mr. Geno, czyli Eugeniusz Witek, to uznany aktor serialowy i prezenter radiowo-telewizyjny, który do swojego repertuaru dołączył także muzykę, stając się utalentowanym wokalistą i autorem tekstów. Z kolei Mr. Jack - Jacek Golbert, to muzyk z bogatym dorobkiem artystycznym, znany z licznych występów na żywo, od lat obecny  w mediach.  Ich współpraca zaowocowała niezwykle kreatywnym duetem, który wprowadza nową jakość na polskim rynku muzycznym.

 

Charyzma i dbałość o detale

Mr. Geno i Mr. Jack nie tylko tworzą muzykę, ale również projektują różnorodne ubrania i akcesoria, co przyczynia się do ich rosnącej rozpoznawalności. Ich album "Miami Dream" to nie tylko muzyczne dzieło, ale i prawdziwy wizualny skarb. Wydanie w limitowanej formie złotego medalu z ukrytymi skarbami — złotym pendrivem oraz kamieniem labradorytem — podkreśla ich nowatorskie podejście do muzyki jako sztuki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.