Remonty domów w programie „Nasz Nowy Dom” z farbami Jedynka
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Marka Jedynka zagości na ekranach telewizorów w XVIII już edycji programu „Nasz Nowy Dom”. Farby Jedynka Perfekcyjna Plus po raz kolejny zostaną wykorzystane przy remontach domów bohaterów tego popularnego cyklu. Najbliższy odcinek z udziałem Jedynki będzie można obejrzeć na antenie Polsatu już 28 kwietnia o godz. 20:05.
- Farby Jedynka już od wielu lat mają przyjemność towarzyszyć ekipie budowalnej programu „Nasz Nowy Dom”, która przeprowadza gruntowne remonty w domach potrzebujących pomocy rodzin z całej Polski. Za każdym razem liczy się czas, bo fachowcy mają tylko kilka dni na wszelkie zmiany we wnętrzach. Dlatego tak ważne są sprawdzone i niezawodne produkty, które pozwolą sprawnie i szybko wykonać zadanie i spełnić marzenia bohaterów programu o pięknej domowej przestrzeni - mówi Justyna Balińska, kierownik marki Jedynka.
„Nasz Nowy Dom” to dobrze znana i lubiana przez widzów produkcja telewizji Polsat. W każdym odcinku ekipa remontowa pod czujnym okiem prowadzącej Katarzyny Dowbor dokonuje spektakularnych metamorfoz, odnawiając w ekspresowym tempie nieraz całkowicie zniszczone domy. Jako Partner Sponsora Głównego Programu – Grupy PSB marka Jedynka pojawi się w dwóch odcinkach bieżącej edycji programu. Pierwszy z nich zostanie wyemitowany na kanale Polsatu już 28 kwietnia o godz. 20:05, a kolejny 5 maja o tej samej porze. Powtórki będzie można obejrzeć 1 i 8 maja br. o godz. 17:45.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.