RITMO – kolekcja grzejników w stylu retro
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Emanują harmonijnym designem, jubilerską precyzją wykonania oraz ponadczasową formą. Takie właśnie są nowe rozwiązania grzewcze od Vasco, światowego lidera w produkcji grzejników. RITMO wyróżniają się nie tylko retro estetyką, ale również wysoką wydajnością cieplną. Są dostępne w wielu wariantach oraz rozmiarach, dzięki czemu wpasują się do każdego wnętrza, od klasycznych kamienic po nowoczesne lofty przemysłowe.
KOMFORT OGRZEWANIA
Podstawowym wyznacznikiem dobrego grzejnika jest wysoka wydajność cieplna. Taką cechą charakteryzuje się nowy produkt firmy VASCO, który został zaprojektowany, aby w oszczędny i zrównoważony sposób wykorzystywać energię. Dzięki wysokiej mocy cieplnej grzejniki kolumnowe RITMO błyskawicznie zapewniają pożądaną temperaturę nawet w największych pomieszczeniach. Ich duża powierzchnia grzewcza świetnie sprawdza się w połączeniu z instalacjami niskotemperaturowymi np. z pompami ciepła.
WYJĄTKOWY DESIGN W STYLU RETRO
Czyste linie i delikatnie zaokrąglone krzywizny grzejnika RITMO składają się na idealnie harmonijny design, który z pewnością zyska przychylność architektów i projektantów wnętrz. Ten dekoracyjny grzejnik jest przykładem niezrównanej perfekcji wykończenia, bez widocznych szwów spawalniczych. Połączenie centralne gwarantuje wygodne, symetryczne ustawienie przepływu i powrotu, a jednocześnie zapewnia łatwość montażu. To współczesny komfort ogrzewania w stylu retro.
DO KAŻDEGO WNĘTRZA
Designerskie grzejniki serii RITMO są dostępne w wariancie pionowym i poziomym, a także w wielu rozmiarach, dzięki czemu znajdują zastosowanie w dużych, wysokich i otwartych wnętrzach, jak również w obiektach użyteczności publicznej. Poziomy wariant RITMO idealnie wypełni miejsca pod oknami, parapetami lub w ciągach komunikacyjnych. Pionowy model sprawdzi się świetnie w kuchni i łazience, ponieważ można opcjonalnie wyposażyć go w poręcz na ręczniki.
Grzejniki RITMO zostały zaprojektowane w najdrobniejszym szczególne. Dzięki stosunkowo szerokim przestrzeniom między rurkami są łatwe w utrzymaniu czystości, a ich wysoka wydajność to zasługa innowacyjnych rozwiązań technologicznych, zastosowanych w tym modelu.
Więcej informacji na stronie: https://vasco.eu/pl/radiatoren/grzejniki-kolumnowe/40810/ritmo

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.