Robert Konieczny i Robert Majkut gośćmi webinaru OKK! design
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W związku z epidemią koronawirusa wiele pracowni i biur architektonicznych przestawiło się na pracę w trybie home office. Kontakty branżowe zostały ograniczone do minimum, a niepewna przyszłość i perspektywa kryzysu gospodarczego zrodziły wiele obaw w środowisku projektowym. Agencja OKK! PR, specjalizująca się w komunikacji marek wnętrzarskich oraz architektów, postanowiła zorganizować cykl spotkań online, by wraz z przedstawicielami branży wymienić się doświadczeniami i sposobami radzenia sobie z nowymi wyzwaniami. Pierwszy webinar odbędzie się już 30 kwietnia!
Bezprecedensowa sytuacja, z którą teraz się zmagamy, wymaga od architektów i designerów szczególnej elastyczności i kreatywności w działaniu. Po trzech dekadach wzrostu i rozwoju gospodarczego mierzymy się z kryzysem, jakiego dawno nie widziano. Wirus infekuje nie tylko ludzi, ale i biznes, zamrażając budżety projektowe lub znacznie je obniżając. Z dnia na dzień cała branża związana z projektowaniem i wyposażeniem wnętrz musiała dostosować się do nowej rzeczywistości, sięgając po nowatorskie narzędzia, weryfikując strategie i pomysły na kontynuację działalności. Ponieważ nigdy wcześniej nie mieliśmy z czymś podobnym do czynienia, trudno było liczyć na natychmiastowe wsparcie autorytetów, skuteczne narzędzia i gotowe rozwiązania. Na dodatek przymusowy social distancing spowodował brak kontaktu z przedstawicielami branży.
Z myślą o branży i projektantach, którzy chcieliby dowiedzieć się, w jaki sposób architekci radzą sobie w dobie pandemii, jakie metody, narzędzia i działania mogą przynieść dziś efekty – agencja OKK! PR zaprasza na webinarium „OKK! design – branża wnętrzarska w dobie pandemii”. Pierwsze z cyklu spotkań online odbędzie się już 30 kwietnia 2020 r. Zaczynamy o godz. 11.00!
Prelegentami webinaru będą największe autorytety branży architektonicznej:
- Robert Konieczny – jeden z najbardziej utytułowanych polskich architektów, właściciel biura KWK Promes, od 2012 roku niezależny ekspert Fundacji Miesa van der Rohe, Ambasador marki Geberit;
- Robert Majkut – designer, specjalizujący się w projektowaniu dla biznesu, dyrektor generalny Robert Majkut Design, członek PRO Stowarzyszenia Architektów Wnętrz;
Czołowi polscy architekci opowiedzą o tym, jak teraz wygląda ich praca i co sprawdza się w dobie pandemii. Podzielą się z uczestnikami spotkania cennymi wskazówkami, przedstawią dobre praktyki i prognozy na przyszłość. Moderatorką webinaru będzie Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR i pomysłodawczyni OKK! design – wydarzenia poświęconego najbardziej aktualnym zagadnieniom branży wnętrzarskiej. O tym, jak w nowej rzeczywistości odnalazła się marka VASCO opowie Waldemar Tomczuk.
- OKK! Design, organizowany przez nas od 2012 roku cykl spotkań, cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem wśród architektów, projektantów i firm z branży wnętrzarskiej – mówi Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR i pomysłodawczyni OKK! design. Bazując na wyniesionych stamtąd doświadczeniach, a jednocześnie dostosowując się do obecnej rzeczywistości, chcemy dzięki webinarium stworzyć przestrzeń networkingową branży wnętrzarskiej w online. Jak nigdy dotąd ważne jest teraz realne wsparcie dla branży i inspirowanie architektów do koncentrowania się na poszukiwaniu nowych perspektyw.
Szczegółowe informacje o webinarium znaleźć można na profilu wydarzenia. Udział w spotkaniu jest bezpłatny i wymaga wcześniejszej rejestracji na stronie: https://html.transmisjeonline.pl/okk.
Mecenas webinaru: Geberit
Partner webinaru: VASCO
Patronat medialny: Elle Decoration, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, Design Alive, Architektura, MAGAZIF, designteka.pl
Organizator: OKK! PR
Dodatkowe informacje: www.okkpr.pl www.okkdesign.pl
Partnerzy OKK! design
VASCO Group jest wiodącym producentem ekskluzywnych grzejników dekoracyjnych, grzejników łazienkowych, systemów wentylacyjnych oraz inteligentnych systemów zarządzania ogrzewaniem i rekuperacją w domach, gwarantujących idealną synergię między komfortem, estetyką, zdrowiem i ekologią.
http://www.vascoart.pl/
Grupa Geberit to szwajcarski producent systemów sanitarnych i rurowych, a na polskim rynku właściciel marek Geberit i Koło z trzema fabrykami w Ozorkowie, Włocławku, Kole i siedzibą w Warszawie. Zakres oferowanych przez firmę produktów obejmuje systemy sanitarne, rurowe oraz wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny). Obecnie firma wdrożyła specjalne procedury, które pozwalają w maksymalnym stopniu zapewnić bezpieczeństwo na terenie zakładów produkcyjnych i zachować ciągłość ich pracy.
www.geberit.pl

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.