Robert Konieczny i Robert Majkut gośćmi webinaru OKK! design
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W związku z epidemią koronawirusa wiele pracowni i biur architektonicznych przestawiło się na pracę w trybie home office. Kontakty branżowe zostały ograniczone do minimum, a niepewna przyszłość i perspektywa kryzysu gospodarczego zrodziły wiele obaw w środowisku projektowym. Agencja OKK! PR, specjalizująca się w komunikacji marek wnętrzarskich oraz architektów, postanowiła zorganizować cykl spotkań online, by wraz z przedstawicielami branży wymienić się doświadczeniami i sposobami radzenia sobie z nowymi wyzwaniami. Pierwszy webinar odbędzie się już 30 kwietnia!
Bezprecedensowa sytuacja, z którą teraz się zmagamy, wymaga od architektów i designerów szczególnej elastyczności i kreatywności w działaniu. Po trzech dekadach wzrostu i rozwoju gospodarczego mierzymy się z kryzysem, jakiego dawno nie widziano. Wirus infekuje nie tylko ludzi, ale i biznes, zamrażając budżety projektowe lub znacznie je obniżając. Z dnia na dzień cała branża związana z projektowaniem i wyposażeniem wnętrz musiała dostosować się do nowej rzeczywistości, sięgając po nowatorskie narzędzia, weryfikując strategie i pomysły na kontynuację działalności. Ponieważ nigdy wcześniej nie mieliśmy z czymś podobnym do czynienia, trudno było liczyć na natychmiastowe wsparcie autorytetów, skuteczne narzędzia i gotowe rozwiązania. Na dodatek przymusowy social distancing spowodował brak kontaktu z przedstawicielami branży.
Z myślą o branży i projektantach, którzy chcieliby dowiedzieć się, w jaki sposób architekci radzą sobie w dobie pandemii, jakie metody, narzędzia i działania mogą przynieść dziś efekty – agencja OKK! PR zaprasza na webinarium „OKK! design – branża wnętrzarska w dobie pandemii”. Pierwsze z cyklu spotkań online odbędzie się już 30 kwietnia 2020 r. Zaczynamy o godz. 11.00!
Prelegentami webinaru będą największe autorytety branży architektonicznej:
- Robert Konieczny – jeden z najbardziej utytułowanych polskich architektów, właściciel biura KWK Promes, od 2012 roku niezależny ekspert Fundacji Miesa van der Rohe, Ambasador marki Geberit;
- Robert Majkut – designer, specjalizujący się w projektowaniu dla biznesu, dyrektor generalny Robert Majkut Design, członek PRO Stowarzyszenia Architektów Wnętrz;
Czołowi polscy architekci opowiedzą o tym, jak teraz wygląda ich praca i co sprawdza się w dobie pandemii. Podzielą się z uczestnikami spotkania cennymi wskazówkami, przedstawią dobre praktyki i prognozy na przyszłość. Moderatorką webinaru będzie Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR i pomysłodawczyni OKK! design – wydarzenia poświęconego najbardziej aktualnym zagadnieniom branży wnętrzarskiej. O tym, jak w nowej rzeczywistości odnalazła się marka VASCO opowie Waldemar Tomczuk.
- OKK! Design, organizowany przez nas od 2012 roku cykl spotkań, cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem wśród architektów, projektantów i firm z branży wnętrzarskiej – mówi Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR i pomysłodawczyni OKK! design. Bazując na wyniesionych stamtąd doświadczeniach, a jednocześnie dostosowując się do obecnej rzeczywistości, chcemy dzięki webinarium stworzyć przestrzeń networkingową branży wnętrzarskiej w online. Jak nigdy dotąd ważne jest teraz realne wsparcie dla branży i inspirowanie architektów do koncentrowania się na poszukiwaniu nowych perspektyw.
Szczegółowe informacje o webinarium znaleźć można na profilu wydarzenia. Udział w spotkaniu jest bezpłatny i wymaga wcześniejszej rejestracji na stronie: https://html.transmisjeonline.pl/okk.
Mecenas webinaru: Geberit
Partner webinaru: VASCO
Patronat medialny: Elle Decoration, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, Design Alive, Architektura, MAGAZIF, designteka.pl
Organizator: OKK! PR
Dodatkowe informacje: www.okkpr.pl www.okkdesign.pl
Partnerzy OKK! design
VASCO Group jest wiodącym producentem ekskluzywnych grzejników dekoracyjnych, grzejników łazienkowych, systemów wentylacyjnych oraz inteligentnych systemów zarządzania ogrzewaniem i rekuperacją w domach, gwarantujących idealną synergię między komfortem, estetyką, zdrowiem i ekologią.
http://www.vascoart.pl/
Grupa Geberit to szwajcarski producent systemów sanitarnych i rurowych, a na polskim rynku właściciel marek Geberit i Koło z trzema fabrykami w Ozorkowie, Włocławku, Kole i siedzibą w Warszawie. Zakres oferowanych przez firmę produktów obejmuje systemy sanitarne, rurowe oraz wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny). Obecnie firma wdrożyła specjalne procedury, które pozwalają w maksymalnym stopniu zapewnić bezpieczeństwo na terenie zakładów produkcyjnych i zachować ciągłość ich pracy.
www.geberit.pl

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.