Rodzina farb Beckers Designer w nowej odsłonie
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Marka Beckers zmieniła szatę graficzną opakowań produktów ze swojej flagowej linii Designer. W efekcie wodorozcieńczalne farby do malowania ścian z serii Beckers Designer Colour, Beckers Designer White i Beckers Designer Kitchen & Bathroom, a także emalia do drewna i metalu Beckers Designer Universal są już dostępne na sklepowych półkach w nowych, atrakcyjnych puszkach i saszetkach.
Najnowsze opakowania farb Beckers mają nowoczesny, lekki design, który świetnie nawiązuje do wysmakowanego, skandynawskiego stylu. Charakterystyczne dla linii Beckers Designer smukłe, pionowe paski w różnych tonacjach przeplatają się ze sobą, odwzorowując szeroką paletę barw oferowaną przez markę. Oprócz odświeżonej kolorystyki i bardziej wyeksponowanej próbki koloru na opakowaniach pojawiły się też nowe komunikaty w formie piktogramów. Ułatwiają one znalezienie najważniejszych i wyróżniających poszczególne farby właściwości, w tym także o atestach i certyfikatach. Produkty z serii Beckers Designer, jak Beckers Designer Colour i Beckers Designer Universal, stworzone zostały bowiem na bazie ekologicznych receptur, łącząc wysoką jakość z bezpieczeństwem stosowania i dbałością o środowisko. Są też polecane dla alergików – posiadają rekomendację Polskiego Towarzystwa Alergologicznego.
Więcej o produktach Beckers znajduje się na stronie www.beckers.pl.
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.