Rodzina farb Beckers Designer w nowej odsłonie
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Marka Beckers zmieniła szatę graficzną opakowań produktów ze swojej flagowej linii Designer. W efekcie wodorozcieńczalne farby do malowania ścian z serii Beckers Designer Colour, Beckers Designer White i Beckers Designer Kitchen & Bathroom, a także emalia do drewna i metalu Beckers Designer Universal są już dostępne na sklepowych półkach w nowych, atrakcyjnych puszkach i saszetkach.
Najnowsze opakowania farb Beckers mają nowoczesny, lekki design, który świetnie nawiązuje do wysmakowanego, skandynawskiego stylu. Charakterystyczne dla linii Beckers Designer smukłe, pionowe paski w różnych tonacjach przeplatają się ze sobą, odwzorowując szeroką paletę barw oferowaną przez markę. Oprócz odświeżonej kolorystyki i bardziej wyeksponowanej próbki koloru na opakowaniach pojawiły się też nowe komunikaty w formie piktogramów. Ułatwiają one znalezienie najważniejszych i wyróżniających poszczególne farby właściwości, w tym także o atestach i certyfikatach. Produkty z serii Beckers Designer, jak Beckers Designer Colour i Beckers Designer Universal, stworzone zostały bowiem na bazie ekologicznych receptur, łącząc wysoką jakość z bezpieczeństwem stosowania i dbałością o środowisko. Są też polecane dla alergików – posiadają rekomendację Polskiego Towarzystwa Alergologicznego.
Więcej o produktach Beckers znajduje się na stronie www.beckers.pl.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.