Komunikaty PR

Rok z życia Tremend

2020-02-05  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Pracownia architektoniczna Tremend to jedna z najbardziej cenionych marek, od lat nagradzana w prestiżowych konkursach. Z sukcesami realizuje projekty dla wymagających klientów, w kraju i zagranicą. Miniony rok upłynął architektom warszawskiego biura pod znakiem nowych przestrzeni hotelowych, komercyjnych oraz obiektów użyteczności publicznej. 

Podsumowując 2019 rok, na swoim koncie Tremend zapisać może liczne sukcesy w obszarze realizacji hotelowych. W tej branży Magdalena Federowicz-Boule, architektka i prezes zarządu Tremend Sp. z o.o. widzi duży potencjał rozwojowy.

– Coraz więcej inwestorów zauważa potrzebę współpracy z architektami, co bardzo nas cieszy, ponieważ dzięki temu powstaje wiele interesujących realizacji. Rok 2019 był dla nas czasem szczególnie intensywnej pracy, która zaowocowała nagrodami. Wiele spośród działań zapoczątkowanych w ubiegłym roku będziemy kontynuować – podsumowuje Magdalena Federowicz-Boule.

Hotelowe sukcesy

Niewątpliwie, jednym z większych ubiegłorocznych sukcesów okazała się realizacja projektu wnętrz hotelu Metropolo by Golden Tulip w Krakowie. To pierwszy w Polsce obiekt nowego europejskiego brandu Louvre Hotel. Nietuzinkowy wystrój nawiązuje do chińskiej tradycji, uwzględniając przy tym oczekiwania europejskich gości. Krakowska realizacja dowodzi, że architektura może mówić międzynarodowym językiem, łączącym dwie odległe od siebie kultury. Projekt został już zauważony i doceniony przez jury International European Property Awards w kategorii Hotel Interior. Otrzymał także kilka innych nagród, m.in. Silver A' Design Award & Competition oraz International Hotels Award za najlepszy projekt hotelowy w Polsce.

Mówiąc o sukcesach warto również wspomnieć apartamenty Tulip Residences, które powstają właśnie na warszawskiej Pradze.

– Projekt został stworzony w wysokim standardzie, z myślą o miłośnikach nieszablonowych wnętrz. Postawiliśmy tu na eklektyzm i zabawę stylem. Chcieliśmy, by apartamenty się wyróżniały, by ich wystrój był nowoczesny i pełen energii. Odwołując się do fabrycznego klimatu Pragi, wprowadziliśmy elementy nawiązujące do stylu industrialnego, które świetnie korespondują z klasycznymi rozwiązaniami – wyjaśnia Magdalena Federowicz-Boule.

– Będziemy kontynuować współpracę zapoczątkowaną w 2019 roku z Tulip Residence. Na bazie standardów projektowych opracowanych dla tej marki w Paryżu powstaje także obiekt w Joinville-le Pont – dodaje.

2019 rok przyniósł także kolejne realizacje dla marki Ibis Styles. Należący do grupy Accor Hotels brand słynie z licznych nawiązań do lokalnej kultury, a także umiłowania do storytellingu. W związku z tym w projekcie wnętrz hotelu Ibis Styles Bolesławiec, architekci Tremend wykorzystali najbardziej znany lokalny produkt – ceramikę Bolesławiec. Motywem przewodnim aranżacji stały się nawiązania do historii oraz procesu wytwarzania oryginalnych miejscowych wyrobów ceramicznych. Z kolei wystrój lubelskiego obiektu Ibis Styles, ulokowanego na Starym Mieście nawiązuje do miejskich legend. Odwołania do najbardziej znanych opowieści goście odkrywają w każdym z pokoi.

– Podróżując szukamy obecnie nie tylko noclegu, zależy nam przede wszystkim na doświadczeniach. Przekraczając próg hotelu, jesteśmy ciekawi, co nas spotka. Oczekujemy efektu WOW! Dlatego projektując hotelowe wnętrze warto wyjść poza schematy i znaleźć sposób, by zaintrygować odwiedzających. W przypadku Ibis Styles w Lublinie postanowiliśmy zabrać gości w podróż śladami miejskich legend. Stąd detale nawiązujące do poszczególnych opowieści – wyjaśnia prezes Tremend.

Jedną z najnowszych realizacji warszawskiej pracowni jest projekt wnętrz B&B Warszawa-Okęcie. W tym przypadku architektom zależało na stworzeniu jak najbardziej funkcjonalnej, nowoczesnej, ale i klimatycznej przestrzeni, która wpisze się w aktualne trendy oraz będzie nawiązywać do pozostałych obiektów hotelowych sieci. Fakt, że po niespełna roku funkcjonowania w nowych wnętrzach hotel otrzymał prestiżową nagrodę Profit Hotel Awards 2019 w grupie obiektów 1-2 gwiazdkowych, najlepiej świadczy o tym, że pierwotny zamysł udało się zrealizować z powodzeniem.

W kontekście działań pracowni Tremend dla branży hotelowej warto też wspomnieć o nawiązaniu w 2019 roku udanej współpracy z siecią Marriot. W tej chwili obejmuje ona cztery hotele. Architekci Tremend odpowiedzialni są zarówno za zaprojektowanie obiektów kubaturowych, jak też koncepcji wnętrz hoteli znanego na całym świecie brandu.

Nowoczesne przestrzenie użyteczności publicznej

Miniony rok przyniósł pracowni Tremend ciekawe wyzwania również na polu przestrzeni publicznych. Projekt Dworca Metropolitalnego w Lublinie to jedna z realizacji, budzących największe zainteresowanie. Koncepcja przestrzeni utrzymanej w duchu eko, która zwalczy smog, hałas, brak wody oraz wysokie zużycie energii, została dostrzeżona i wyróżniona przez jury jednego z najbardziej prestiżowych konkursów świata architektury – World Building of the Year. Trafił także na short listę prestiżowego konkursu World Architecture Festival w kategorii Infrastruktura.

Swój finał w 2019 roku miał zrealizowany we współpracy z SUD Architectes projekt rozbudowy i przebudowy Centrum Handlowego Platan w Zabrzu. Nowe oblicze obiektu zyskało uznanie jury 10. edycji konkursu PRCH Retail Awards, zdobywając główną nagrodę w kategorii Przebudowa/Rozbudowa/Modernizacja. Inną przestrzenią komercyjną, nad którą w minionym roku pracowali architekci Tremend była rozbudowa galerii handlowej w Zielonej Górze. – Uzyskaliśmy pozwolenie na rozbudowę i otworzyliśmy pierwszy etap projektu – budynek A, położony w zabytkowym budynku po fabryce mebli ZEFAM – mówi Magdalena Federowicz-Boule.

Plany na 2020 rok

Po takich sukcesach 2020 rok mógł przynieść tylko... kolejne dobre wiadomości. W styczniu dowiedzieliśmy się, że projekt Hotelu Ibis Styles Stare Miasto w Lublinie otrzymał nominację w prestiżowym konkursie Property Design Awards 2020 w kategorii Design – Wnętrza: Hotel. A to dopiero początek.

Na ten rok zaplanowano otwarcie pierwszego w Polsce hotelu Crowne Plaza, należącego do sieci InterContinental Hotels Group. Obiekt mieścić się będzie w kompleksie The Warsaw HUB. Ciekawie zapowiada się także otwarcie w Warszawie designerskiego hostelu niemieckiej sieci A&O oraz nowego hotelu Ibis Style w Tomaszowie Lubelskim. Architekci Tremend pracują teraz nad dwoma projektami architektonicznymi i wielobranżowymi dla Park of Poland. Cztero- i pięciogwiazdkowy obiekt powstanie w Mszczonowie przy największym Aqua Parku w Europie. Na etapie planowania znajdują się dwa nowe projekty hotelowe na Ukrainie: w Kijowie i we Lwowie. Możemy więc być pewni, że ten rok podobnie jak poprzedni, oznaczać będzie dla Tremend kolejne ambitne wyzwania i mnóstwo pracy.

Więcej: http://tremend.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Foto i Natura. Ekologia w obiektywie LEO Biuro prasowe
2024-05-08 | 14:40

Foto i Natura. Ekologia w obiektywie LEO

Dzień Ziemi, to coroczne wydarzenie obchodzone w celu promowania ochrony środowiska, poszerzania świadomości ekologicznej i inspirowania do życia w zgodzie z naturą. Z tej okazji marka LEO,
Dom Bezpłatne porady znanego ogrodnika w największych miastach Polski
2024-05-08 | 13:00

Bezpłatne porady znanego ogrodnika w największych miastach Polski

Marka Drewnochron wraz ze swoim ambasadorem, cenionym projektantem ogrodów i majsterkowiczem – Dominikiem Strzelcem – organizuje cykl bezpłatnych porad dot. pielęgnacji drewna
Dom MITTZON – nowa seria mebli biurowych od IKEA, która wspiera dobre samopoczucie p
2024-05-08 | 12:00

MITTZON – nowa seria mebli biurowych od IKEA, która wspiera dobre samopoczucie p

IKEA wykorzystując swoją wiedzę o urządzaniu wnętrz opracowała funkcjonalną serię mebli MITTZON, aby pomóc wielu osobom czuć się jak najbardziej komfortowo również w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.