Rolmlecz od mleczarza – tradycyjnie z krówką
Marka Rolmlecz jest obecna na polskim rynku od blisko 100 lat. Najbardziej rozpoznawalnym produktem jest serek homogenizowany waniliowy, nazywany przez konsumentów „serkiem z krówką”, który wielu kojarzy się z beztroskim okresem dzieciństwa. Uśmiechnięte zwierzątko w kuchennym fartuszku wzbudza ogromną sympatię, a jego wizerunek jest nierozerwalnie związany z marką. Ostatnio wszystkie produkty Rolmlecz przeszły zmiany w wyglądzie opakowań, by na sklepowych półkach zachęcać nowym wyglądem.
Z miłości do natury
Rolmlecz od lat hołduje wartościom takim jak tradycja, poszanowanie lokalności oraz regionalnych zwyczajów mleczarskich przekazywanych z pokolenia na pokolenie. Najlepszej jakości polskie mleko trafia do produkcji prosto od miejscowych mleczarzy, dzięki czemu naturalny smak wyrobów tworzonych na jego bazie staje się ponadczasowy. Rolmlecz umiejętnie wiąże wieloletnie doświadczenie mleczarzy z oczekiwaniami współczesnych konsumentów. Wynikiem tego połączenia jest nowa szata graficzna opakowań wszystkich produktów obecnych w portfolio marki. W ramach podjętych działań pojawią się także zaskakujące nowości, które zabiorą konsumentów w niezapomnianą mleczną podróż - mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.
Czas na zmiany
Na przestrzeni lat produkty Rolmlecz przechodziły jedynie subtelne modyfikacje szaty graficznej, pozostając niemal niezmienione po dziś dzień. Jednak, by były nadal atrakcyjne dla swoich odbiorców, podążały za trendami i wyróżniały się na sklepowej półce, wygląd opakowań nabrał obecnie bardziej nowoczesnego charakteru. Wielbiciele marki mogą być spokojni – zawartość dobrze im znanych wyrobów nabiałowych i ich cenione od lat smaki, pozostały niezmienne.
W 2021 roku pierwszy raz w historii marki Rolmlecz zrealizujemy kampanię reklamową w mediach ogólnopolskich. Legendarna krówka dotrze do szerokiej grupy obiorców dzięki zaplanowanym działaniom displayowym, digitalowym, na kanałach social media oraz współpracy z influencerami. Zostanie również stworzona dedykowana platforma internetowa „od mleczarzy” - dodaje Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.
Marka z tradycją zaskakuje nowościami
Smak serków homogenizowanych Rolmlecz pokochało już kilka pokoleń Polaków. W tym roku do rodziny liczącej prawie 40 różnych propozycji produktowych dołączą kolejne.
Miłośnicy „serka z krówką” powinni spróbować intrygującej nowości - waniliowego jogurtu pitnego. To smaczna i pełnowartościowa przekąska do bezpośredniego spożycia, a także doskonały dodatek do orzeźwiających owocowych koktajli. Aksamitny, stworzony z najlepszej jakości polskiego mleka, o wyraźnie waniliowym smaku jogurt został zamknięty w poręcznym kartoniku.
Pod marką Rolmlecz ukaże się również mleko świeże o 2 i 3,2% zawartości tłuszczu. Będzie ono dostępne w litrowych butelkach. To mleko najwyższej jakości, pozyskiwane od krów pasących się w najczystszych rejonach Polski. Sekret jego niepowtarzalnego smaku tkwi w naturze. Ofertę śmietanek UHT poszerzy śmietanka 18%, która stanowi idealne kremowe dopełnienie i wzbogacenie smaku wielu dań. Z nią każda zabielana zupa stanie się pyszna, a sos aromatyczny. Do szerokiej gamy produktów, czyli śmietan, kefirów, maślanki, jogurtów pitnych, twarogów, masła i serków wiejskich dołączą także żółte sery w plastrach 150 g, takie jak ser ementaler czarnoleski z licznymi dziurami, delikatny salami i klasyczna gouda.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.