Romantyczna nowość od Chupa Chups
Na stałe wpisały się do naszego kalendarza, a dla wielu Polaków są jednym z ulubionych dni w roku. Walentynki – bo o nich mowa – to doskonały moment, aby okazać najbliższym swoje uczucia. Na początku lutego konsumenci poszukują na rynku produktów nawiązujących do charakteru święta zakochanych. Idealnym prezentem dla wszystkich miłośników słodkości będzie najnowsza propozycja od Chupa Chups – lizaki Strawberry Love.
Mimo, iż tradycja obchodzenia walentynek pojawiła się w Polsce dopiero w latach 90. XX wieku, święto to zyskało rzeszę fanów. 14 lutego to w końcu miła odskocznia od naszej codziennej rutyny. Zwłaszcza, że jak wynika z badań, Polacy są niezwykle romantyczni. Zdecydowana większość z nas (90 proc.) uważa bowiem, że to właśnie miłość nadaje sens życiu, a 79 proc. wierzy w miłość na całe życie! Z kolei ponad połowa (55 proc.) twierdzi, że życie w związku jest łatwiejsze[1].
Powiedz to bez słów
Romantyczne kolacje we dwoje, długie zimowe spacery, miłosne listy wysyłane za pomocą mms-ów lub wsuwane pod poduszkę, czy drobne prezenty, to najczęstsze sposoby świętowania walentynek na całym świecie. 14 lutego to jedyny moment w roku, gdy przez cały dzień towarzyszą nam symbole miłości – czerwone róże, różowe pluszaki, serca i produkty z napisami wyrażającymi uczucia. Już od początku miesiąca konsumenci poszukują tego typu oryginalnych produktów, którymi mogą obdarować ukochane osoby. Atrakcyjnym prezentem dla najbliższych na tegoroczne walentynki będzie ostatnia nowość od Chupa Chups, lizaki Strawberry Love. – To nasza najnowsza propozycja uwielbianych przez konsumentów klasycznych lizaków, w opatrzonej „serduszkową” grafiką torebce. Znajdziemy w niej lizaki o smaku truskawki w trzech wersjach: słodkiej, kwaśnej oraz ze śmietanką – mówi Michał Bonecki, Dyrektor Marketingu Perfetti Van Melle Polska.
Lizaki są dostępne w charakterystycznej, różowej torebce z podkreślającym wyjątkowość okazji napisem „Love”. Torebka zawiera 10 lizaków. Higieniczne i hermetyczne opakowanie sprawia, że ulubionymi słodyczami od Chupa Chups możemy się dłużej cieszyć i dzielić z najbliższymi.
[1] https://arc.com.pl/Jak-kochaja-Polacy-blog-pol-1550137101.html

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.