Komunikaty PR

Roślinne inspiracje od Grupy Tubądzin

2024-04-30  |  01:00
Biuro prasowe

Wiosenne wnętrza często łączą się z przyjemnymi motywami roślinnymi, stanowiącymi odzwierciedlenie odradzającej się przyrody. Te inspirujące elementy mają zdolność wprowadzania do domu poczucia harmonii i spokoju. Roślinne akcenty nie tylko ożywiają przestrzeń, ale również tworzą atmosferę sprzyjającą relaksowi. 

 

Wzory i barwy natury w kolekcji Tori Take od Grupy Tubądzin tworzą opowieść o odradzającej się przyrodzie. Wzory tapetowe przenoszą nas do magicznego świata, gdzie delikatne pociągnięcia pędzla i harmonijnie dobrane kolory sprawiają, że płytki stają się prawdziwym dziełem sztuki. Tori Take wpisuje się w modę na powrót wzorów tapetowych,  jednak tym razem z wyjątkową finezją. Nie tylko do salonów czy sypialni – teraz wzory zagościły także w łazienkach, tworząc strefy relaksu. Stonowane czerwienie, błękitne odcienie i biel doskonale współgrają ze szarościami i złotem, które nadają aranżacji odpowiedniego uzupełnienia.

 

Kolekcja Liberte to propozycja dla tych, którzy pragną w domu poczuć swobodę i harmonię. Płytki inspirowane drewnem w orzechowym odcieniu tworzą efekt głębi i trójwymiarowości. Elementy natury, takie jak pionowe deseczki, wnoszą do pomieszczeń uczucie bliskości z otaczającym nas światem. Orzechowy odcień drewna łagodzi surowość kamienia, a delikatny kwiatowy dekor dodaje wnętrzom subtelnego uroku.

 

Kolekcja Zimba to prawdziwa perełka w świecie ceramiki. Inspirowana afrykańskim granitem, oczarowuje swoim niezwykłym wyglądem, odzwierciedlającym strukturę i barwę naturalnego materiału. Unikalne kolory czerni i szarości nadają pomieszczeniom elegancji i charakteru. Dodatkowo, kolekcję wzbogaca przepiękny dekor inspirowany dżunglą.

 

Wiosna może zagościć w naszych wnętrzach, przynosząc ze sobą urok natury. Dzięki kolekcjom Tori Take, Liberte i Zimba od Grupy Tubądzin, każdy może zamienić swoje wnętrza w prawdziwą oazę wiosennego ożywienia i świeżości. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal Biuro prasowe
2024-07-25 | 13:00

Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal

Gdy potrzeba zmiany we wnętrzu ściera się z niechęcią do większego remontu, można postawić na kompromisowe rozwiązanie, jakim będzie metamorfoza jednego z mebli. Czy to ascetyczna
Dom KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
2024-07-25 | 11:00

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją W erze, gdy design czerpie inspirację z funkcjonalności, dobrze doświetlone domy i mieszkania stają się kluczem do codziennego komfortu.
Dom Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI
2024-07-25 | 09:00

Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI

Polscy konsumenci coraz chętniej inwestują w swoje ogrody, co widać wyraźnie w najnowszych danych drugiej największej platformy marketplace w Polsce, ERLI. Wynika z nich, że w drugim

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.