Roślinne inspiracje od Grupy Tubądzin
Wiosenne wnętrza często łączą się z przyjemnymi motywami roślinnymi, stanowiącymi odzwierciedlenie odradzającej się przyrody. Te inspirujące elementy mają zdolność wprowadzania do domu poczucia harmonii i spokoju. Roślinne akcenty nie tylko ożywiają przestrzeń, ale również tworzą atmosferę sprzyjającą relaksowi.
Wzory i barwy natury w kolekcji Tori Take od Grupy Tubądzin tworzą opowieść o odradzającej się przyrodzie. Wzory tapetowe przenoszą nas do magicznego świata, gdzie delikatne pociągnięcia pędzla i harmonijnie dobrane kolory sprawiają, że płytki stają się prawdziwym dziełem sztuki. Tori Take wpisuje się w modę na powrót wzorów tapetowych, jednak tym razem z wyjątkową finezją. Nie tylko do salonów czy sypialni – teraz wzory zagościły także w łazienkach, tworząc strefy relaksu. Stonowane czerwienie, błękitne odcienie i biel doskonale współgrają ze szarościami i złotem, które nadają aranżacji odpowiedniego uzupełnienia.
Kolekcja Liberte to propozycja dla tych, którzy pragną w domu poczuć swobodę i harmonię. Płytki inspirowane drewnem w orzechowym odcieniu tworzą efekt głębi i trójwymiarowości. Elementy natury, takie jak pionowe deseczki, wnoszą do pomieszczeń uczucie bliskości z otaczającym nas światem. Orzechowy odcień drewna łagodzi surowość kamienia, a delikatny kwiatowy dekor dodaje wnętrzom subtelnego uroku.
Kolekcja Zimba to prawdziwa perełka w świecie ceramiki. Inspirowana afrykańskim granitem, oczarowuje swoim niezwykłym wyglądem, odzwierciedlającym strukturę i barwę naturalnego materiału. Unikalne kolory czerni i szarości nadają pomieszczeniom elegancji i charakteru. Dodatkowo, kolekcję wzbogaca przepiękny dekor inspirowany dżunglą.
Wiosna może zagościć w naszych wnętrzach, przynosząc ze sobą urok natury. Dzięki kolekcjom Tori Take, Liberte i Zimba od Grupy Tubądzin, każdy może zamienić swoje wnętrza w prawdziwą oazę wiosennego ożywienia i świeżości.
![Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_614464961,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal
![KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją](/files/_uploaded/glownekonf_531130217,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
![Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI](/files/_uploaded/glownekonf_865341287,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.