Roślinny burger od Nestlé już dostępny w Polsce
Sensational Burger marki Garden Gourmet to pierwszy roślinny burger od Nestlé na polskim rynku. Od 28 lipca będą mogli go spróbować klienci sieci „7th Street – Bar & Grill” oraz „Meet & Fit – Slow Food”.
Nowy burger to efekt długoletnich prac ekspertów Nestlé i odpowiedź firmy na jeden z najważniejszych trendów żywieniowych obserwowanych obecnie na rynku. W trosce o zdrowie, ale i środowisko, konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty i dania pochodzenia roślinnego. W tej kategorii Sensational Burger wyróżnia się składem, konsystencją oraz soczystym, mięsnym smakiem. Przy jego komponowaniu zastosowano bowiem opatentowaną metodę fermentacji składników roślinnych, która wzmacnia smak „umami” – piątego wyodrębnionego przez naukowców smaku, charakterystycznego dla potraw na bazie mięsa. Nowy burger powstaje z połączenia naturalnych białek roślinnych: sojowego i pszenicznego, a barwę zawdzięcza naturalnym ekstraktom roślinnym, a także olejom: rzepakowemu i kokosowemu.
- To więcej niż trend: to zmiana sposobu odżywiania – mówi Artur Maciejewski, Dyrektor Nestlé Professional – Ludzie z różnych powodów podejmują decyzję o ograniczeniu spożywania mięsa. Ważnym argumentem są dla nich kwestie związane ze zdrowiem i ochroną środowiska. Jednocześnie chcą mieć gwarancję wyśmienitego smaku potraw. Garden Gourmet Sensational Burger odpowiada na te potrzeby. Doskonale smakuje, ma świetny profil żywieniowy, i aż o 80 proc. niższy ślad węglowy w porównaniu z mięsnym odpowiednikiem. Wytworzenie naszego burgera oznacza też o 80 proc. niższe zużycie energii oraz wymaga 75 proc. mniej ziemi uprawnej. Tym samym nowy produkt wpisuje się nie tylko w najważniejsze trendy rynkowe, ale zbliża nas do realizacji naszych zobowiązań i osiągnięcia neutralności emisyjnej do 2050 roku.
Sektor gastronomiczny jest istotnym obszarem rozwoju oferty produktów pochodzenia roślinnego. Garden Gourmet Sensational Burger będzie dostępny w Polsce w pierwszej kolejności w dwóch sieciach restauracji: „7th Street – Bar & Grill” oraz „Meet & Fit – Slow Food”, które swoje lokale mają w kilkunastu lokalizacjach w Polsce, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Szczecinie, Żyrardowie czy Elblągu.
Edyta Iroko Corporate Affairs Manager Email: edyta.iroko@pl.nestle.com Telefon: +48 22 325 26 74 Mobile: +48 600 204 870
Joanna Szpatowicz Corporate Affairs Specialist Email: joanna.szpatowicz@pl.nestle.com Mobile: +48 600 204 159
|
|
|
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.