Komunikaty PR

Rośliny w Lidl Polska aż 50% taniej – na przekór jesieni otocz się zielenią!

2024-10-08  |  12:00

Wprowadzenie roślin do wnętrza to doskonały sposób na dodanie energii i świeżości, szczególnie na przekór jesiennej melancholii. Zielone liście w kontrze do złotych i brązowych tonów tej pory roku mogą kojąco wpływać na nasz nastrój. Już od poniedziałku, 7 października, do środy, 9 października, w sklepach Lidl Polska wszystkie rośliny zielone niekwitnące w doniczkach będzie można kupić w atrakcyjnej promocji – 50% taniej na drugi, tańszy produkt.

Rośliny domowe doskonale komponują się z ciepłymi materiałami – kocami, wełnianymi poduszkami czy drewnianymi meblami, które dominują jesienią. Dodają one nie tylko zieleni, ale i charakteru. Ich obecność ociepla wnętrza, tworząc przytulny klimat, który sprzyja relaksowi i odpoczynkowi po długim dniu. Już od poniedziałku, 7 października, do środy, 9 października, w sklepach Lidl Polska pojawią się rośliny w doniczkach, które doskonale sprawdzą się w domowych warunkach. Dodatkowo, kupując dwie rośliny, otrzymamy 50% zniżki na drugi, tańszy produkt.

W ofercie Lidl Polska znajdziemy szeroki wybór roślin zielonych w ozdobnej ceramice (11,99 zł/szt.). Różnorodność gatunków pozwoli na idealne wkomponowanie ich w naszą przestrzeń. Miłośnicy kaktusów mogą je nabyć w eleganckiej ceramice za 19,99 zł/szt., natomiast rośliny zielone takie jak fikus elastica, sansewieria, trzykrotka, grubosz czy asparagus sprengeri będą dostępne za 15,99 zł/szt. – doskonałe do domowego biura, ożywiające każdą aranżację. Na lidlowych półkach nie zabraknie również polskiej sansewierii silver princess (24,99 zł/szt.) czy polskiego epipremium (16,99 zł/szt.), dostępnych w różnych odmianach.

Odwiedź sklepy Lidl Polska już 7 października i dodaj swojej przestrzeni odrobiny zielonego tonu!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.