Rośliny w Lidl Polska aż 50% taniej – na przekór jesieni otocz się zielenią!
Wprowadzenie roślin do wnętrza to doskonały sposób na dodanie energii i świeżości, szczególnie na przekór jesiennej melancholii. Zielone liście w kontrze do złotych i brązowych tonów tej pory roku mogą kojąco wpływać na nasz nastrój. Już od poniedziałku, 7 października, do środy, 9 października, w sklepach Lidl Polska wszystkie rośliny zielone niekwitnące w doniczkach będzie można kupić w atrakcyjnej promocji – 50% taniej na drugi, tańszy produkt.
Rośliny domowe doskonale komponują się z ciepłymi materiałami – kocami, wełnianymi poduszkami czy drewnianymi meblami, które dominują jesienią. Dodają one nie tylko zieleni, ale i charakteru. Ich obecność ociepla wnętrza, tworząc przytulny klimat, który sprzyja relaksowi i odpoczynkowi po długim dniu. Już od poniedziałku, 7 października, do środy, 9 października, w sklepach Lidl Polska pojawią się rośliny w doniczkach, które doskonale sprawdzą się w domowych warunkach. Dodatkowo, kupując dwie rośliny, otrzymamy 50% zniżki na drugi, tańszy produkt.
W ofercie Lidl Polska znajdziemy szeroki wybór roślin zielonych w ozdobnej ceramice (11,99 zł/szt.). Różnorodność gatunków pozwoli na idealne wkomponowanie ich w naszą przestrzeń. Miłośnicy kaktusów mogą je nabyć w eleganckiej ceramice za 19,99 zł/szt., natomiast rośliny zielone takie jak fikus elastica, sansewieria, trzykrotka, grubosz czy asparagus sprengeri będą dostępne za 15,99 zł/szt. – doskonałe do domowego biura, ożywiające każdą aranżację. Na lidlowych półkach nie zabraknie również polskiej sansewierii silver princess (24,99 zł/szt.) czy polskiego epipremium (16,99 zł/szt.), dostępnych w różnych odmianach.
Odwiedź sklepy Lidl Polska już 7 października i dodaj swojej przestrzeni odrobiny zielonego tonu!

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.