Komunikaty PR

Rozgrzewające napary i dania z Dalekiego Wschodu!

2024-10-07  |  13:05
Biuro prasowe

Jesień to czas, gdy szukamy ciepła nie tylko w przytulnych swetrach i kocach, ale także w smakach, które rozgrzeją nas od środka. Jeżeli chodzi o kulinarną podróż po ciepłe, pełne aromatów dania, to Azja jest niezrównanym przewodnikiem!  W tym sezonie warto zwrócić uwagę na tradycyjne azjatyckie napary i potrawy, które nie tylko przyniosą ukojenie w chłodniejsze dni, ale także zaskoczą wyjątkowymi smakami!

Azjatycka kuchnia to prawdziwe źródło ciepła na jesienne dni. Aromatyczne przyprawy takie jak chilli, kurkuma czy imbir nie tylko nadają potrawom intensywny smak, ale także wspierają nas w chłodniejsze dni. Chili rozgrzewa i pobudza krążenie - jest idealnym składnikiem do rozgrzewających potraw. Imbir działa przeciwzapalnie oraz jest kluczowym dodatkiem pomagającym w walce z jesiennymi przeziębieniami. Z kolei kurkuma nie tylko nadaje potrawom pięknego koloru, ale również wspiera naszą odporność dzięki swoim właściwościom zdrowotnym. Połączenie tych smaków to idealny sposób, by ogrzać się, gdy za oknem robi się chłodniej.

Tajskie curry

Danie, które zachwyca na każdym poziomie – od zapachu, przez wygląd, aż po smak. Czerwone, zielone, a może żółte? Każda wersja charakteryzuje się unikalną mieszanką przypraw i pasty. Zielone curry jest najostrzejsze dzięki dużej ilości zielonych chili, żółte łagodniejsze z delikatnym smakiem kurkumy, a czerwone oferuje zrównoważoną ostrość z bogatym, aromatycznym smakiem czerwonych chili. Mleczko kokosowe nadaje całości delikatności, a trawa cytrynowa i kolendra tworzą intensywną mieszankę, która rozgrzewa nawet w najbardziej pochmurny dzień.

Tom Kha

Połączenie delikatności mleczka kokosowego i intensywnych, cytrusowo-pikantnych akcentów galangalu, trawy cytrynowej oraz chili. Delikatne kawałki kurczaka idealnie wpasowują się w kremowy bulion, sprawiając, że jest to jedno z tych dań, które błyskawicznie rozgrzewa i koi zmysły, gdy za oknem zaczyna wiać chłodny wiatr.

Herbata z prażonym ryżem

Genmaicha, czyli herbata z dodatkiem prażonego ryżu, to coś, czego warto spróbować, jeśli szukasz czegoś innego niż klasyczne smaki herbaty. Jej lekko orzechowy, prażony aromat nadaje naparowi wyrazistości. Idealna na jesienne popołudnia, żeby się zrelaksować i wyciszyć.

Kawa po wietnamsku

Napar, który z pewnością zachwyci każdego miłośnika intensywnych smaków. Mocno parzona kawa powoli przesiąkająca przez filtr, a następnie połączona ze słodkim, skondensowanym mlekiem, stanowi połączenie idealne na chłodne jesienne poranki. Jej gęsta, aromatyczna konsystencja i przyjemna słodycz dodają energii na cały dzień!

Od pikantnych zup, przez aromatyczne napary, aż po dania pełne przypraw – Azja oferuje mnóstwo kulinarnych skarbów, które warto odkryć w najchłodniejszej porze roku.  Każdej z tych pozycji można skosztować w Wi-Taj na Placu Konstytucji 4 w Warszawie. Restauracja specjalizuje się w dostarczaniu warszawiakom wietnamskich i tajskich smaków bez wyjeżdżania w odległe zakątki świata!

___

Kontakt dla mediów:

Natalia Juszczak

Senior Marketing & PR Specialist 

Agencja kreatywna Od kuchni

natalia.juszczak@odkuchni.co

tel: 883 921 264

Restauracja Wi-Taj oferuje dania kuchni wietnamskiej i tajskiej, opierające się na autentycznych azjatyckich smakach. Szef Kuchni przyjechał do Warszawy prosto z Hanoi, specjalnie na kontrakt w Wi-Taj. W menu restauracji znajdują się zarówno tradycyjne dania, takie jak Pad Thai, jak i autorskie wizje Szefa Kuchni. To wyjątkowe miejsce na kulinarnej mapie Warszawy mieści się przy Placu Konstytucji 4.

www.wi-taj.pl / facebook.com/wi.taj.warszawa / instagram.com/witaj_restauracja

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Ciasteczka neapolitańskie w jesiennych barwach Biuro prasowe
2024-10-07 | 01:00

Ciasteczka neapolitańskie w jesiennych barwach

Jesień to czas, gdy natura maluje świat ciepłymi kolorami, a my chętniej sięgamy po słodkości, które idealnie pasują do długich wieczorów pod kocem z kubkiem aromatycznej
Żywienie Czas na gotowe zupy! - wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
2024-10-04 | 09:45

Czas na gotowe zupy! - wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy

Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social
Żywienie Nowości produktowe FRoSTY – smak i różnorodność na każdą porę roku!
2024-10-03 | 12:00

Nowości produktowe FRoSTY – smak i różnorodność na każdą porę roku!

FRoSTA, znany producent mrożonek, kontynuuje rozwój swojej oferty, wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych konsumentów. Firma stawia na 100% naturalnego smaku i proste

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.