Różowe królestwo małej księżniczki
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Zastosowanie barwnych propozycji farb Beckers pozwoli wyczarować królestwo, które nie tylko będzie budzić zachwyt, ale też stanowić praktyczne rozwiązania nawet dla wrażliwych maluchów. Farby Beckers są bowiem odpowiednie dla małych alergików, co potwierdza rekomendacja PTA, a jednocześnie mają najwyższą klasę odporności na zmywanie i szorowanie na mokro. Dzięki temu w przypadku zabrudzenia, o które w pokoju dziecka nietrudno, bez problemu uda się przywrócić ścianom ich pierwotny blask.
Delikatny, ciepły róż Lovely, tegoroczna nowość z palety Beckers Designer Colour, stworzy przytulną aurę, sprzyjającą zarówno zabawie, jak i wypoczynkowi. W połączeniu z nowoczesnymi meblami w bieli oraz akcentami z naturalnego drewna pozwoli wykreować designerską i funkcjonalną przestrzeń, w której świetnie będzie czuć się zarówno dziewczynka, jak i jej rodzice.
Wszystkie małe baletnice z pewnością zachwyci pokój w odcieniu różu o takiej właśnie wdzięcznej nazwie Ballet z palety Beckers Designer Collection. Industrialne meble w zestawieniu z finezyjnymi ozdobami jak kwiaty, gwiazdki czy ulubione stroje zbudują kreatywny klimat, w którym nasz skarb z uśmiechem będzie realizować nawet najbardziej wyszukane pomysły i marzenia.
Jeśli poszukujemy inspiracji na prawdziwie pałacową atmosferę prostym zabiegiem będzie powieszenie nad łóżkiem tiulowego baldachimu. Dodanie kilku zrobionych z resztek tiulu pomponów i zamocowanie ich u sufitu czy na meblach podkreśli lekkość wystroju. W kompozycji z różem Ballet i delikatnym beżem Echo na ścianach doskonale sprawdzą się jednolite, białe meble. Dla uzyskania takiego efektu nie trzeba wymieniać już posiadanych sprzętów - można z łatwością dokonać ich metamorfozy, wykorzystując białą emalię Beckers Designer Universal. Maluje się nią łatwo i szybko, a przy tym bez obaw można użyć jej w pokoju dziecięcym jako bezpiecznej nawet do malowania zabawek.
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.