Rozpoczęła się akcja „Pamiętamy – pomagamy”. Powstańcy Warszawscy otrzymają świą
Świąteczna atmosfera zawitała do Domu Powstańców Warszawskich. Warszawscy weterani otrzymali liczne życzenia, a także upominki od św. Mikołaja. Teraz, dzięki wsparciu wolontariuszy prezenty będą przekazywane również do osób, które samodzielnie nie byłyby ich w stanie odebrać. Wydarzenie zorganizowała Fundacja Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego.
16 grudnia 2024 r. wystartowała kolejna edycja akcji „Pamiętamy – pomagamy”. Jej celem jest okazanie wsparcia i wdzięczności bohaterom Powstania Warszawskiego. Przy okazji najważniejszych świąt, w tym przed Bożym Narodzeniem, otrzymują oni specjalnie przygotowane paczki z prezentami.
– Pamiętamy i pomagamy już od wielu lat. Spędzamy czas z Powstańcami przed Bożym Narodzeniem i wręczamy im podarunki od św. Mikołaja. Każde takie spotkanie jest niezwykle budujące, ale też wzruszające. Dziękuję wszystkim, którzy pomagają nam co roku organizować tę akcję – mówi Rafał Szczepański, prezes Fundacji Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego.
Organizatorzy przekazali Powstańcom Warszawskim ponad 100 paczek. Za ich dystrybucję odpowiadali wolontariusze i społecznicy. Akcję świąteczną „Pamiętamy – pomagamy” wsparł po raz kolejny Polski Związek Firm Deweloperskich oraz zrzeszone w nim firmy. – Jesteśmy dumni, że możemy współtworzyć tę piękną inicjatywę, która wpisuje się w nasze motto – „budujemy pamięć”. Dziękuję wszystkim zaangażowanym w realizację tego projektu. Po raz kolejny pokazaliśmy, że jako branża deweloperska potrafimy się zjednoczyć w słusznej sprawie – podkreśla Bartosz Guss, Dyrektor Generalny Polskiego Związku Firm Deweloperskich.
Akcję „Pamiętamy – pomagamy” oprócz Polskiego Związku Firm Deweloperskich wsparły: BBI Development SA, Dom Development, In Home Real Estate, Matexi Polska oraz Ochnik Development.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.