Komunikaty PR

Rozpoczyna się tydzień BIO w sklepach Lidl Polska - dla każdego coś zdrowego!

2023-01-23  |  11:00

Dla wielu osób organiczna żywność jest trudno dostępna i zbyt kosztowna. Szczęśliwie 23 stycznia w sklepach Lidl Polska rozpoczyna się tydzień BIO. Klienci znajdą w ofercie dziesiątki ekologicznych artykułów spożywczych w przystępnych cenach.

Aby jeść zdrowo, należy wybierać odpowiednie produkty: pozbawione sztucznych dodatków i wytworzone w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego. W wielu miejscowościach nie są one jednak powszechnie dostępne. Ponadto, sam przedrostek „eko” lub „bio” w nazwie produktu wcale nie oznacza, że powstał zgodnie z założeniami ekologicznego rolnictwa. Lidl Polska, w ramach tygodnia BIO, oferuje klientom m.in. artykuły spożywcze oznaczone tzw. euroliściem, czyli unijnym logo rolnictwa ekologicznego, z których duża część jest odpowiednia dla wegan, a niektóre – jak choćby BIO Tiramisu, 14,99 zł/ 300 g – posiadają dodatkowo certyfikat Fairtrade. Oznacza on, że rolnicy zaangażowani w wytwarzanie danego produktu (np. na plantacjach kakao) są godziwie wynagradzani.

Co wyBIOrę?

Już od 23 stycznia klienci znajdą w ofercie sklepów Lidl Polska całą gamę ekologicznych artykułów spożywczych, m.in.: nabiał (np. BIO twaróg owocowy dla dzieci, 10,99 zł/1 opak.), produkty zbożowe (BIO makaron pełnoziarnisty, 4,99 zł/ 1 opak.), napoje (BIO syrop z czarnego bzu, 12,99 zł/ 0,5 l) oraz zdrowe przekąski (BIO chrupki jaglane, 3,99 zł/ 1 opak.). Na długiej liście BIO produktów, które trafią na sklepowe półki, nie zabraknie również słodyczy (np. BIO ciasteczka, 6,99 zł/ 1 opak.) i gotowych dań (BIO Lasagne, 14,99 zł/ 1 szt.).

Od 23 stycznia każda osoba, pragnąca włączyć ekologiczne produkty do swojego jadłospisu, będzie mogła je łatwo i niedrogo kupić w sklepach Lidl Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie BRAK ZDJĘCIA
2024-04-23 | 15:30

Gotowi na sezon grillowy? Lidl Polska z wyjątkową wegeofertą

Wielkimi krokami zbliża się majówka, a wraz z nią start sezonu grillowego. To świetny czas nie tylko dla mięsożerców. Lidl Polska po raz kolejny pokazuje, że pamięta o weganach, wegetarianach, flexitarianach i wszystkich,
Żywienie Oliwki krojone czarne OLE! Smak i wygoda na każdą okazję
2024-04-23 | 14:00

Oliwki krojone czarne OLE! Smak i wygoda na każdą okazję

Oliwki krojone czarne OLE! to jedna z najsmaczniejszych propozycji kuchni śródziemnomorskiej w formie cienkich, gotowych do użycia paseczków. Ta aromatyczna przekąska inspiruje do
Żywienie Jeremy Sochan powraca na boisko 4MOVE! Wielka premiera kampanii „Now it s your m
2024-04-19 | 16:45

Jeremy Sochan powraca na boisko 4MOVE! Wielka premiera kampanii „Now it's your m

Jeremy Sochan i FoodCare kontynuują owocną współpracę przy promocji marki 4MOVE. Tej wiosny polska gwiazda NBA i producent napojów izotonicznych podają piłkę jeszcze dalej w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.