Rozstrzygnięcie Ogólnopolskiego Konkursu "Stek Idealny"

Maria Woźniak
Tender Meat sp. z o.o.
Wolności 21
09-100 Płońsk
biuro|tendermeat.pl| |biuro|tendermeat.pl
+23 662 69 20
www.tendermeat.pl
Internetowy butik mięsny BBQ.PL we współpracy z firmą Napoleon Grille Polska z dumą ogłasza zakończenie konkursu "Stek Idealny". Konkurs, mający na celu promowanie kultury BBQ w Polsce, zgromadził liczne publikacje miłośników grillowania z całego kraju.
Konkurs "Stek Idealny" zachęcał uczestników do podzielenia się swoimi sekretami przygotowania idealnego steka. Wymagania były proste – wystarczyło nagrać filmik z przygotowania ulubionego steka i opublikować go na Instagramie, TikToku lub Facebooku od 30 maja do 30 czerwca. Filmy miały pokazać nie tylko umiejętności grillowania, ale również pasję, kreatywność i „fun” z grillowania.
Polacy kochają grillować i dobrze się przy tym bawią. Popularyzowanie kultury BBQ, wspólnego spędzania czasu w gronie rodziny i przyjaciół to właśnie główne założenia konkursu. Ta kultura wywodzi się prosto z USA gdzie produkowana jest najwyższej jakości wołowina. Przenieśliśmy ją na grunt Polski i wciągnęliśmy do wspólnej zabawy szerokie grono pasjonatów i amatorów grillowania.
Do zdobycia były wspaniałe nagrody:
Nagroda główna za 1 miejsce: Polędwica wołowa USA USDA PRIME i grill Napoleon Rogue XT 425.
Nagroda za 2. miejsce: Antrykot wołowy USA USDA PRIME i termometr ACCU-PROBE BLUETOOTH.
Nagroda za 3. miejsce: Rostbef wołowy USA USDA PRIME i zestaw narzędzi do grillowania Napoleon.
Zwycięzcy konkursu to:
1. miejsce: Jakub
2. miejsce: Kamil
3. miejsce: Monika
Serdecznie gratulujemy zwycięzcom. Wszystkie filmy są do obejrzenia na kanałach społecznościowych @bbq_steki oraz @napoleongrillepolska oraz na kanale You Tube @bbq_steki
I zapraszamy do udziału w kolejnych konkursach gdzie będzie można zaprezentować swoje umiejętności i pasję grillowania.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.