Komunikaty PR

Rozstrzygnięcie Ogólnopolskiego Konkursu "Stek Idealny"

2024-07-27  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maria Woźniak
Tender Meat sp. z o.o.

Wolności 21
09-100 Płońsk
biuro|tendermeat.pl| |biuro|tendermeat.pl
+23 662 69 20
www.tendermeat.pl

Internetowy butik mięsny BBQ.PL we współpracy z firmą Napoleon Grille Polska z dumą ogłasza zakończenie konkursu "Stek Idealny". Konkurs, mający na celu promowanie kultury BBQ w Polsce, zgromadził liczne publikacje miłośników grillowania z całego kraju.

Konkurs "Stek Idealny" zachęcał uczestników do podzielenia się swoimi sekretami przygotowania idealnego steka. Wymagania były proste – wystarczyło nagrać filmik z przygotowania ulubionego steka i opublikować go na Instagramie, TikToku lub Facebooku od 30 maja do 30 czerwca. Filmy miały pokazać nie tylko umiejętności grillowania, ale również pasję, kreatywność i „fun” z grillowania.

Polacy kochają grillować i dobrze się przy tym bawią. Popularyzowanie kultury BBQ, wspólnego spędzania czasu w gronie rodziny i przyjaciół to właśnie główne założenia konkursu. Ta kultura wywodzi się prosto z USA gdzie produkowana jest najwyższej jakości wołowina. Przenieśliśmy ją na grunt Polski i wciągnęliśmy do wspólnej zabawy szerokie grono pasjonatów i amatorów grillowania.

Do zdobycia były wspaniałe nagrody:

Nagroda główna za 1 miejsce: Polędwica wołowa USA USDA PRIME i grill Napoleon Rogue XT 425.

Nagroda za 2. miejsce: Antrykot wołowy USA USDA PRIME i termometr ACCU-PROBE BLUETOOTH.

Nagroda za 3. miejsce: Rostbef wołowy USA USDA PRIME i zestaw narzędzi do grillowania Napoleon.

Zwycięzcy konkursu to:

1. miejsce: Jakub

2. miejsce: Kamil

3. miejsce: Monika

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom. Wszystkie filmy są do obejrzenia na kanałach społecznościowych @bbq_steki oraz @napoleongrillepolska oraz na kanale You Tube @bbq_steki

I zapraszamy do udziału w kolejnych konkursach gdzie będzie można zaprezentować swoje umiejętności i pasję grillowania.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tender Meat sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.