Komunikaty PR

Rozstrzygnięcie Ogólnopolskiego Konkursu "Stek Idealny"

2024-07-27  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maria Woźniak
Tender Meat sp. z o.o.

Wolności 21
09-100 Płońsk
biuro|tendermeat.pl| |biuro|tendermeat.pl
+23 662 69 20
www.tendermeat.pl

Internetowy butik mięsny BBQ.PL we współpracy z firmą Napoleon Grille Polska z dumą ogłasza zakończenie konkursu "Stek Idealny". Konkurs, mający na celu promowanie kultury BBQ w Polsce, zgromadził liczne publikacje miłośników grillowania z całego kraju.

Konkurs "Stek Idealny" zachęcał uczestników do podzielenia się swoimi sekretami przygotowania idealnego steka. Wymagania były proste – wystarczyło nagrać filmik z przygotowania ulubionego steka i opublikować go na Instagramie, TikToku lub Facebooku od 30 maja do 30 czerwca. Filmy miały pokazać nie tylko umiejętności grillowania, ale również pasję, kreatywność i „fun” z grillowania.

Polacy kochają grillować i dobrze się przy tym bawią. Popularyzowanie kultury BBQ, wspólnego spędzania czasu w gronie rodziny i przyjaciół to właśnie główne założenia konkursu. Ta kultura wywodzi się prosto z USA gdzie produkowana jest najwyższej jakości wołowina. Przenieśliśmy ją na grunt Polski i wciągnęliśmy do wspólnej zabawy szerokie grono pasjonatów i amatorów grillowania.

Do zdobycia były wspaniałe nagrody:

Nagroda główna za 1 miejsce: Polędwica wołowa USA USDA PRIME i grill Napoleon Rogue XT 425.

Nagroda za 2. miejsce: Antrykot wołowy USA USDA PRIME i termometr ACCU-PROBE BLUETOOTH.

Nagroda za 3. miejsce: Rostbef wołowy USA USDA PRIME i zestaw narzędzi do grillowania Napoleon.

Zwycięzcy konkursu to:

1. miejsce: Jakub

2. miejsce: Kamil

3. miejsce: Monika

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom. Wszystkie filmy są do obejrzenia na kanałach społecznościowych @bbq_steki oraz @napoleongrillepolska oraz na kanale You Tube @bbq_steki

I zapraszamy do udziału w kolejnych konkursach gdzie będzie można zaprezentować swoje umiejętności i pasję grillowania.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tender Meat sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.